האינדיקטור של בנק אוף אמריקה זועק למכור מניות - צפו בפריצה שעל הגרף

השיאים בוול סטריט נשברים על בסיס יומי. בבנק אוף אמריקה דווקא מציגים אינדיקטור מטריד
 |  (19)
אזהרה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
האווירה בוול סטריט חיובית מאוד כבר תקופה ארוכה. ה- S&P 500 +0.01% S&P 500 2,546.16 +0.01% S&P 500 סגירה:2,545.94 פתיחה:2,559.9 גבוה:2,573.99 נמוך:2,528.71 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: פרץ לאחרונה את רמת ה-2,500 נקודות ואחרי ראלי של 13% מתחילת השנה לתיקון כולם מצפים, אבל קשה מאוד למצוא כעת גורמי סיכון שנראים ככאלה שעשויים להפוך את המגמה.
בדיוק לנקודה הזו מתייחס סקר של בנק אוף אמריקה שמצא כי נכון לסוף ספטמבר המצב בוול סטריט הוא של "extreme bullishness". מדובר בסקר שבוחן את המלצות האנליסטים שמוגדרים כ-Sell Side, כלומר כאלה שמפרסמים את ההמלצות לקהל הרחב (בניגוד לאנליסטים שהם Buy Side ועוסקים באנליזה לצורכי פנים). 
העניין הוא שלפי אסטרטגית הבנק סאוויטה ברמיניאן שדבריה מובאים באתר ביזנס אינסיידר - מדובר דווקא באיתות דובי שהיסטורית בעקבותיו שוק המניות נוטה להציג תשואות נמוכות מאוד. כלומר היסטורית, כאשר האנליסטים Sell Side מביעים אופטימיות גדולה, זה דווקא היה סימן שלילי לגבי שוקי המניות ומנגד כאשר אותם אנליסטים מביעים פסימיות גדולה על השוק, זה סימן חיובי. 
בגרף שמציג הבנק ניתן לראות את הנתון הממוצע ב-4 השנים האחרונות ואת הרמה הנוכחית. מאז שנות ה-2000 במקרים בהם רמת האופטימיות עברה את הממוצע, זה נגמר רע. וספציפית לימים אלו, מדד האופטימיות נמצא ברמתו הגבוהה מזה כמעט 6.5 שנים(הפס הכחול בגרף)
 
 
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    כאשר האליסטים החיצוניים
    מה משמעות? 03/10/2017 21:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשיא כלומר אופוריה טוטאלית ברח מהשוק. כאשר ה ממליצים נכנסו לבונקר פסימיים כנס לשוק כלומר עשה הפוך כנס לאט לאט . האנליסטים ממליצים סימן שגופים רוצים למכור
    סגור
  • 15.
    גדולים
    כאשר אשראים 03/10/2017 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נצטרך לפרמטרים אחרים
    סגור
  • 14.
    לשוק אופוריה
    הרבה כסף 03/10/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריחת כסף התכווצות
    סגור
  • 13.
    נוס מהשוק מהכל
    כולם אופטימיים 03/10/2017 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסימיים תתחיל להכנס הקטנות איןצחידוש
    סגור
  • 12.
    טוטאלית ברח
    כולם אופטימיים 03/10/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם פסימיים אינסוף לירידות כנס מה החידוש כאן?
    סגור
  • 11.
    שוכחים לקחת את הסיכון הצפון קוריאני!
    Greedy 03/10/2017 18:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי היה צריך להיות ירידה של 10%-15% בגלל הצפון קוריאני. הינו שהמשקיעים היו צריכים לקחת מקדם ביטחון ולממש רווחים, הקטנת חשיפה למניות וכדומה. אם לא קרה כלום או היתה נפילה זמנית כתוצאה ממלחמה שתגמר מהר, אז לא נורא, הכל יתאושש שוב. מקסימום הרוויחו כמה אחוזים פחות. אבל אם חס וחלילה צפון קוריאה פגעה והזיקה ליפן ולדרום קוריאה ו/או הזיקה לארה"ב-יו ניים איט, אז הנפילה תהיה חזקה ולטווח של אולי שנה או שנתיים. בקיצור, שאננות מול משוגע שעלול להתאבד ובדרך להזיק לכלכלה המערבית. המצב היום באופוריה. הלוואי שאני מבלבל את השכל...
    סגור
  • 10.
    המפולת תבוא בענק השאלה מתי? (ל"ת)
    מני 03/10/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הלוואי הלוואי הלוואי שאדע לזהות המפולת לפני כולם. אפשר
    ????...... 04/10/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להרוויח הרבה הרבה הרבה כסף מזה.
    סגור
  • 9.
    ניתוח תחזית
    ממש בדיחה 03/10/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כמו שחזרי מזג האויר יודיע בחדשות שמחר לא ירד גשם אם ירד קצת אולי הרבה. יכסה את כל האפשרויות
    סגור
  • 8.
    גינזבורג
    יותם 03/10/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כתבה שטחית ביותר
    סגור
  • 7.
    אם טראמפ לא יצליח להעביר רפורמת המיסים שלו
    אחד 03/10/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז באמת נראה ירידות חדות מאוד. או שקוריאה תתקין את ארה"ב. אחרת אני מאמין שהעליות ימשיכו.
    סגור
  • 6.
    ברור שבשלב מסויים יגיע גם מימוש
    אז מה 03/10/2017 15:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבל אתם מציגים במשך שנים כותרות מימוש מפחידות ולאורך הזמן הזה השוק עלה בעשרות אחוזים
    סגור
  • 5.
    כל יום יש נביא זעם אחר. זה יקרה יום אחד, והשאלה כמובן,
    אני 03/10/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מתי?כל עוד הריביות ברחבי העולם נמוכות, הסבירות למפולת נמוכה. כשהם יעלו, לדוגמא: אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים, לרמה של מעל 2.8%, הסבירות למפולת תהיה גבוהה וממשית.
    סגור
  • 4.
    יום מסחר של טבע זה חודש של טאוואר (ל"ת)
    sus 03/10/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    אני 20 שנה בבורסה אבל עוד לו ראתי שטאואר השוי של פי 2 מ
    sus 03/10/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    השוי של טאואר פי 2 מטבע עוד זה לו ראתי בחיים שלי טאואר היתה חייבת לבנק הפעלים ים של כסף היום הי שווה פי 2 מטבע דבר כזה רק קסמים יכלים להיות
    סגור
  • אתה הוזה בהקיץ וכןתב אוסף שטויות
    יצחק 03/10/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    השווי של טבע 19 מיליארד דולר ואילו השווי של טאואר 3 מיליארד דולר
    סגור
  • 2.
    גם בשנות ה90 עברו את הממוצע.. ולא היה כלום
    רועי לוי 03/10/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקיצור כל כמה ימים מוצאים עוד איזה מדד בשביל להפחיד את הציבור. אני לא אומר שהשוק לא עלה המון ושאין בועה במקומות מסויימים.. אין ספק שיש המון כסף זול בשנים האחרונות שחיפש לאיפה ללכת ונחת במקומות לא נכונים. אבל עדיין יש מניות ששוות השקעה רק צריך לדעת לעשות שיעורי בית . אם חברה ללא רווח אבל עם שם שווה יותר מחברת רכב ענקית שעובדת יותר מ100 שנה ומרווחיה מילארדים אז יש לנו בעיה בעולם זה דיי ברור.. עדיין לא מצאתי שום אנדיקציה בגרף הזה ששמתם פה.
    סגור
  • נכון אבל שפע נבואות המפולת מעלים את רמת העצבנות של
    אלי 03/10/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המשקיעים שעלולים לפרש באופן שגוי אפילו תיקונצ'יק והמנוסה תגרום למפולת אמיתית.
    סגור
  • 1.
    וואלה? אני מוכר את כל התיק שלי (ל"ת)
    וורן באפט 03/10/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור