שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי
צילום: יח"צ

סייפ-טי משיקה מוצר שיגן על משתמשי ה-IOS מפני פרסומות זדוניות

החברה ישראלית מדווחת היו כי תשיק את הפתרון על מנת להגן על לקוחותיה מפני הפרסומות. לאחרונה דווח כי החברה קיבלה הודעה מהנאסד"ק כי לה חצי שנה לעלות את מחיר המניה מעל לדולר, בינתיים זה טרם קרה
תומר אמן | (1)

חברת   סייפ-טי גרופ (US) (סימול: SFET), המספקת פתרונות פרטיות ואבטחת סייבר מדווחת היום כי תרחיב את פעילות מודל המינוי לצרכנים פרטיים באמצעות השקת מוצר  "Ad Blocker Pro", מוצר המספק הגנה מפני פרסומות זדוניות. בעקבות הדיווח עולה המניה 6% בטרום. 

 

השימוש בפרסומות זדוניות נשען על פלטפורמות פרסום או רשתות פרסום מקוונות לגיטימיות להחדרת פרסום זדוני או נוזקות. לדברי החברה, המוצר החדש מקשר בין פתרונות הפרטיות ופתרונות אבטחת הסייבר של החברה לצרכנים פרטיים ומספק שתי שכבות הגנה נוספות - הגנה על פרטיות המשתמשים באמצעות חסימת פרסומות ואבטחת המכשיר מפני נוזקות במעטפת של פרסום זדוני.

 

באמצעות שילוב רכיבי הפרטיות ואבטחת הסייבר, היישומון חוסם איומים עדכניים כגון נוזקות, רוגלות וניסיונות דיוג (פישינג) שאליהם חשופים משתמשי iOS באינטרנט. כמו כן חוסם היישומון את הפרסומות והרכיבים הזדוניים שעלולים להיות מופעלים בעת לחיצה על מודעות פרסומת תמימות למראה. באמצעות מניעת הצגה של מודעות, היישומון מגן על משתמשי iOS מפני סיכונים אלו ואחרים. חסימת מודעות מחזקת את ההגנה על הפרטיות וכן משפרת את מהירות גלישה ומפחיתה את עלויות העברת הנתונים.

 

שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי גרופ: "יישומון Ad Blocker Pro הוא הצעד הבא שלנו במחויבות שלנו לפיתוח כלי פרטיות ואמצעי הגנה מתקדמים שמיועדים לספק מענה למתקפות המתוחכמות ולאיומים ההולכים וגוברים שמשפיעים על מיליוני צרכנים כיום."

סייפ-טי נסחרת בוול-סטריט לפי שווי מזערי של 22.53 מיליון דולר ובמחיר של פחות מדולר אחד. לפני כחודש ימים דווח כי החברה קיבלה הודעה מהנאסד"ק על פיה היא אינה עומדת בדרישות המינימום למחיר מניה. לחברה ניתנו אז 180 יום בהן על מחיר מנייתה לעלות על 1 דולר, במשך 10 ימי מסחר רצופים ולא היא עשויה להימחק מהמסחר. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משקיע 16/02/2022 17:59
    הגב לתגובה זו
    אנשים ובתוכם אני שהשקיעו בחברה הזו בשנים האחרונות הפסידו יותר מ 99% מכספם כאשר החברה דיללה למוות את המשקיעים שלה את כולם. וככה במשך שנים הם מספרים לכם על חוזים והסכמים ובעצם החברה מפסידה ומפסידה ומפסידה ללא הפסקה ומחקה כסף של אלפים רבים של משקיעים. את כל הכסף שלהם היא מחקה בלי רחמים.
מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל. קרדיט: רשתות חברתיותמוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל. קרדיט: רשתות חברתיות

"פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס לא ישרדו במתכונת הנוכחית עד סוף העשור"

מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל, טוען כי פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס-בנץ לא ישרדו במתכונתן הנוכחית עד סוף העשור; לדבריו, גרמניה תקועה בדיון “מופנה אחורה” במקום להשקיע בדור הבא של התחבורה: הרכב החשמלי והאוטונומי, ואומר כי “העתיד הוא נהיגה אוטונומית, לא נוסטלגיה”

רן קידר |

הסערה האחרונה בתעשיית הרכב הגרמנית התפרצה בעקבות ראיון טלוויזיוני שבו הזהיר פרופ’ מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל ואחד מהקולות המשפיעים בכלכלה האירופית, כי ייתכן ששלושת יצרניות הרכב הגדולות בגרמניה, פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס-בנץ, לא ישרדו במתכונתן הנוכחית עד סוף העשור. "אני לא רואה סיכוי ממשי לכך שבשנת 2030 הן ייראו כפי שהן נראות היום", אמר שולאריק. "אם התעשייה הזו לא תשנה כיוון, היא תחדל להתקיים במבנה הנוכחי". 

לדבריו, ייתכן שגרמניה תצטרך לאמץ "פתרון בסגנון וולוו", כלומר, כניסת משקיע אסטרטגי זר, אולי סיני, שיביא עמו טכנולוגיה, הון ושווקים חדשים. שולאריק הזכיר כי וולוו השוודית שייכת מאז 2010 לקבוצת ג'ילי הסינית, מהלך שהציל את החברה ממשבר והחזיר אותה לקדמת הבמה העולמית. 

הדיון מסתכל אחורה 

הביקורת של שולאריק אינה כלפי החברות בלבד, אלא גם כלפי השיח הציבורי והפוליטי בגרמניה. לדבריו, המדינה עסוקה בויכוחים מיושנים על תעשיית הדיזל והאנרגיה במקום להתמודד עם האתגר הבא: הרכב האוטונומי. "יש לי חשש אמיתי שאנחנו שוכחים את המהפכה הבאה", אמר. "בזמן שאנחנו מתווכחים על מה שהיה, סין וארה”ב כבר משקיעות הון עתק במערכות נהיגה אוטונומיות ובינה מלאכותית לרכב". 

שולאריק טען כי אם גרמניה לא תבצע שינוי מיקוד טכנולוגי אמיתי, היא תמצא עצמה מאחור בעידן שאחרי המנוע החשמלי, עידן הנהיגה החכמה. 

תגובות נגד: “תחזית מנותקת מהמציאות” 

יו״ר התאחדות תעשיית הרכב הגרמנית (VDA) דחתה את תחזיתו של שולאריק וכינתה אותה “אבסורדית”. לדבריה, היצרניות הגרמניות הן עדיין “חברות מצליחות ובעלות עתיד,” אך הן סובלות ממדיניות אנרגיה לא עקבית, עלויות ייצור גבוהות ומיסוי מכביד. פוליטיקאי בכיר מהמפלגה הירוקה, שהינו המועמד לתפקיד ראש ממשלת באדן-וירטמברג, לב תעשיית הרכב, הביע אופטימיות זהירה: “דיימלר לא תהיה בידיים סיניות כל עוד נעשה את העבודה שלנו,” אמר. “אם כולנו, החל בממשלה וכלה במהנדסים, ניקח אחריות, נוכל לשמור על המובילות של גרמניה בתחום התחבורה.” 

המשבר בתעשיית הרכב הגרמנית 

הפסדי עתק וירידות חדות ברווחיות מציבים את תעשיית הרכב הגרמנית בנקודת מפנה. פולקסווגן ופורשה דיווחו על הפסדים של מיליארדי יורו, ומרצדס-בנץ רשמה ירידה של 50% ברווח הנקי ברבעון האחרון. במקביל, הייצור הסיני הזול של רכבים חשמליים, לצד מכסים אמריקניים גבוהים ומדיניות אירופית מסורבלת, חונקים את כושר התחרות של היצרניות האירופיות. 

בנוסף, שערוריית הדיזל-גייט ממשיכה לפגוע באמון הצרכנים ובמיתוג “Made in Germany”. 

אילון מאסק ב"הופעה" לבעלי המניות (X)אילון מאסק ב"הופעה" לבעלי המניות (X)

שיעור מאילון מאסק: איך לדרוש טריליון דולר ולקבל את זה

בעלי המניות של טסלה אישרו למאסק חבילת תמריצים חדשה בהיקף עצום של 400 מיליון מניות, שמחזירה את חלקו בחברה ל־25%. מאחורי המספרים הבלתי נתפסים מסתתרת אסטרטגיית משא ומתן מבריקה וגם לא מעט אגו

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה אילון מאסק טסלה

לאחרונה החליטו בעלי המניות של טסלה Tesla -3.68%  להעניק לאילון מאסק חבילת תמריצים חדשה הכוללת 400 מיליון מניות נוספות. זה מצטרף ל־380 מיליון מניות שכבר ברשותו. המספרים כמעט בלתי נתפסים, אבל מאחוריהם מסתתר שיעור מעניין על ניהול משא ומתן וגם על הגבול הדק שבין ביטחון עצמי לחוצפה.


מאסק ביקש דבר אחד: להחזיר את חלקו בחברה ל־25%. הוא לא נימק מדוע, לא הציג טיעונים ולא ניסה לשכנע. הוא פשוט אמר שזה מה שהוא רוצה וקיבל את מבוקשו. החבילה הקודמת שלו, מ־2018, הייתה שווה אז כמה מיליארדי דולרים והיום מוערכת בכ־120 מיליארד. לכך מתווספת חבילת התמריצים מ־2012, ששווייה כיום כ־34 מיליארד דולר. במילים אחרות, עוד לפני העסקה החדשה, מאסק נהנה משכר ממוצע של כ־12 מיליארד דולר בשנה. לא בדיוק “עבודה בחינם”.


הפעם, החוזה כולל תנאי שאפתני במיוחד: מאסק צריך להוביל את טסלה לרווח תפעולי של 400 מיליארד דולר במהלך שנה אחת. לשם השוואה, טסלה צפויה להרוויח השנה כ־13 מיליארד דולר. כדי לעמוד ביעד, הוא צריך להגדיל את הרווחים פי שלושים.


האסטרטגיה היא לב הסיפור

הסכומים הם לא לב הסיפור, אלא האסטרטגיה. ג’ו־אלן פוזנר, פרופסורית לניהול באוניברסיטת סנטה קלרה, הסבירה שמאסק השתמש בעקרון “העיגון”. טכניקה שבה המספר הראשון שמועלה במשא ומתן קובע את המסגרת לכל המספרים הבאים. אם ההצעה הראשונה גבוהה מדי, שאר ההצעות יסתובבו סביבה. מאסק לא התחיל נמוך ולא בנה את הדרישות בהדרגה, הוא פתח בגדול, בטריליון דולר, מה שגרם לכל סכום אחר להיראות סביר בהשוואה.


פוזנר הסבירה שזו בדיוק הסיבה שכדאי להיות הראשון שמגיש הצעה במשא ומתן. אם מועמד לעבודה מצהיר שהוא שווה חצי מיליון דולר בשנה, גם אם המעסיק חשב להציע 150 אלף, השכר הסופי יהיה קרוב בהרבה להצעה הגבוהה.