X פקטור. העונה החדשה
צילום: צילום מסך
רייטינג

מתקשים למצוא את הפקטור: שפל של שנתיים ל-X פקטור – ירדה ל-26.2% בלבד

X פקטור ירדה מ-30.2% ל-26.2%, מול זינוק של עושות חשבון - מ-8.6% ל-11.2%. סיכום חודשי של מהדורות החדשות: 'חדשות 2' ירדה, 'חדשות 10' עלתה 
אלכסנדר כץ | (2)

תכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 - רשת, רשמה אמש (יום ד') נתון שלילי של 26.2%, הנמוך ביותר שלה ב-2 עונות השידורים – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. לפני שבוע קיבלה התכנית 30.2%, ו-27.5% לפני שבועיים. אתמול המשיך שלב הבתים של השופטים – הפעם שירי מימון והשופטת האורחת מיה דגן.

 

מנגד, רשמה עושות החשבון (ערוץ 10) התחזקות משמעותית ממחוזות החד-ספרתיות של השבועות האחרונים, 8.6% בשבוע שעבר, ל-11.2% אתמול.

 

החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) רשמה 15.3%, הצינור (ערוץ 10) זכתה ב-7.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 6.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 6.6%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 7.4%, מול שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 4.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10.5%, לפני 'תכנית חסכון' (רשת, ערוץ 2) עם 13.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.6%.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חני 30/07/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    זרקו את הבחור המתאים ביותר כ-X פקטור. אני בשוק מזה עד עכשיו לגבי הבנות-רק אנה היא טובה מאד. האחרות-בינוניות לחלוטין. נחמדות ולא יותר. אנה-100 מתוך 10-בגדון! היא באמת יותר לשיר וגם נחמדה מאד.
  • כנראה כי רצו לתת הזדמנות לזה שבעונה השניה לא הצליח (ל"ת)
    רמי 30/07/2015 19:16
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.