מניית היום: מזנקת 93% בניו יורק לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה

מנכ"ל החברה: "אנחנו שמחים להיכנס לשיתוף פעולה עם חברה אשר נחשבת למובילה בתחום המדיה, אני מאמין שעם ההנהלה המצויינת שלהם נוביל את שוק המדפסות 3D"
דניאל קביליו | (1)

מניית מדיאביסטרו (סימול: MBIS) רושמת ביום המסחר הנוכחי את העליות המשמעותיות ביותר בוול סטריט לאחר שביצעה השקעה אסטרטגית בחברת 3dprintingindustry.com. החברה מזנקת נכון לשעה זו 93% במחזור מסחר של 5 מיליון מניות. החברה הודיעה כי במסגרת ההשקעה ושיתוף הפעולה, לחברת 3dprintingindustry.com תהיה שליטה מלאה על הפרוטפוליו שלה אולם הן יעבדו יחד על הרכבת מדפסות באיכות 3D. כמו כן החברה הודיעה כי בקרוב יציגו את המדפסת החדשה ברחבי העולם בשיתוף פעולה עם חברת Summit & Pavilion. מניית חברת מדיאביסטרו משלימה בכך זינוק של 107% מתחילת השנה הנוכחית כאשר מחיר המניה מתייצב על 3.88 דולר. שווי שוק החברה עומד על 25 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תשואות! שוק תלת המימד יעשה פלאים בתעשייה ובהשקעות (ל"ת)
    אורלי 26/11/2013 22:43
    הגב לתגובה זו

פריון עקפה את התחזיות ברבעון השלישי - והמניה טסה

למרות הירידה ברווח ובהכנסות - פריון הישראלית עקפה בענק את תחזית ההכנסות
גיא בן סימון |
נושאים בכתבה פריון נטוורק

חברת פריון נטוורק -4.05% הדואלית פרסמה את הדו"חות לרבעון השלישי בהם רשמה ירידה בשורה העליונה והתחתונה אך ניפצה את תחזית ההכנסות של האנליסטים. המניה מזנקת 14% במסחר במחזור של 3.5 מיליון שקל - פי 10 מהממוצע היומי בחודש האחרון. ההכנסות של פריון ברבעון השלישי ירדו ל-52.6 מיליון דולר, וזאת לעומת הכנסות של 86.3 מיליון דולר ברבעון השלישי בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה מהחלטת החברה לחתוך את עלויות רכישת הלקוחות מאז הרבעון השלישי ב-2014. עם זאת, החברה עקפה את התחזיות של האנליסטים שצפו הכנסות של 46.51 מיליון דולר. בשורה התחתונה הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם ב-6.7 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת הכנסות של 26.7 מיליון דולר ברבעון השלישי בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח למניה הסתכם ברבעון 0.09 דולרים - מעל צפי האנליסטים לרווח של 0.07 דולרים למניה. מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, ציין: "אני מרוצה מאוד מתוצאות הרבעון השלישי, לאור העובדה שהתעלינו על תחזית ההכנסות, ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי על בסיס Non-GAAP. חשוב מכך, הרבעון השלישי מהווה ציון דרך משמעותי בתפנית הפעילות בחברה, מאחר וצד ההיצע בפעילות מוניטיזציית התוכנות שלנו חזרה להציג צמיחה בשורת ההכנסות לראשונה מזה 6 רבעונים, כרבעון לפני התוכניות. האסטרטגיה שלנו הביאה לתוצאות להן ציפינו, דבר המחזק את הערכותינו כי פעילות המוניטיזציה תמשיך להיות משמעותית עבור פריון עם מרווחים ותזרים מזומנים משמעותיים. במבט לעתיד, אנו צופים המשך צמיחה בהכנסות ברבעון הרביעי". "בצד הביקוש, מאחר והאינטגרציה של פתרון הפרסום ברשתות החברתיות שלנו לתוך פלטפורמת Growmobile כמעט והושלמה, תשומת הלב שלנו מצויה כיום בהגדלת ההשקעה במכירות ושיווק במטרה להביא לצמיחה בהכנסות", הוסיף מנדלבאום. "סיימנו את הרבעון עם 168 מפרסמים פעילים ועם ניהול קמפיינים פרסומיים בהיקף של כ-33 מיליון דולר, וזאת בחודשים הנחשבים כעונה החלשה של השנה.. הרבעון הרביעי החל טוב ואנו מצפים כי הוא יהיה הרבעון הטוב ביותר עד כה".