אנליסטים עדיין ממליצים על קניית מנית אפל; "צפוי רבעון 4 מצוין"

השאלה המרכזית היא עדיין מה צפוי לאפל בשנה הבאה כאשר הצרכנים ימשיכו להיות רעבים לגאדג'טים הכי חדישים. "אפל תהיה בסדר גמור"
סהר אביב | (1)

הדו"חות הרבעוניים של אפל (סימול: AAPL) יצרו אכזבה כלשהי בקרב המשקיעים בוול סטריט, שציפו להיקף מכירות גדול יותר. אולם, לדעת אנליסטים המומנטום של החברה הגדולה בעולם עדיין לא אבד. דיוויד גריטי, מנהל מחקר ב-GVA אמר כי אפל ריעננה את קו המוצרים שלה, עם השקת אייפון חדש, מחשבי מק מתקדמים ואייפדים משודרגים. למרות הדיווחים על בעיות בשרשרת האספקה, גריטי מאמין כי הרבעון ה-4 צפוי להיות מצוין עבור החברה וכי המשקיעים כבר החלו להתמקד בכך. מה צפוי לאפל בשנה הבאה היא עדיין השאלה המרכזית, כאשר הצרכנים ימשיכו להיות רעבים לגאדג'טים הכי חדישים. "אפל תהיה בסדר גמור" אומר גריטי, ומסביר כי יש עדיין מאות מליוני לקוחות פוטנציאליים חדשים למוצרים שכבר נמכרים בשוק. "צ'יינה מובייל למשל נמצאת במשא ומתן על מנת למכור את מכשירי האייפון של אפל למאות מליוני המנויים שלה. במידה וזה אכן יקרה, תקבל החברה גישה לשוק עצום" הוסיף. יתר על כן, אומר גריטי כי סביר להניח שאפל תשחרר באביב הקרוב מוצר חדשני, השמועות האחרונות מדברות על טלוויזיה. בשורה התחתונה, אומר האנליסט, ההמלצה על אפל היא עדיין המלצת 'קנייה'.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מבי 28/10/2012 01:24
    הגב לתגובה זו
    דעתי האישית וכספי איפה שאני מדבר!

פריון עקפה את התחזיות ברבעון השלישי - והמניה טסה

למרות הירידה ברווח ובהכנסות - פריון הישראלית עקפה בענק את תחזית ההכנסות
גיא בן סימון |
נושאים בכתבה פריון נטוורק

חברת פריון נטוורק -4.05% הדואלית פרסמה את הדו"חות לרבעון השלישי בהם רשמה ירידה בשורה העליונה והתחתונה אך ניפצה את תחזית ההכנסות של האנליסטים. המניה מזנקת 14% במסחר במחזור של 3.5 מיליון שקל - פי 10 מהממוצע היומי בחודש האחרון. ההכנסות של פריון ברבעון השלישי ירדו ל-52.6 מיליון דולר, וזאת לעומת הכנסות של 86.3 מיליון דולר ברבעון השלישי בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה מהחלטת החברה לחתוך את עלויות רכישת הלקוחות מאז הרבעון השלישי ב-2014. עם זאת, החברה עקפה את התחזיות של האנליסטים שצפו הכנסות של 46.51 מיליון דולר. בשורה התחתונה הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם ב-6.7 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת הכנסות של 26.7 מיליון דולר ברבעון השלישי בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח למניה הסתכם ברבעון 0.09 דולרים - מעל צפי האנליסטים לרווח של 0.07 דולרים למניה. מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, ציין: "אני מרוצה מאוד מתוצאות הרבעון השלישי, לאור העובדה שהתעלינו על תחזית ההכנסות, ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי על בסיס Non-GAAP. חשוב מכך, הרבעון השלישי מהווה ציון דרך משמעותי בתפנית הפעילות בחברה, מאחר וצד ההיצע בפעילות מוניטיזציית התוכנות שלנו חזרה להציג צמיחה בשורת ההכנסות לראשונה מזה 6 רבעונים, כרבעון לפני התוכניות. האסטרטגיה שלנו הביאה לתוצאות להן ציפינו, דבר המחזק את הערכותינו כי פעילות המוניטיזציה תמשיך להיות משמעותית עבור פריון עם מרווחים ותזרים מזומנים משמעותיים. במבט לעתיד, אנו צופים המשך צמיחה בהכנסות ברבעון הרביעי". "בצד הביקוש, מאחר והאינטגרציה של פתרון הפרסום ברשתות החברתיות שלנו לתוך פלטפורמת Growmobile כמעט והושלמה, תשומת הלב שלנו מצויה כיום בהגדלת ההשקעה במכירות ושיווק במטרה להביא לצמיחה בהכנסות", הוסיף מנדלבאום. "סיימנו את הרבעון עם 168 מפרסמים פעילים ועם ניהול קמפיינים פרסומיים בהיקף של כ-33 מיליון דולר, וזאת בחודשים הנחשבים כעונה החלשה של השנה.. הרבעון הרביעי החל טוב ואנו מצפים כי הוא יהיה הרבעון הטוב ביותר עד כה".