מאמינים לסקרים? שימו לב לנתון הבלתי נתפס הבא - ותתכוננו לדרמה ענקית

סקר Bizportal בשיתוף TRI: יש עתיד וכולנו מתחזקות על חשבון הגדולות, מי מגרדות את אחוז החסימה?
סקר קוביית בחירות, צילום: Getty images Israel

כשבועיים לפני הבחירות, מפלגות המרכז מתחזקות על חשבון הליכוד והמחנה הציוני (העבודה התנועה), כך לפי סקר Bizportal בשיתוף TRI מחקרים אסטרטגיים. בסקר הנוכחי המחנה הציוני זוכה ל-24 מנדטים והליכוד ל-22, מנדט אחד פחות לכל אחת בהשוואה לסקר משבוע שעבר.
מפלגת הבית היהודי שומרת על כוחה עם 14 מנדטים ואילו יש עתיד זוכה ל-13 מנדטים, 2 מנדטים יותר מתוצאות הסקר הקודם. הרשימה הערבית המאוחדת שומרת על יציבות עם 12 מנדטים ו'כולנו' זוכה ל-9 מנדטים, מנדט אחד יותר בהשוואה לשבוע שעבר. יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים מפלגת העם איתנו של אלי ישי מתחזקת במנדט. לעומת זאת מרצ נחלשת במנדט אחד ועומדת על 5 מנדטים. ישראל ביתנו וש"ס מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

הנתון הבלתי נתפס: ייתכן ותוצאות סקר זה כמו גם סקרים אחרים שמפורסמים בימים אלה יהיו רחוקות מהמציאות שתיווצר ביום הבחירות, ה-17 במארס. כפי שיש עתיד הייתה הפתעת הבחירות הקודמות עם 19 מנדטים, למרות שהסקרים ניבאו לה כ-12 מנדטים, נראה שגם הפעם הסקרים צפויים לפספס ותהיה לנו הפתעה ענקית ביום הבחירות - זאת לאור השיעור האדיר של הקולות הצפים ("מתלבטים"), לא פחות מ-41% (!!).
השאלה המתחלפת השבוע הייתה: "שבועיים לפני הבחירות, האם את/ה יודע/ת בוודאות לאיזו מפלגה תצביע/י?" 57.9% יודעים בוודאות למי יצביעו, 30.9% מתלבטים בין מספר מפלגות, 10% לא יודעים למי יצביעו ו-1.2% לא יצביעו.
ד"ר אריה רותם, מנהל מקצועי ב-TRI: "שבועיים לפני הבחירות, ופחות מ-60% מהמתכוונים להצביע יודעים בוודאות למי יצביעו. ניתן לראות אפיון של קבוצה זו של יותר גברים ויותר בני 55 . ממצאי הסקר מעידים על שתי קבוצות מעניינות של מצביעים שאחת מהן מכונה "הקול הצף הרך" והשניה "הקול הצף הקשה". על הקבוצה הראשונה נמנים קרוב לשליש מהנדגמים. מדובר על קבוצה מאד גדולה שהחלטתה יכולה בסופו של דבר לקבוע את גורל הבחירות. הקבוצה השנייה שהיא קטנה יותר אך היא מאד משמעותית. מדובר על מצביעים פוטנציאליים שעדיין לא יודעים למי הם יצביעו. מדובר על פוטנציאל של יותר מ-12 מנדטים שיכול להשפיע על תוצאות הבחירות, ואפילו ליצור הפתעה".
רותם מוסיף כי "מחקרים מבחירות קודמות מעידים על כך שחלק ניכר מ"המתלבטים הקשים" נוטים להחליט ממש ברגע האחרון, ולעתים ממש מאחורי הפרגוד. מבין אלו שיודעים בוודאות למי יצביעו או שמתלבטים בין מספר מפלגות, המחנה הציוני מובילה את רשימת המפלגות ואחריה, בפער לא רב מפלגת הליכוד".
איסוף הנתונים נערך באמצעות שאלון אינטרנטי מתוך מדגם מייצג של 501 נדגמים בגילאי 18 מתוך האוכלוסייה היהודית דוברת עברית. טעות הדגימה המרבית למדגם זה היא 4.5% . הנתונים נאספו בסוף השבוע השלישי של חודש פברואר 2015.
תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    תבחרו בגדול
    אלי 09/03/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הרבה אפשרויות צריך לבחור רק באחד משני המפלגות הגדולות....כי הם הקובעות. בוזי וציפי או ביבי מי באמת יכול מי באמת מנהיג. תשבה אחת בנימין נתניהו והליכוד.
    סגור
  • 42.
    אוהבים את כל עם ישראל ............ יחד !
    כדאי לראות ! 09/03/2015 01:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלי ישי
    סגור
  • 41.
    הביטחון
    גדעון 05/03/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מדברים ביטחון ,להזכירכם שר הביטחון הכי טוב בעבר לוי אשכול ובעבר הקרוב עמיר פרץ, אנשים בלי הילה ובלי כריזמה לכחלון יש גלנט אך אני לא ממהר לפסול גם אותו ,
    סגור
  • 40.
    רק כחלון-האיש הכי ישר ואמין בפוליטיקה
    אפי ספרדי 04/03/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אדם ישר אמין וצנוע. בא מהעם הפשוט. מדבר רק על הבעיות האמיתיות דיור. יוקר מחיה. בנקים שעושקים אותנו.נותנים ריבית 0.01 ולוקחים 905 על הלואה.מה עשה נתניהו למען העם הזה?שבע לעולם לא יבין חלש ורעב.אנחנו במשפחה סומכים רק על כחלון.
    סגור
  • 39.
    מצביעה ביבי- למרות שגרה בתל אביב
    אלה 04/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מרכז העמבים של המתבכיינים לצדק חברתי על גוויניהם השונים.
    סגור
  • 38.
    לפי הסקר שלי בפ"ת רוב העם עם נתניהו. תהיה הפתעה...
    ישראלי 04/03/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    להערכתי ולפי בדיקה שעשיתי, רוב תושבי פתח תקווה עם נתניהו. כך אני חושב גם רוב אזרחי המדינה. תהיה הפתעה גדולה. הליכוד יקח בגדול. מפלגות השמאל בתחתית.
    סגור
  • 37.
    העם היפה והטוב עם יש עתיד!האופציה היחידה!
    אורי 03/03/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כל השאר קומבינטורים ואינטרסנטים- והמצב יהיה כפי שיהיה ואף יותר גרוע. יש עתיד תעשה פה סדר, רק תתנו לה זמן! ולא שנה ושמונה חודשים עם 40 מיליארד גירעון!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • תכפיל את מה שהוא עשה כפול ארבע, נשאר שווה אפס! 0*4=0 (ל"ת)
    צחי 03/03/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ציפיתי מלפיד והתאכזבתי עמוקות. לפיד רק דיבורים ... (ל"ת)
    ישראלי 04/03/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 36.
    אני בוחר בכחלון
    f 03/03/2015 00:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כולנו כחלון!
    סגור
  • טען עוד
  • כחלון בסדר. אבל גלנט בעייתי מאוד. תבדוק את זה. (ל"ת)
    ישראלי 04/03/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 35.
    רק ביבי. אין על ביבי. מלך ביבי. (ל"ת)
    שרה 02/03/2015 22:19
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • 34.
    ...תבחרו בלחם מקמח מלא!!!
    דוד 02/03/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ...רק לחם מקמח מלא יספק לנו שובע והרגשה טובה! כולנו לחם מקמח מלא כי הוא טוב לעם היושב בציון!!!
    סגור
  • 33.
    כותרת מטומטמת כיאה למפרסם (ל"ת)
    אבי 02/03/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 32.
    יש עתיד תהיה המפלגה הגדולה בכנסת ... (ל"ת)
    בובו 02/03/2015 19:20
    הגב לתגובה זו
    10 14
    סגור
  • 31.
    שבועיים וחצי לבחירות, חישבו:
    עופר 02/03/2015 19:07
    הגב לתגובה זו
    15 17
    מעבר להוצאה מיותרת של שני מיליארד שקלים בגלל אגו ופראנויה של נתניהו, האם אנחנו רוצים לחזור לממשלה של 40 שרים וסגני שרים עם תקן ושכר של שרים? שרים בלי תיק? האם אנחנו מוכנים להמשיך לצפות בהתנהגות חזירית של ה"זוג המלכותי"? האם אנחנו מוכנים להפקיד את כספנו בידי מפלגה שתשחד חרדים? שהחרדים יחזרו "לחגוג" עלינו? אנחנו נממן ונפרנס אותם? האם אנחנו רוצים להקצות מכספי משלם המסים עשרות מיליונים להתנחלויות מבודדות? האם אנחנו רוצים שוב להפקיר את ביטחוננו בידי נתניהו? "מר ביטחון" ...האם בשש השנים האחרונות חשתם בטוחים? האם אנחנו רוצים להמשיך ולהעמיק את הקרע עם הידידה הגדולה ביותר שלנו בעולם? האם אנחנו רוצים שמיטב בנינו יחפשו את עתידם בברלין מבלי יכולת לרכוש דירה פה בארץ?
    סגור
  • מספיק עם ההסתה המטומטמת הזאת (ל"ת)
    רק נתניהו יכול 03/03/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 30.
    רק לא ציפי!!! (ל"ת)
    רק לא ציפי!!! 02/03/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    20 8
    סגור
  • 29.
    רק רוב גדול של לא מצביעים יפיל את השיטה הרקובה!!!
    אל תלכו להצביע 02/03/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 13
    נמאס לסדר לכל המושחתים ג'וב לשנתיים.
    סגור
  • מי שלא מצביע זורק את המדינה לכלבים!
    חייבים להצביע 03/03/2015 01:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שלא מצביע מחזק מפלגות אחרות שאותו אדם בכלל לא יהיה מעוניין לחזק. אותו אדם מפר את האיזון בין חלקי האוכלוסיה ומחזק מפלגות סקטוריליות. אל תשאירו את עתיד המדינה למזל, לכו להצביע!
    סגור
  • 28.
    אם יחד לא בסקר
    שי 02/03/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הסקר שווה לפח
    סגור
  • משקפים? (ל"ת)
    ציקי 04/03/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    שימו לב למה שחשוב באמת: מצביעי הליכוד בעלי השכלה נמוכה (ל"ת)
    כאילו שמישהו מופתע 02/03/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סגור
  • מצביעי הימין אנשים עם עמוד שדרה שלא נגררים כמו עדר
    אחרי ההסתה בתקשורת 05/03/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד מממההה יפה כבש קטן
    סגור
  • מספיר עם ההסתה המטומטמת הזאת
    רק נתניהו יכול 03/03/2015 00:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רבים וטובים מחברי החכמים מבינים שרק נתניהו יכול להנהיג את העם קשה העורף הזה .... סרקו את בשרו במסרקות ברזל יסרו אותו בשוטים והעקרבים והוא ממשיך להנהיג את העם הקשה הזה ... למי שיש קצת שכל בראשו מבין שחייבים להצביע לבנימין נתניהו
    סגור
  • ואתה בעל השכלה
    אין ספק 02/03/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    גבוהה, לגודל אכזבתך, השיטה הדמוקרטית קובעת כי כולם שווים. יש עוד מחקרים. למשל, שבעלי השכלה גבוהה מקובעים הרבה יותר לחשיבה חד-ממדית ולא נוטים לשנות עמדות. אתה יודע זאת? אולי תבדוק על עצמך?
    סגור
  • 26.
    כולכם חיים בסרט נהדר (ל"ת)
    פטריוט 02/03/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 25.
    שמאלנים אתם באמת חושבים שבוזי ינצח..
    מצביע בנימין נתניהו 02/03/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    26 15
    אתם חושבים שהעם אדיוט והתן לבוזי וציפי להנהיג את המדינה...נו באמת נפלתם על הראש
    סגור
  • בוז'י יוכל להמשיך לחלום להקים ממשלה עם הערבים (ל"ת)
    רק נתניהו יכול 03/03/2015 00:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 24.
    שימו לב...
    שמו לב... 02/03/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    17 16
    בנימין נתניהו ראש הממשלה הבא...
    סגור
  • 23.
    לפיד,תתכונן אתה המפלגה הגדולה בכנסת!!!! (ל"ת)
    אבי 02/03/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    17 21
    סגור
  • 22.
    איך יודעים שהליכוד בלחץ? אוסף הטוקבקיסטים בשכר שלמטה
    המתלבט 02/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    13 26
    מגיבים בלי הפסקה
    סגור
  • מה השכר שלהם ? ומעניין מה השכר שלך ? (ל"ת)
    שתף אותנו... בבקשה. 02/03/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 21.
    רק תשובות לעניין
    מני אבוטבול 02/03/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מדוע מחלקים הקצבות מתנות חינם חשמל תרופות שניים משקפים ומאות פטורים. שישנם חצי מיליון ילדים רעבים. הם לא הצד הכלכלי החלש להיפך למי יש הסברים או שזה יתכן פשוט נעשה בצורה מחפירה.
    סגור
  • 20.
    על העם להצביעה הצבעת ענישה! למחוק את הליכוד!!
    ירושלמי 02/03/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    22 20
    על עשור של עושק האזרחים! על שיעבוד דור שלם למשכנתאות מפלצתיות! על זה שהאזרחים מונעים אוכל מילדיהם! על הפגיעה הקשה בחוסן הלאומי שלנו! על עשרות אלפי צעירים שעזבו ורק מחפשים איך לברוח מכאן! על הזלזול בתפקיד הציבורי - משרת העם, והפיכתו לקרדום לחפור בו להתעשרות וחיים על חשבון הקופה הציבורית! הלאה מפלגת השע! הלאה הליכוד! נקמת הדור הצעיר!
    סגור
  • 19.
    זה לאמשנה את העובדה שבוז'י לא יכול להקים ממשלה
    יריב 02/03/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    13 11
    ולפיד, בכל סקר שהתפרסם עד עתה, בדרך לאופוזיציה (כי שני הגושים יעדיפו את החרדים על פניו).
    סגור
  • 18.
    לכול בעלי העצירות שביננו.בוזי בבוקר מאוד עוזר
    חיחיחיחי 02/03/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    17 8
    הנה לכם הג'ינגל החדש של העבודה. קחו לכם בוזי אחד בבוקר (בוזי בצרפתית זה נר) ורוצו לשלשל בשירותים כי בוזי זה עוזר.
    סגור
  • 17.
    בוזי הצחתם אותי.אבא שלך מתבייש בך
    דוד אביכזר 02/03/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    15 11
    זוג מוקיונים רוצים לנהל מדינה. אתמול ציפורה העבירה את בוזי במעבר חצייה לשעורי פיתוח קול. ציפורה מוכנה להיות ראש ממשלה מה זה מוכנה מתה לשבוע אפילו על בבבונים בספרי
    סגור
  • 16.
    סקר הזוי בעליל
    אלי 02/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    7 10
    רחוק מהמציאות
    סגור
  • 15.
    כול מילה נכונה ונשקלה
    עמי אוחיון 02/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    8 6
    לפי הסקר הזה העם מטומטם חד ממעית הייתכן בבקשה:שלי מירב וזוהר בהלול הצביעו בעברם לבאלד כך אמרו. ומי שם היום בראש חניין זועמי שדוגלת בהשמדת המדינה נקודה.הלאה עלק ציונים יוסי יונה כותב שצריך לסרב להתגייס לצהל,בטח החתולי הרחוב של יוסי ישמרו עליו,הלאה זה לא הכול בצמרת העבודה.הגינגית סתיו רוצה לבטל את התקווה.בטח יהיה לנו באלדי באלדי.תחליטו לבד ציבור אם זאת לא רמאות לשמה לקרוא למפלגה ציונית שכזאת כשזוהר בהלול אומר במפורש אני לא ציוני אני פלסטינאי שרוצה את המולדת בחזה. אני את דבריי סיימתי לגמרי תחליטו לבד למי להפקיד את המדינה.
    סגור
  • 14.
    לא משנה לימין יש גוש חוסם נקודה (ל"ת)
    שמאלן 02/03/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    15 10
    סגור
  • 13.
    מה עושה כריש כשמריח דם?
    מוטי 02/03/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    7 11
    בסרטה של ענת גורן מערוץ 10, "כל אנשי הקמפיין", מצולם אייל ארד כאשר הוא אומר את המשפט הבא: "אני כמו כריש שמריח את הדם במים, לפרק את ביבי, אני רוצה להוריד אותו לגמרי. הוא מדמם לנו במים. מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים? תוקף. הורג אותו. אז בואו נהרוג אותו. נשים לו את הרגל פה (הוא מלווה את דבריו כשאצבעות ידו לוחצות על עורק הצוואר) ונלחץ. את ביבי שונאים. יש פה הזדמנות לפרק לו את האימ-אימא של האימא שלו
    סגור
  • אייל ארד מתפרנס יפה מאד מהסיפורים שלו (ל"ת)
    רק נתניהו יכול 03/03/2015 00:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    רוב המתלבטים יצביעו לליכוד
    העם היהודי חכם 02/03/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    20 19
    כי האזרחים מפחדים על הבית שלהם...
    סגור
  • 11.
    המתאבלים:אבו מאזן אבו עלה.תנוחמו בירושלים הבנוייה
    המשפת העבודה,שלא עבד 02/03/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 8
    העבודה מודיעה בצער רב על טביעתו של הליליפוטי בוזי במבושיי ציפורה בזמן הזוגיות התחלק לחור הגדול ונעלם.
    סגור
  • די לבטל ולחלק כאן לכול נצרך לפי ההכנסות
    דוד נוח 02/03/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שכחתם לפיד הגדיל ועשה כמו אושלח מילדים רעבים מזרחים קצבאות והם הולכים לישון בלי צהרים והעביר בהניף יד מיד ליוצא חלציו יוצא שואה כתוספת. למי לאלו עם חצי ילד עם הכנסות רבות מהארץ ומחול בלי מבחני ההכנסה
    סגור
  • בוזי חבל עלייך הייתה ליפוט נחמד עם קול ציפצי
    חיחיחיחי 02/03/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    11 10
    אוי חבל איך נפל וטבע במנוש של ציפורה
    סגור
  • 10.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    העם יבחר בנתניהו 02/03/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    16 21
    רק ליכוד גדול טוב ליהודים...
    סגור
  • 9.
    המצביעים יחזרו הביתה לליכוד ההפתעה
    בעזרת השם 02/03/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    13 18
    מצביעי הליכוד יחזרו הביתה הבית הבטוח שלהם
    סגור
  • 8.
    הכל בלוף
    אלי 02/03/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    13 8
    הכל סיפורים בכוונה מצבעי ביבי עובדים על הסוקרים אומרים מפלגה אחרת
    סגור
  • 7.
    ליכוד כחלון ליברמן שס דגל תורה =לוקחים בהליכה קלה הופ ה
    דר שחוח צפתי 02/03/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    10 8
    אתמול נערך סקר של אבינו שבשמים וההפתעה הגדולה בוז הנקניק מקבל 11 מנדטים כחלון ובאנט עוברים אותו בקלות
    סגור
  • 6.
    הפתעה שהליכוד יפתיע בגדול...
    העם רוצה נתניהו 02/03/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    14 20
    זאת הפתעה היחידה בתוצאות האמת הליכוד ינצח בגדול ...
    סגור
  • 5.
    ביבי הליכוד =מנצחים בהליכה קלה
    דר מפרום 02/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    16 17
    הסקר של פרופסור הולצמכר משודיה נותן לליכוד 27 מנדטים לעבודה (עלק מחנה פירטים של באלד)19 מנדטים. אחרי הנאום ישנה הערכה להכפיל את המנדטים של הליכוד
    סגור
  • 4.
    בושה וחרפה
    natush 02/03/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    12 5
    איך מי שמחשיב את עצמו כאיש מקצוע ועיתון רציני מרשים לעצמם לפרסם כותרת כל כך בומבסטית לנתונים חלקיים המבוססים על סקר אינטרנט שכידוע משקף רק חלק מהאוכלוסייה. תמהני!!
    סגור
  • 3.
    ניחוש שלי
    שיידי 02/03/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    13 15
    הליכוד לא יעברו 20 מנדטים. מחנה ציוני בסביבות 25. לפיד יהיה 18
    סגור
  • 2.
    בנט הפתעת הבחירות !!!! ביבי סיים תסיפור
    הצלף 02/03/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    11 19
    יש כאן קומבינה וודאית שלא ביבי ולא הרצוג הולכים להיות ראש הממשלה הבא או בנט או לפיד או שתיהיה כפייה על מועמד אחר מטעם הליכוד שימו לב החוק לא מחייב לתמוך באיש שעומד בראש הרשימה אפשר להבין את זה דרך המילים של לפיד כחלון וליברמן . בנט שומר על שתיקה כמובן אבל יש דיבורים על זה מאחורי הקלעים אתם תופתעו ביבי ובוגי לא יהיהו ראשי ממשלה ניגמר עידן ביבי
    סגור
  • 1.
    מי מצביע להם? שני פופוליסטים
    כחלון ויש עתיד 02/03/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    15 21
    לפיד גרם לפיטורים בכיל ויש עוד מישהו שמצביע עבורו? כחלון גרם לפיטורי עובדים בחברות הסלולר ופגע בהכנסות המדינה ממיסוי ולכן העלו את המיסים במדינה.
    סגור
  • שם (ל"ת)
    אבי 02/03/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה מגיב בתשלום. הליכוד בלחץ (ל"ת)
    אבי 02/03/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • אדוני אתה כותב שטויות.כחלון עשה