כצפוי: טאו העבירה את התשלום הרביעי בסך 32.4 מיליון ש' למחזיקי אג"ח א'
על רקע המאבק בין טאו של אילן בן דב למחזיקי אגרות החוב שלה הודיעה היום (א') החברה כי פרעה את התשלום הרביעי בסך של 32 מיליון שקל למחזיקי אגרות החוב מסדרה א'.
לא מדובר בסדרות החוב של טאו שעתידן לוטה בחוסר וודאות, אלא בסדרה שלא נפגעה מהכותרות האחרונות אודות הסדר החוב הנרקם בין טאו למחזיקי החוב. לכן מחירי האיגרת גם לא רשם ירידות שערים בשנה החולפת ונסחר ביציבות.
לצורך תשלום החלק הרביעי מתוך השישה אותם אמורים לקבל המחזיקים, טאו קיבלה לפני כשבועיים הלוואה בסך 42 מיליון שקלים מבנק לאומי. עוד נציין, כי סדרה א' של טאו - טאו אגח א - מגובה בערבות של בנק לאומי. הערבות ניתנה בשנת 2005 כנגד שיעבוד תיק הנוסטרו של טאו. כמו כן, ניתנה לבנק ערבות אישית מבעל השליטה, אילן בן דב, ל-37% מהחוב.
- 2.רואה בן דב מקבל בחיל 02/10/2011 17:11הגב לתגובה זושיילך לעשות יוגה ויעזוב אותנו במנוחה...איש עסקים??? עושק מורשה אולי....
- 1.חכמון 02/10/2011 15:32הגב לתגובה זוהורסים את שוק הנפקות האג" ח . לא רק עבורם אלא גם עבור אנשי עסקים ישרים. תשובה למד ממה שעובר עכשיו הנזיר . אתה הבא בתור (תקנה שעון כדי שתדע מתי מתחיל המשפט על ריקון דלק נדלן)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.