גולדן דראם 2010: 8 משרדים ישראליים השתתפו - מי חזר מחייך ומי בידיים ריקות

לא מפתיע - שלמור-אבנון-עמיחי שולחים הכי הרבה עבודות וחוזרים מעוטרים בפרסים. מפתיע מאוד - ינון לנדנברג לא מצליח להרשים את הסלובנים עם מכונת הלייקים של קוקה-קולה
משה בנימין |

תחרות הפרסום בלובליאנה, סלובניה - 'גולדן דראם 2010' חגגה את שנתה ה-17 והגיעה אמש לסיכום. 8 משרדים ישראליים שלחו עבודות לתחרות: שלמור-אבנון-עמיחי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, מקאן אריקסון, פובליסיס גלר-נסיס, פובליסיס אידיאולוג'יק, יהושע TBWA ודרורי-שלומי.

כצפוי וכמיטב המסורת שלמור-אבנון-עמיחי שיגרו לתחרות עשרות עבודות (בסביבות ה-50) שהמשרד עבד עליהם בשנה החולפת, ביניהן עבודות ששלח המשרד גם לקאן. במקום השני בכמות העבודות שנשלחו לתחרות נמצאים מקאן אריקסון עם 21 עבודות ואחריו באומן-בר-ריבנאי עם 13 עבודות, גיתם עם 7 עבודות, אידיאולוג'יק עם 4 עבודות, יהושע TBWA עם 5 עבודות ודרורי-שלומי וגלר-נסיס עם 2 עבודות כל אחד.

השתתפות לחוד וזכיות לחוד: פרט לשלמור-אבנון-עמיחי אף משרד מישראל לא חוזר עם פרסים, אפילו לא פובליסיס אידיאולוג'יק שהספיקו לקבל מחמאות מסביב לעולם על מכונת הלייקים שלהם לקוקה-קולה - גם הם חזרו בידיים ריקות פרט ל-2 עבודות שנכנסו לשורטליסט (2 נקודות מהשופטים), קוקה-קולה לייקים והתמונה הכי מתויגת בעולם.

מקאן אריקסון שלח אף הוא מספר עבודות גבוה אבל חזר בלי שיהיה משהו שאפשר 'לכתוב עליו הביתה'. מתוך 21 עבודות שנשלחו הצליח המשרד להכניס 3 עבודות לרשימת השורטליסט (3 נקודות מהשופטים) בלבד.

היחידים כאמור, שחזרו מסלובניה עם סיבה לחייך הם שלמור-אבנון-עמיחי ששלחו הכי הרבה עבודות לתחרות אבל בסוף, במבחן התוצאה הוכיחו את עצמם. המשרד זכה ב-8 פרסים, ביניהם זכייה ראשונה למשרד ישראלי אי-פעם בגולדן דראם בגראנד פרי, הפרס הנחשב ביותר. את התואר לקחה עבודת הרדיו עבור SDIA בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה.

זכיות נוספות של המשרד הן: זהב עבור שלט החוצות בצורת בקבוק ממכוניות מרוסקות עבור נור-סטאר ועמותת אור ירוק, זהב עבור SDIA, כסף עבור שילוט חוצות היינץ, אופטלגין - ליגת האלופות, קיר טיפוס על חצ'קונים עבור קלינקס ועמותת 'לתת' - השולחנות הריקים.

8 הזכיות של שלמור-אבנון-עמיחי מייצגות למעשה 56 נקודות שהשופטים העניקו לעבודות המשרד. הגראנד-פרי לבד שווה ערך ל-12 נקודות. בין השופטים ניתן למצוא ייצוג ישראלי בדמותו של יונתן דומיניץ נשיא ומייסד 'מיינדסקייפ' ישראל שישב בפאנל של קטגוריית המדיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה