סקר TIM לנובמבר: mako, נענע 10 ופייסבוק מזנקים. אתר 'מקושרים' משתחל לרשימה
סקר TIM של חברת TNS טלסקר לחשיפת המדווחת של הגולשים בישראל לאתרי האינטרנט מפרסם את נתוניו לחודש נובמבר 2008. להבדיל מחודש אוקטובר בו נרשמה סטטיות בחשיפה לאתרים והורגשה גם ירידה, נובמבר מחזיר את החיוכים לחלק מהאתרים.
המחייכים העיקריים, לאחר השלישייה הפותחת שלא משתנה (גוגל, וואלה, Ynet) הם אתרי זכייניות הטלוויזיה של קשת וערוץ 10. 'האח הגדול' מצליח להגדיל לקשת ומוסיף למדד החשיפה של mako כ-4% השווים לכ-130 אלף גולשים. היקף הגולשים השבועי של mako (מקום 7) שהעוגן המרכזי בו היה השידור הרציף והחי מבית האח הגדול זינק מ-862 אלף גולשים באוקטובר ל-995 אלף גולשים בנובמבר.
נענע 10, הוותיק יותר שהצליח לגבש לו קהל קבוע עוד משידורי הישרדות בשנה שעברה שיפר גם הוא את מצבו עם עלייה של כ-113 אלף גולשים. היקף החשיפה השבועי לאתר עומד על כ-1.16 מיליון גולשים והוא ממוקם במקום ה-6 בדירוג.
אתר הרשת החברתית פייסבוק, הוא פה כדי להישאר לזמן רב. האתר שלאורך השנה החולפת העלה תהיות לגבי כושר ההישרדות שלו מוכיח שאין מקום לספק - האתר מתחזק בכ-4.3%, מתמקם במקום ה-5 ונהנה מתנועת גולשים שבועית של כ-1.17 מיליון גולשים.
אורח חדש ברשימה הוא אתר נוסף של רשת חברתית, אבל 'מייד אין יזראל'. האתר 'מקושרים' מצליח להשתחל לרשימה, אמנם במקום האחרון אבל גם זה סוג של כבוד לא קטן עם חשיפה של כ-11.3% המהווים כ-398 אלף גולשים מידי שבוע.
חשיפה שבועית לאתרים מובילים על פי סקר TIM לנובמבר