בהשקעה של 25 מ' שקל: המשביר לצרכן תשיק את המותג SPRINGFIELD בארץ
רשת המשביר לצרכן בדרך לעשות זאת שוב עם מותג אופנה ספרדי מוביל. לאחר שבעשור הקודם הביאה לארץ את המותג PULL & BEAR מביאה הרשת, בגלגולה החדש, בבעלות רמי שביט את המותג הספרדי SPRINGFIELD לארץ.
הרשת חתמה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת CORTEFIEL הספרדית במסגרתו תייבא ותשווק המשביר באופן בלעדי בישראל.
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן מסר כי החברה תשקיע 25 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ. היקף השקעה זו כוללת הקמת רשת חנויות עצמאיות למותג וכן הקמת קורנרים בסניפי רשת המשביר לצרכן.
עוד מסר בן דב, כי התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון פתיחת 7 סניפים עצמאיים תחת המותג SPRINGFIELD .הסניף הראשון נפתח השבוע במתחם האופנה החדש בדיזינגוף סנטר על שטח של 200 מ"ר והוא יהווה את חנות הדגל של המותג בישראל. כמו כן, נפתח סניף נוסף בקניון רננים ברעננה על שטח של כ220 מ"ר.
עד סוף שנת 2009 מתכננת החברה לפתוח עוד 8 חנויות של המותג בישראל בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, כמו כן ייפתחו חנויות ספרינגפילד בתוך כל סניפי רשת המשביר לצרכן עד סוף שנת 2009 . בימים אלו פותחת הרשת SHOP IN SHOP של המותג ב 5 סניפי המשביר לצרכן : בגרנד קניון בחיפה, בקיריון בקיריית ביאליק, בקניון איילון בר"ג, בקניון הגדול בפ"ת ובקניון מלחה בירושלים.
לדברי בן דב: המשביר לצרכן בחנה בשנה האחרונה מספר רב של מותגים מובילים להחדיר לישראל. ספרינגפילד נבחר ראשון כמותג הדגל מאחר והוא נחשב לאופנה מובילה בקרב הצעירים באירופה והתאמתו לקהל הישראלי.
לדבריו: מדובר במותג עם "ערך מוסף" שמתאים לצרכן הישראלי הן במיצוב המותג ורמת המחירים הנוחה לדוגמא: גופיות ב – 49.90 שקל, חולצות ב 59.90 שקל, מכנסיים ב 199.90 שקל, ג'ינסים ב 199.90 שקל ועוד.
המותג SPRINGFIELD הוקם בשנת 1988 כמותג אופנה הפונה לגברים בגילאי 20 פלוס. לפני כשנתיים השיק המותג בהצלחה לראשונה קולקציה לנשים בגלאי 18-35 פלוס. היום מהווה המותג 40% נשים ו-60% גברים.
החדרת המותג לארץ תלווה בקמפיין פרסום רחב הכולל: פעילות קד"מ בסניפים, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית וקמפיין אינטרנט, דיוור ישיר לחברי מועדון קלאב 365 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.