D-say אינטראקטיב מעלים קמפיין לבזק; מוערך ב-800 אלף שקל

תמיר יולביץ' מנכ"ל D-say Interactive: "אני שמח שבזק רואה באינטרנט מדיה אסטרטגית. מדובר בקמפיין מאוד מושקע
משה בנימין |

בזק מעלה לאוויר קמפיין אינטרנט ייחודי לרשת ביתית אלחוטית, שעולה במקביל לקמפיין הטלוויזיה בו מככב גידי גוב. הקמפיין באמצעות D-say Interactive יעלה בפריסה רחבה באתרים וואלה, YNET, MSN, נענע 10 ועוד. לצורך הקמפיין הופקו שבעה סרטונים ובהם רקדנים מקצועיים מבצעים מגוון סגנונות ריקוד, החל מדיסקו וכלה בריקודי בטן, הכול לצלילי הרקדן האוטומטי של צביקה פיק, השיר המלווה את קמפיין הטלוויזיה. באתר שהוקם לצורך הקמפיין הגולשים יכולים להעלות תמונות שלהם ושל חברים ולשלוח ריקוד ייחודי עם התמונות שלהם לחברים ולמשפחה. תמיר יולביץ' מנכ"ל D-say Interactive: "אני שמח שבזק רואה באינטרנט מדיה אסטרטגית. מדובר בקמפיין מאוד מושקע עם הפקה גדולה מאוד ביחס לקמפיינים אינטרנטים. אני בטוח שמהלך זה יביא חברות רבות להשקיע יותר באינטרנט ונראה עוד קמפיינים רבים כאלה בעתיד". לדברי מיכל רוזנטל מנהל אגף תקשורת שיווקית: "הקמפיין הינו המשך ישיר לחיזוק העולם האנלוגי של חופש תנועה, הרשת הביתית של בזק מאפשרת גלישה באינטרנט מכל מקום בבית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה