גוגל לא עוצרת: תחשוף כלי חדש וחינמי לתכנון מדיה עבור סוכנויות פרסום
הניו-יורק טיימס מדווח כי גוגל בדרך להכריז על כלי מקצועי חדש לתכנון מדיה עבור אנשי רכש מדיה וסוכנויות פרסום
גוגל לא מפסיקה לחדש, להתקדם ולהציע כלים חדשים לעולם הפרסום. ההשקה החדשה שלהם לענף תקרא AdPlanner והוא עובד באופן של איסוף מידע ממנועי חיפוש ומידע צד ג' בכדי לקבוע את המאפיינים הדמוגרפיים של קהל אותו האתר מושך אליו.
פונקציה שכזו תאפשר למשרדי הפרסום לאתר במדויק את האתר אשר משרת באופן הולם ומקסימלי את קהל היעד שאליו הם מנסים להגיע. ככל הנראה, הכלי החדש יהיה פתוח לשימוש ללא עלות.
יוזכר גם, כי מוקדם יותר השבוע, הודיעה גוגל על השקת google trends אשר מודד את תנועת הגולשים ומציג נתוני "טראפיק" השוואתיים באתרים.