ענת אוחנה וטלי רוזן מונו למנהלות משותפות של ארד תקשורת מקבוצת יורו ישראל

לאור המיזוג של יורו ישראל עם ארד תקשורת, הושלמה לאחרונה הערכות המבנה הארגוני החדש של הקבוצה ובכלל זה של ארד תקשורת.
משה בנימין |

טלי רוזן וענת אוחנה בן הראש מונו למנהלות משותפות ב"ארד תקשורת". אוחנה ורוזן, שהחלו את דרכן בארד תקשורת לפני 13 שנה, כיהנו עד לאחרונה כסמנכ"ליות, מנהלות מחלקה ומנהלות פיתוח עסקי בחברה. לרוזן תואר שני במדעי המדינה ותקשורת פוליטית , MA מאוניברסיטת ת"א. לאוחנה תואר שני במנהל עסקים MBA Executive מאוניברסיטת ת"א.

איל ארד, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל "קידום מנהלים מתוך הקבוצה מצביע על העוצמה הארגונית. אנו מאמינים ביכולת של מנהלים בעלי ניסיון רב שנים למקסם את היכולות המשולבות של כלל הקבוצה לצד הקמת מוקדי צמיחה חדשים".

בנוסף, מונו בארד תקשורת, מנהלי מחלקות חדשים: אורית סלעי מונתה למנהלת מחלקת צרכנות וסגנון חיים, אירית רדיע מונתה למנהלת מחלקת טלקום והיי-טק, אורית נבו התמנתה למנהלת מחלקת איכות סביבה וגיא גולן התמנה למנהל מחלקת בריאות. מנהלים אלה הצטרפו לשלושת מנהלי מחלקות וותיקים: לימור בר-און מנהלת מחלקת קמפיינים ציבוריים, יאנה בביצקי מנהלת המחלקה הרוסית וגלי דהן, מנהלת מחלקת פיננסים.

איל ארד, נשיא קבוצת יורו ישראל "אנו גאים על כך שהמנהלים החדשים בארד תקשורת צמחו מתוך הקבוצה. קידום מנהלים שהם שחקני בית מצביע על העוצמה הארגונית שלנו. אנו מאמינים ביכולת של מנהלים בעלי ניסיון רב שנים למקסם את היכולות המשולבות של כלל הקבוצה לצד הקמת מוקדי צמיחה חדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.