פריגת מפחיתה 20% סוכר מכל המשקאות הקלים; ההשקעה במהלך כ-4 מיליון שקל
חברת פריגת, המתמחה בתחום המשקאות הקלים ובייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת במהלך חדשני למען הצרכנים, אשר במסגרתו כל קטגוריית המשקאות הקלים תוחלף ותהיה מעתה מופחתת 20% סוכר עם אותו הטעם האהוב והמוכר.
משקה קל מופחת סוכר יוצר בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית לפריגת. הטכנולוגיה מאפשרת הפחתת 20% מכמות הסוכר במשקה ע"י שימוש בסוכר פירות (פרוקטוז), וזאת מבלי לפגוע בטעם האהוב והמוכר.
מהלך הפחתת הסוכר במשקאות הקלים של פריגת כולל את כלל הקטגוריה שבה יוחלפו כל האריזות בקבוקי 1.5 ליטר, 0.5 ליטר ו-330 מ"ל. בטעמי:תפוזים, אשכוליות, ענבים, תפוחים, מנגו, תות בננה, ענבים מרלו, ענבים מוסקט, ענבים ירוקים קיווי, אשכולית אדומה.
השקת המשקאות הקלים מופחתי הסוכר תיעשה באמצעות קמפיין טלוויזיה ועיתונות, שנעשה על ידי משרד פרסום טמיר כהן JWT והושקעו בו כ-3.5 מיליון שקל. כוכבת הקמפיין היא עמית גיא, טכנולוגית מזון בפריגת, אשר הובילה את פיתוח המהלך הטכנולוגי להפחתת הסוכר במשק"ל.
מהלך זה ממשיך את הקו אותו מובילה פריגת בשנים האחרונות ומטרתו הגדלת קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי באמצעות חדשנות וערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.
המשקאות הקלים של חברת פריגת מיוצרים מרכיבים פרי טבעיים ומכילים בין 10%-15% פרי.