מחקרי הגל החדש חתמה הסכם לביצוע סקרי שוק בקרב סטודנטים באוניברסיטת ת"א והמכללה למנהל

ההסכמים הייחודיים נחתמו מול "נכס"ו"פלס" החברות הכלכליות של אגודות הסטודנטים
משה בנימין |

קבוצת מחקרי הגל החדש חתמה על שת"פ עם נכס, החברה הכלכלית של אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א ועם פלס, החברה הכלכלית של המכללה למנהל.

המיזם משותף יאפשר לקבוצת מחקרי הגל החדש להיכנס לראשונה ובצורה מסודרת לתוך הקמפוסים השונים בישראל,לבצע סקרי שוק מכל סוג שהוא בקרב אוכלוסייה זו ולייעל את שיטות הדגימה הקיימות.

בנוסף יאפשר שיתוף פעולה זה לבצע מחקרים איכותיים וכמותיים כגון: הצבת עמדות ראיון בקמפוסים; ביצוע מחקרים איכותיים בין כתלי הקמפוס; ביצוע סקרים טלפוניים, והקמת מעבדות סנסוריות בקמפוסים השונים.

גיא קלנר, מנכ"ל חברת נכס : "ציבור הסטודנטים בישראל מהווים נתח שוק המוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה. על כיסם מתחרות מגוון חברות מרכזיות מהמשק הישראלי בהן: סלקום, אורנג', פלאפון, בנק לאומי, בנק דיסקונט, שטראוס עלית ועוד. החיבור של נכס ופלס עם מחקרי הגל החדש יעניק למפרסמים גישה מהירה יותר לציבור רחב של סטודנטים ויהווה פתרון כולל לכלל אפיקי השיווק, הפרסום וקידום המכירות".

רן לוי, משנה למנכ"ל קבוצת הגל החדש: "ישנם כ –210,000 סטודנטים במדינת ישראל ורוב המפרסמים הגדולים במשק כיום רואים בצעירים אלו קהל מטרה אידיאלי ועיקרי מבחינה שיווקית. שיתוף הפעולה יביא למפרסמים ולמקבלי ההחלטות את המידע העדכני ביותר על ציבור הסטודנטים אשר מייצג את מנהיגות העתיד ולכן חשיבות עליונה לעקוב אחר מגמות, העדפות, הרגלי קניה ודפוסי התנהגות בקרב אוכלוסייה חשובה זו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה