מחלבות גד מגבירה את הייצוא ומשיקה מיתוג חדש ל-GAD המשווקת באירופה

המיתוג החדש יופיע באנגלית, צרפתית וגרמנית; במחלבה צופים הכפלה של היקף הייצוא לעומת 2007
משה בנימין |

חברת ''מחלבות גד'' מגבירה את פעילות הייצוא של המחלבה ומשיקה בימים אלה מיתוג חדש לייצוא למותג ''GAD'' באנגלית, צרפתית וגרמנית.

שלומי אילון סמנכ''ל השיווק של ''מחלבות גד'' מציין, שהמיתוג החדש למותג ''GAD'' הותאם לשוק הבינלאומי הכללי, בנוסף לפעילות בשוק הכשר, אשר בשנים האחרונות מחפש ומעריך מוצרים המגיעים מאגן הים התיכון והינם בעלי אוריינטציה ואותנטיות ים תיכונית.

אילון מציין, שמהלך המיתוג שבוצע ע''י סטודיו נאו גרופ פיליפ בולקייה יכלול עיצוב אריזות חדש עם מותג ''GAD'' בשילוב מוטיבים ים תיכוניים גרפיים ויזואליים בצבעים של כחול, סגול ותכלת בשפות אנגלית, צרפתית וגרמנית בהשקעה של כ- 100 אלף דולר.

בשנתיים האחרונות ''מחלבות גד'' הגדילה משמעותית את פעילות הייצוא . סה'כ הייצוא בשנת 2007 היה כ-6.5 מיליון שקל המהווה גידול של 70% לעומת שנת 2006, וב-5 החודשים הראשונים של 2008 היקף הייצוא גדל ב-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היקף הייצוא לשנת 2008 מוערך בכ-12 מיליון ש''ח.

בימים אלה חתמה החברה כניסה לשיווק מוצרים לרשת ''קרפוף'' הגרמנית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.