מחלבות גד מגבירה את הייצוא ומשיקה מיתוג חדש ל-GAD המשווקת באירופה

המיתוג החדש יופיע באנגלית, צרפתית וגרמנית; במחלבה צופים הכפלה של היקף הייצוא לעומת 2007
משה בנימין |

חברת ''מחלבות גד'' מגבירה את פעילות הייצוא של המחלבה ומשיקה בימים אלה מיתוג חדש לייצוא למותג ''GAD'' באנגלית, צרפתית וגרמנית.

שלומי אילון סמנכ''ל השיווק של ''מחלבות גד'' מציין, שהמיתוג החדש למותג ''GAD'' הותאם לשוק הבינלאומי הכללי, בנוסף לפעילות בשוק הכשר, אשר בשנים האחרונות מחפש ומעריך מוצרים המגיעים מאגן הים התיכון והינם בעלי אוריינטציה ואותנטיות ים תיכונית.

אילון מציין, שמהלך המיתוג שבוצע ע''י סטודיו נאו גרופ פיליפ בולקייה יכלול עיצוב אריזות חדש עם מותג ''GAD'' בשילוב מוטיבים ים תיכוניים גרפיים ויזואליים בצבעים של כחול, סגול ותכלת בשפות אנגלית, צרפתית וגרמנית בהשקעה של כ- 100 אלף דולר.

בשנתיים האחרונות ''מחלבות גד'' הגדילה משמעותית את פעילות הייצוא . סה'כ הייצוא בשנת 2007 היה כ-6.5 מיליון שקל המהווה גידול של 70% לעומת שנת 2006, וב-5 החודשים הראשונים של 2008 היקף הייצוא גדל ב-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היקף הייצוא לשנת 2008 מוערך בכ-12 מיליון ש''ח.

בימים אלה חתמה החברה כניסה לשיווק מוצרים לרשת ''קרפוף'' הגרמנית. אילון מציין, שהכניסה לשיווק ברשת ''קרפוף'' ולשווקים נוספים תתבצע כבר במיתוג החדש ובהתאמה לשפה המובנת לצרכן במדינות אלה - אנגלית, צרפתית וגרמנית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה