בידול שעולה ביוקר: קרליין תשקיע 10 מיליון שקל במהלך אסטרטגי חדש בקוסמטיקה
קרליין-פריגו מוצרי צריכה, חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, הכריזה היום על מהלך אסטרטגי ליצירת בידול מוצרי ותקשורתי של המותג "קרליין" בהשקעה של 10 מיליון שקל.
במטרה להמשיך ולהיות השחקן המוביל בשוק הקוסמטיקה והטיפוח בישראל, קרליין חתמה הסכם שת"פ עם האוניברסיטה העברית, במסגרתו יוקם מערך ייעוץ מדעי לאיתור חדשנות בלעדית בתחום הקוסמטיקה, אשר בראשו יעמוד הפרופסור שמעון בניטה המהווה שם עולמי במחקר ופיתוח בתחום הרוקחות.
אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין-פריגו מוצרי צריכה מסר היום: "אנו יוצאים במהלך אסטרטגי רחב היקף אשר במסגרתו תהווה קרליין חוד החנית בפיתוח טכנולוגי מדעי בישראל; רק חברה שמכירה היטב את תנאי החיים בארץ ותנאי מזג האוויר בה, יכולה לתת פתרונות מדויקים וחדשניים עבור הצרכנית הישראלית".
קונספט "Israeli Innovation Inside" מהווה את יריית הפתיחה והתחייבות של החברה לחדשנות טכנולוגית מוצרית המותאמת לאישה בישראל. הקונספט יופיע בצורת לוגו בולט על כל אריזות המוצרים בהם נעשה שימוש בטכנולוגיות ישראליות חדשות המותאמות לצרכי האישה הישראלית.
כשנה לאחר מהלך מיצוב מחדש וכינוס מותגים תחת מותג מונוליטי "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", החברה צופה לסיים את שנת התקציב 2008-2009 עם מחזור מכירות של כ-400 מיליון שקל, גידול של מעל 10% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת. המותג קרליין, המהווה כ – 50% ממכירות החברה, הינו מותג מס' 1 בישראל בקטגוריות טיפוח הפרט ובמונחים של מחירי צרכן מייצג מכירות של כ- 300 מיליון שקל. קרליין היום מובילה במכירות בקטגורית הקוסמטיקה, עם נתח שוק של כ15%. בקטגוריית הטואלטיקה מובילה עם נתח שוק של 18%.
בראש המערך לייעוץ מדעי מטעם האוניברסיטה העברית, יעמוד הפרופסור שמעון בניטה אשר מהווה שם עולמי במחקר ופיתוח. מחקריו מתמקדים במערכות של חלקיקי ננו ומיקרו פולימריות מבוססות שומנים להעברת תרופות במטרה לשפר את הזמינות הביולוגית של תרופות הניתנות דרך הפה, העור והעיניים ואסטרטגיה של יצירת קשר ערכי הדדי בין נוגדנים חד-שבטיים לנשאים הקולואידים לצורך מיקוד התרופות באזור הנגוע.
קמפיין פרסום נרחב ילווה את המהלך בשני שלבים, הקמפיין הראשון, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" יעלה בתחילת יולי, בהשקעה של 2 מיליון שקל ויתקשר את סדרת טיפוח הפנים – אלסטו ליפט. בשלב השני, יעלה קמפיין באמצעות ג'. יפית, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויתקשר את מהלך ISRAELI INNOVATION INSIDE.