קבוצת "קרסו" יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי לרנו מגאן בהשקעה של מיליון דולר
הקמפיין, נערך על ידי משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת
הכותרת: "רנו מגאן עם מערכת ה - ESP מצילה חיים"
קבוצת "קרסו" יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי לרנו מגאן, כמשפחתית הבטוחה בישראל, תחת הסלוגן: "רנו מגאן עם מערכת ה-ESP המצילה חיים". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 1 מיליון דולר.
הקמפיין, נערך על ידי משרד הפרסום "גליקמן, נטלר סמסונוב", ויכלול: סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
בני לוי, מנהל מותג רנו מסר כי: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, מתמקדת בנושא הבטיחות, המדגיש את היתרון המובהק של מערכת ה ESP - לבקרת יציבות דינאמית ולתיקון טעויות הנהיגה ומציגה את המגאן, כמכונית המשפחתית הבטוחה בישראל".