מוסא חסדיא הולך עם אילן שילוח: McCann Cultures ואל-בוסתנאי רוצים לשלוט בפרסום מגזרי
קבוצת הפרסום הגדולה בישראל, מק'אן אריקסון מרחיבה את פעילותה בתחום המגזרים ומחזקת את הפרסום במגזר הערבי באמצעות שיתוף פעולה עם איש הפירסום הוותיק מוסא חסדיא, מייסד משרד הפרסום למגזרים "אלבוסתנאי".
חסדיא רכש לאחרונה מידי פובליסיס העולמית כ-58% ממניות משרד הפרסום המגזרי "פובליסיס סקטורס" והוא מחזיק כעת בכל מניות המשרד.
אילן שילוח, מנכ"ל מק'אן אריקסון: קבוצת מקאן אריקסון תמשיך להוביל את תחום הפרסום למגזרים. שיתוף הפעולה עם אל בוסתנאי ומוסא חסדיא יהפוך את הקבוצה לחזקה והגדולה ביותר בתחום המגזרים בכלל והמגזר הערבי בפרט.
מוסא חסדיא הוסיף: "אנו נבנה ביחד עם מקאן את קבוצת המגזרים הדומיננטית ביותר בשוק הישראלי"
אורית שצברג-דנן, מנכ"ל McCann Cultures: "השילוב בין היכולות המקצועיות של מקאן לבין הניסיון של מוסא חסדיא יוצר סינרגיה שמאפשרת לMcCann Cultures לתת את המוצר הטוב ביותר ללקוחותיה".
McCann Cultures הוא המשרד המוביל בישראל בתחום המגזרים. על פי נתוני יפעת לסיכום 2007 עומדת ההשקעה של קבוצת מקאן בתחום המגזרים על כ 7.4 מליון דולר. פובליסיס סקטורס הוא המשרד בעל היקף הפרסום הגדול ביותר למגזר הערבי, ואחד משלושת המשרדים הגדולים בארץ בתחום הפרסום במגזרים. היקף הפעילות המוערך של המשרד עומד על כ-30 מליון שקל בשנה.