עוברים לעולם האמיתי: אחרי המחשב - ICQ רוצה גם להלביש את בני הנוער בישראל
אחרי שכבשו את בני הנוער בישראל והפכו לחברת המסרים המידיים הבולטת בקרב גילאי 13-24 מנסה ICQ להרחיב את המותג ולחצות את הקווים אל העולם האמיתי.
החברה משיקה ליין ביגוד לבני נוער הכולל חולצות ומכנסיים ממותגים ICQ. ההשקה הינה חלק מאסטרטגיית החברה, הרואה במשתמשי ICQ קהילה דינמית אשר מקבלת מענה לכל צרכיה - און-ליין ו-אוף-ליין. הבגדים יימכרו בחנויות רשת המשביר לצרכן ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ, במחירים הנעים בין 49 ל-100 שקל.
לדברי עופר עובד, סמנכ"ל ICQ: "לאורך השנים הצליחה ICQ לבנות קהילה מגוונת של מיליוני משתמשים, אשר משתמשת במוצריה באופן יומיומי. מעבר להיותה של ICQ מרכז תקשורת כולל, החברה פועלת להעניק למשתמשים גם מוצרים ושירותים שונים אשר תואמים את סגנון החיים של המשתמשים הצעירים ואת ערכי המותג. השקת ליין הבגדים החדש נעשה בהתאם לאסטרטגיית הרחבת המותג וחיבור לבני הנוער גם בעולם האוף-ליין".
ל- ICQ יש 1.2 מליון משתמשים בישראל, ובקרב הקהלים הצעירים ישנה דומיננטיות בולטת של התוכנה כאשר 75% מהמשתמשים הינם בגילאי 13-24.
ליין הביגוד נעשה במסגרת פעילות המרצ'נדייז של ICQ, פעילות אשר במסגרתה הושקו עד כה משחת שיניים, יומנים ושלגוני ICQ. בקרוב מתכננת החברה להשיק סדרת מוצרי חזרה לביה"ס. את פעילות המרצ'נדייז של ICQ מובילה חטיבת המסחור של ערוץ ג'טיקס, JCP, המייצגת שורה של מותגים ודמויות מעולם התוכן של הילדים והנוער בישראל ובעולם.