פרסומאים למען הקהילה: איגוד חברות הפרסום מתגייס למען נזקקים

האיגוד חובר לעמותת "משולחן לשולחן" בפעילות שמטרתה להציל עודפי מזון למען ילדים וקשישים נזקקים
משה בנימין |

איגוד חברות הפרסום, יוצא בפעילות משותפת עם עמותת "משולחן לשולחן", פעילות שמטרתה להציל עודפי מזון למען ילדים וקשישים נזקקים.

עמותת "משולחן לשולחן" מפעילה תכנית ייחודית לאיסוף עודפי מזון מאולמות, מלונות ואירועים. עודפי המזון נאספים בשעות הלילה ומועברים לגופים חברתיים , אשר מחלקים אותם למחרת בבתי ילדים ונוער, בתי תמחוי ועוד.

איגוד חברות הפרסום, גייס את משרדי הפרסום החברים באיגוד ואת עובדיהם, לסיוע באיסוף המזון. משרדי הפרסום התבקשו לרתום את עובדיהם לרעיון של סיוע ותרומה לחברה, שהפך עבורם גם לאירוע גיבוש חוויתי. כל משרד יבחר ערב בשבוע, שבו ייצאו עובדיו לסיור לילי באולמות מלונות ומרכזי אירועים שנבחרו ע"י העמותה, ויאספו את עודפי המזון, אשר יחולק ע"י העמותה למחרת היום.

יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום אמר כי: "משרדי הפרסום פועלים רבות, למען עמותות וגופים חברתיים ע"י טיפול פרו בונו בתיקי הפרסום שלהם, הפעם אנו מגייסים את העובדים לפעילות התנדבותית, במטרה להגדיל את המודעות לצורך במתנדבים לעמותת "משולחן לשולחן", מתנדבים שיצאו לאסוף אוכל מאולמות ומסעדות, שבמקום להיזרק, יכול להשביע ילדים וקשישים נזקקים. אנו מקווים שבפעולה זו נביא לחשיפת הצורך הגדול במתנדבים ונרתום עוד חברות לעשות למען העמותה".

בין המשרדים שנרתמו למהלך ניתן למצוא את : "שלמור אבנון עמיחי", "באומן בר ריבנאי", "שמעוני פינקלשטיין", "גיתם BBDO", "רגב קוויצקי", "דרורי שלומי", "גליקמן נטלר סמסונוב", "יהושוע" "פריור", "גלר נסיס", JWT וטריו.

דלית רוכמן, מנהל משאבים ומנהלת שיתוף הפעולה עם איגוד המפרסמים בארגון משולחן לשולחן: "איגוד חברות הפרסום שמח להירתם והצליח להוציא את מיטב משרדי הפרסום בארץ מהמשרדים הממוזגים לפעילות הלילית שלנו להצלת עודפי מזון, במסגרתו נאספים עודפי מאפים ומנות חמות מאולמי שמחות ומאפיות בכל רחבי הארץ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אייל גפני; קרדיט: אוהד רומנואייל גפני; קרדיט: אוהד רומנו

וואן זירו נלחץ מבנק אש ומשיק מסלול חדש - הגדולים עדיין אדישים

הבנק הדיגיטלי וואן זירו מציע פטור מעמלות ושירותים ייעודיים לעצמאים, על רקע השקת הבנק החדש אש של ניר צוק - האם הבנקים הקטנים יאכלו אחד את השני כשהגדולים יחייכו מהצד?

מנדי הניג |

בנק ONE ZERO הכריז היום על השקת מסלול בנקאי חדש לעצמאים, שכולל שירותים ייעודיים כמו הפקת חשבוניות דיגיטליות, ניהול מע"מ, פטור מעמלות עו"ש ומט"ח, וממשק דיגיטלי לניהול פעילות עסקית וכל זה ללא עלות חודשית. לפי הבנק, מדובר בחבילת שירותים שעשויה לחסוך לעצמאי למעלה מ־3,000 שקל בשנה.

המסלול מבוסס על שיתוף פעולה עם חברת FINBOT, שמספקת את הפלטפורמה לניהול הפעילות העסקית דרך האפליקציה FINBOT SMART. כך לדוגמה, בכל תקבול שמתקבל לחשבון, המערכת תזהה אוטומטית את הצורך בתשלום מע"מ, תציע להפריש 18% מהסכום לפיקדון יומי ייעודי, ותאפשר גם לצבור ריבית על כספי המע"מ בנוסף להתראות שוטפות על המצב התזרימי של כל החשבונות במקום אחד.

קניבליזציה בין הבנקים הקטנים?

זה מגיע בעיתוי טעון במיוחד: ימים ספורים לאחר ההשקה הרשמית של בנק אש. המסלול החדש של וואן זירו הוא כנראה יותר אילוץ מיוזמה. וואן זירו, נאבק יותר משלוש שנים כדי לבסס את עצמו כבנק משמעותי מול הענקיים ואז מגיע בנק אש שאולי הוא עדיין לא איום אמיתי אבל הוא בהחלט מצליח לייצר רעש, ועושה זאת עם אג’נדה לוחמנית, ואפילו עקיצות ישירות מהיזם הראשי - בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות.

במעמד השקת הבנק החדש, הביקורת הייתה ישירה וחסרת עכבות מצד אחד מהמייסדים, יזם ההייטק ניר צוק: "לא יודע למה מישהו חשב שזה יעבוד", הוא אמר כשהוא התייחס למודל המנוי החודשי של וואן זירו. לדבריו, “וואן זירו החליטו שהם כמו נטפליקס או חדר כושר. אנחנו בבנק אש באים עם מודל אחר לגמרי אנחנו מחלקים חצי מהרווחים עם הלקוחות. לא גובים עמלות עו"ש, לא דמי מנוי, וכל שקל שמופקד אצלנו הבנק מרוויח חצי ממנו והלקוח חצי. זה הוגן, וזה שקוף".

הוא לא סיים רק במודל העסקי ותקף גם את התשתית הטכנולוגית של וואן זירו: "הם בחרו במערכת ליבה הודית בת 40 שנה, יקרה ולא מותאמת. אצלנו המערכת נבנתה מקצה לקצה על ידי הייטק ישראלי, רזה וזול". בנוסף לזה צוק ציין שוואן זירו "שרף כבר כ־890 מיליון שקל מתוך המימון שגייס", בעוד שבבנק אש, לדבריו, "רוב הכסף עוד נמצא בקופה".