פרסומאים למען הקהילה: איגוד חברות הפרסום מתגייס למען נזקקים

האיגוד חובר לעמותת "משולחן לשולחן" בפעילות שמטרתה להציל עודפי מזון למען ילדים וקשישים נזקקים
משה בנימין |

איגוד חברות הפרסום, יוצא בפעילות משותפת עם עמותת "משולחן לשולחן", פעילות שמטרתה להציל עודפי מזון למען ילדים וקשישים נזקקים. עמותת "משולחן לשולחן" מפעילה תכנית ייחודית לאיסוף עודפי מזון מאולמות, מלונות ואירועים. עודפי המזון נאספים בשעות הלילה ומועברים לגופים חברתיים , אשר מחלקים אותם למחרת בבתי ילדים ונוער, בתי תמחוי ועוד.

איגוד חברות הפרסום, גייס את משרדי הפרסום החברים באיגוד ואת עובדיהם, לסיוע באיסוף המזון. משרדי הפרסום התבקשו לרתום את עובדיהם לרעיון של סיוע ותרומה לחברה, שהפך עבורם גם לאירוע גיבוש חוויתי. כל משרד יבחר ערב בשבוע, שבו ייצאו עובדיו לסיור לילי באולמות מלונות ומרכזי אירועים שנבחרו ע"י העמותה, ויאספו את עודפי המזון, אשר יחולק ע"י העמותה למחרת היום.

יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום אמר כי: "משרדי הפרסום פועלים רבות, למען עמותות וגופים חברתיים ע"י טיפול פרו בונו בתיקי הפרסום שלהם, הפעם אנו מגייסים את העובדים לפעילות התנדבותית, במטרה להגדיל את המודעות לצורך במתנדבים לעמותת "משולחן לשולחן", מתנדבים שיצאו לאסוף אוכל מאולמות ומסעדות, שבמקום להיזרק, יכול להשביע ילדים וקשישים נזקקים. אנו מקווים שבפעולה זו נביא לחשיפת הצורך הגדול במתנדבים ונרתום עוד חברות לעשות למען העמותה".

בין המשרדים שנרתמו למהלך ניתן למצוא את : "שלמור אבנון עמיחי", "באומן בר ריבנאי", "שמעוני פינקלשטיין", "גיתם BBDO", "רגב קוויצקי", "דרורי שלומי", "גליקמן נטלר סמסונוב", "יהושוע" "פריור", "גלר נסיס", JWT וטריו.

דלית רוכמן, מנהל משאבים ומנהלת שיתוף הפעולה עם איגוד המפרסמים בארגון משולחן לשולחן: "איגוד חברות הפרסום שמח להירתם והצליח להוציא את מיטב משרדי הפרסום בארץ מהמשרדים הממוזגים לפעילות הלילית שלנו להצלת עודפי מזון, במסגרתו נאספים עודפי מאפים ומנות חמות מאולמי שמחות ומאפיות בכל רחבי הארץ".

"מעבר להירתמות ההומניטארית של משרדי הפרסום לפעילות עצמה, יעמוד בפניהם גם אתגר מקצועי- תחרות מציאת שם לפרויקט . במקום לקבל בריף, כאמור יחוו המשרדים את הפרויקט בשטח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה