רשמית: תקציב הפרסום של לאומי קארד אומר שלום לאריאלי ועובר למקאן אריקסון

מתחילת חודש יולי הקרוב יטופל התקציב במשרד הפרסום הגדול במדינה לאחר 4 שנים תחת פובליסיס אריאלי
משה בנימין |

לאומי קארד החליטה להעביר את תקציב הפרסום שלה למקאן ארקיסון החל מה-1.07 לאחר 4 שנים בהן טיפל בתקציב משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.

היקף הפרסום במדיה של לאומי קארד מתחילת 2008 לפי דוחות יפעת נאמד בלא פחות מ- 7 מיליון דולר.

מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל: "במהלך החודשים האחרונים נבחנה האסטרטגיה העסקית והשיווקית של לאומי קארד ללא קשר לשינויים שחלו בהנהלת אריאלי וכתוצאה מכך הוחלט על מספר שינויים הכוללים גם את המעבר למקאן אריקסון. אנו מודים לאריאלי על עבודה משותפת ופורייה לאורך השנים שהניבה שפה תקשורתית מוצלחת ותוצאות מרשימות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה