שלמור אבנון עמיחי Y&R מפגינים נוכחות בקאן: 12 קמפיינים עלו לגמר הפסטיבל

ההישג חסר התקדים של 12 קמפיינים שונים בגמר ממקם את שלמור אבנון עמיחי/ Y&R אינטראקטיב כאחת מקבוצות הפרסום החזקות בקאן
משה בנימין |

הם קאן ובגדול. שלמור אבנון עמיחי מייצג את ענף הפרסום הישראלי בגאון עם לא פחות מ- 12 קמפיינים שונים שעלו לגמר התחרות המפורסמת. הקמפיינים התחלקו על פני כל אמצעי המדיה: עיתונות, אינטראקטיב, חוצות, גרילה דיירקט ופרומושן.

לשלמור אבנון עמיחי 7 פינליסטים ול- Y&R אינטראקטיב 5 פיינליסטים.

עומדים ומחייכים מול "קיר הדמעות" מודעת .orange sms זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמודעת עיתונות מישראל עולה לגמר תחרות הפרינט ותהיה תלויה על הקיר שבמשך שנים נקרא "קיר הדמעות".

קמפיין דפי זהב – רשם שלושה פיינליסטים שונים: קמפיין שילוט החוצות כולו ושלט הכירופרקטים, שעשה לראשונה שימוש בתקרה של תחנת אוטובוס.

הקמפיין השלישי הינו קמפיין אינטרנט שמשתמש בטכנולוגיה ייחודית אשר הפעילה את כפתור ה BACK במחשב שהוביל לאתר דפי זהב.

קמפיין ההתנדבות למען החיילים החטופים - הדממת האינטרנט שגם זכה בקליאו בזהב, עלה לגמר בשלוש קטגוריות שונות: שירות לקהילה, מדיה ופרומושן.

קמפיין ההתנדבות לבנק המזון הישראלי, עלה לגמר בשתי קטגוריות שונות: שירות לקהילה וגרילה. קמפיין סרט הדרושים של שלמור אבנון עמיחי עלה לגמר תחרות הדיירקט.

קמפיין האינטרנט לקולגייט מקס פרש שהזמין גולשים להתקשר לבאנר עלה לגמר תחרות הדיירקט.

בשלושת הימים הקרובים יתקיימו הטקסים השונים של התחרות ואיתם התוצאות הסופיות. עדין לא פורסמו תוצאות תחרות הסייבר, הטלוויזיה והטיטניום.

פסטיבל קאן, הינה תחרות הפרסום הגדולה והחשובה ביותר בעולם, אליה מתכנסים מדי שנה עשרות אלפי אנשים מתעשיית הפרסום ממעל 85 מדינות על מנת להוקיר את העבודות הקריאטיביות ביותר שנעשו בשנה החולפת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה