שלמור אבנון עמיחי בקדחת קאן: ערכו תחרות בין העובדים לבחירת כתב שיוטס לפסטיבל וידווח לבלוג

העובד הזוכה, רועי כהן מחברת האינטראקטיב ידווח בשידור חי מצרפת היישר לבלוג של משרד הפרסום
משה בנימין |

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי רגיל לזכות במהלך שנת פרסום טיפוסית בפרסים רבים בתחרויות מסביב לעולם. מסתבר, כי טירוף התחרויות הצליח להשתרש עמוק בתוך המשרד עצמו.

המשרד ערך תחרות שנקראת "כתבנו בקאן", בין עובדיו, לבחירת כתב מיוחד שיוטס לפסטיבל וידווח ישירות לבלוג. אנשי המשרד הוזמנו לשכנע את חבר השופטים שהם המתאימים ביותר למשימה. הזוכה בתחרות, רועי כהן מחברת האינטראקטיב של המשרד, הציע קפיצת מדרגה טכנולוגית שמבטיחה שידורים ופריצות בשידור חי ישירות מהפסטיבל.

ע"י שימוש במחשב נייד ומצלמת אינטרנט יועברו השידורים מהפסטיבל בשידור חי אל "הבלוג של שלמור" כאשר הגולשים בו יוכלו ליהנות ממיטב אירועי הפסטיבל- הסמינרים, הטקסים, ראיונות ודיווחים שוטפים נוספים. בנוסף, הותקן בבלוג מנוע TWITTER המאפשר לזוכה לבצע דיווחים באמצעות הודעות SMS ובכך יתאפשר לו לשלוח דיווח ישיר מהפסטיבל גם מהמקומות בהם לא יתאפשר שידור וידאו.

נסיעתו של כהן לפסטיבל תאפשר לבלוג של שלמור אבנון עמיחיY&R לספק שידורים חיים מסביב לשעון במשך כל ימי פסטיבל "אריה הזהב" בקאן, פסטיבל הפרסום הגדול והנחשב ביותר בעולם. לדברי רמי שלמור, מנכ"ל ומבעלי שלמור אבנון עמיחיY&R: "אנחנו מצטרפים לאולימפיאדה העולמית לרעיונות עם משלחת גדולה הכוללת אנשי קריאייטיב, תקציבאות והנהלה. בנוסף, הבלוג שלנו יכלול דיווחים הישירים, בתוספת כתבות תוכן ווידיאו אשר יעבירו לגולשינו את חוויית הפסטיבל בצורה מיטבית. אני מברך את הזוכים בתחרות ומאחל להם בהצלחה במלאכתם ומאחל לגולשי הבלוג צפייה מהנה". פסטיבל קאן, הינה תחרות הפרסום הגדולה והחשובה ביותר בעולם, אליה מתכנסים מדי שנה עשרות אלפי אנשים מתעשיית הפרסום ממעל 85 מדינות על מנת להוקיר את העבודות הקריאטיביות ביותר שנעשו בשנה החולפת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה