מותג הספורט FILA עולה בקמפיין פרסום בכיכובם של "אנדיוני"
קמפיין FILA בכיכובם של צמד הטניסאים אנדי רם ויוני ארליך עולה השבוע. הזוג המוביל בטניס הישראלי יקבל תמורת הקמפיין 200 אלף דולר מחברת "אלשרד", נציגת FILA בישראל. קמפיין הפרסום נאמד בכ- 500 אלף דולר.
ההסכם בין נציגי FILA בישראל לצמד, נחתם לשנה עם אופציה להארכה. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ומגזינים ויציג את צמד הטניסאים משחקים כדורסל וכדורגל רחוב וכדורעף חופים עם כדור טניס מוגדל.
דני מילשטיין מנכ"ל חברת אלשרד: "הצמד המנצח משתלב היטב עם ערכי המותג הבינלאומי, המזוהה עם ספורט יוקרתי ובעיקר עם טניס. בשנים האחרונות פותח קו לבוש פנאי רחב והקמפיין בארץ יציג את הצמד בהתאם לקו, באורח מפתיע".
"FILA" העולמית הייתה הראשונה להציג ספורטאים ופרזנטורים בעולם, עם הטניסאי ביורן בורג בסוף שנות השבעים. רם וארליך מצטרפים לשורה מכובדת של פרזנטורים בינלאומיים שייצגו את "FILA" בשנים האחרונות ביניהם: בוריס בקר האגדי, מרק פיליפוסיס האוסטרלי, סבטלנה קוזניצובה, קים קלייסרס הבלגית ועוד.