משרדי אינטראקטיב היכונו: כלי חדש של גוגל יאפשר לעקוף את הפרסומות המקדימות דפי אינטרנט
חברת גוגל עובדת על פיתוח כלי חדש אותו תציע לגולשים לפיו מי שמחפש במנוע החיפוש יקבל בדף התוצאות אפשרות לסמן "Skip intro" שיאפשר לו להגיע לדף המבוקש תוך מעקף בלוק הפרסומת שמצפה לו בהגעה לדף.
לגולשים מביננו, זאת בשורה שבטח תשמח את מי שהפרסומות מציקות לו על בסיס יומיומי, אך לחברות האינטראקטיב שעוסקות בפרסום מקוון ואתרי אינטרנט המשיגים את רווחיהם מאותו פרסום זה יתקבל בדיוק ההיפך.
גוגל בעצמה רושמת רווח מפרסום, רק שהיא עושה זאת באמצעות מודל הפרסומות הטקסטואליות ולא דרך באנרים אינטראקטיביים, פרסום פלאש וכד'. זאת אולי גם הסיבה שלא מפריע לה להציע שירות שכזה לגולש.
כיום יש לגולשים אפשרות לסמן "דלג לאתר" כדי לקפץ מעל מכשול הפרסומת הנצב בדרכם בכניסה לאתרים. הכלי החדש יאפשר לגולש גישה ישירה יותר וקצרה יותר לתוכן האתר. הכלי החדש עדיין לא הפך לנגיש באופן רחב וגוגל נמנעה מלהגיב בינתיים לנושא.