למי שהתגעגע: מותג הדיאודורנטים MUM יושק מחדש בישראל במהדורה חדשנית
חברת "גורי ייבוא והפצה בע"מ", משיקה מחדש את מותג הדאודורנטים הבינלאומי "MUM", לגבר ולאישה במהדורה חדשה, משופרת, רעננה וצבעונית, בהשקעה של כ- 500,000 דולר.
אתי ברק, מנהלת שיווק חברת "גורי ייבוא והפצה בע"מ": "המותג "MUM", אינו חדש לצרכן הדאודורנטים הישראלי. זהו מותג ששווק בעבר בארץ והיה למוביל בתחומו וזכה להצלחה רבה, בעיקר בשל היותו משווק בבקבוק זכוכית ייחודי. החלטת חברת גורי להשיב מותג זה לישראל נבעה מהביקוש הגדול, לו זכה המוצר בקרב קמעונאים והציבור הרחב".
סדרת הדאודורנטים החדשה מכילה 5 דאודורנטים, מתוכם 4 בניחוח נעים ומרענן שחלקם יוניסקס וחלקם מיועדים ספציפית לגבר או לאישה. הדאודורנט החמישי הוא דאודורנט יוניסקס ייחודי נטול ריח.
שוק הדאודורנטים בישראל נאמד בכ- 150 מיליון שקל, ומשרת כ- 88.4% מכלל האוכלוסייה. השוק נחלק לשתי קטגוריות עיקריות: דאודורנטים לנשים המהווים כ- 54% מהקטגוריה וכוללים: דאודורנט סטיק (כולל קרם וג'ל) המהווה כ- 38% מכלל הקטגוריה, דאודורנט ספריי המהווה כ-33% ורול און המהווה כ-29%.