דיאט קוקה-קולה משיקה בקבוק במהדורת חורף ייחודית
דיאט קוקה-קולה משיקה קמפיין חורף תחת הסלוגן: "Do what feels good in the winter". הבקבוק עוצב על ידי המעצב יובל קרטא. עלות הקמפיין נאמדת בכ- 5 מיליון שקל
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בקמפיין חורף חדש למותג דיאט קוקה-קולה תחת הקונספט:" Do what feels good in the winter". הקמפיין בהשקעה של 5 מליון שקל.
במסגרת הפעילות ולראשונה בישראל, יוצא דיאט קוקה-קולה במהדורה עונתית, מיוחדת ומוגבלת של בקבוקים( 350 מ"ל) בעיצוב חורפי ובהשראת הקמפיין.
במקביל לפעילות הטלויזיונית, המותג יעלה גם עם פעילות אינטרנט ייחודית במסגרתה יוזמנו הגולשים לערוך סרטון חורפי ויראלי עם מסר אישי. הסרטונים הופקו בסגנון home made המאפשר לגולשים לשלוח אותם כסרטים שצולמו כביכול על ידם במצלמה ביתית .המסר האישי ייכתב באמצעות "האצבע" על גבי חלון/מראה מכוסה באדים. את הסרטון יוכלו הגולשים להפיץ לכל נמען שיחפצו ואף להטמיע אותו ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק ומייספייס.