ספקית טלפוניה בריטית בחרה בפתרון של קומברס
חברת קומברס, החברה הבת של קומברס טכנולוגיות בע"מ, והספקית המובילה של תוכנות ומערכות להפעלת יישומי מולטימדיה על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות ושירותי בילינג, הודיעה היום, יום שני, כי ספקית שירותי הטלפוניה הבריטית, Inclarity, בחרה בפתרון המשולב של קומברס IPCentrexו- IP Trunking במטרה לספק שירותי Fixed Mobile Convergence ללקוחותיה ועל מנת להמשיך להגדיל את שליטתה בתחום ה VoIP.
אדריאן הוגס, מנכ"ל Inclarity: "החזון שלנו הוא לאפשר לארגונים וחברות בכל הגדלים לתקשר בצורה אפקטיבית ויעילה יותר. קומברס הינה שותף אסטרטגי שעימו אנו עובדים כבר יותר מחמש שנים, במטרה להרחיב את דריסת הרגל שלנו בשוק ה VoIp. Comverse Converged IPCentrex מאפשרת לנו למקד את הייחודיות שלנו ולהציע בפעם הראשונה שירותי FMCולאפשר ללקוחותינו להיות גמישים יותר ביכולות התקשורת, תוך כדי הפחתה משמעותית בהוצאות שלהם."
קומברס מציעה טווח רחב של פתרונות שמאפשרת למפעילים להציע שירותי טלפוניה לעסקים בכל הגדלים, ועם צרכים וסגנונות עבודה מגוונים- עבודה מהמשרד, עבודה בשלט-רחוק, עבודה ב"נדידה" ועבודה ממקומות שונים. הפתרון כולל תכונות טלפון מתקדמות ויישומים משולבים, כגון תקשורת ו-messaging unified, ניהול שיחות ועידה, שירותי מענה וניתוב אוטומטיים, ופורטלים לניהול והתאמה אישית. פתרון ה-Comverse Converged IPCentrex מאפשר לספק את השירותים הללו בטלפוני IP קווים וגם במכשירי Wi-Fi/סלולר דו-תכליתיים.
בני איינהורן, נשיא EMEA ומנהל שיווק משותף של קומברס: "אנו שמחים להיות חלק מתוכניתה של Inclarity להתרחבות בתחום הטלפוניה. המערכת זוכת הפרסים של קומברס, ה-Converged IPCentrex, כוללת טלפוניית IP מתוחכמת ושירותי FMC המגדילה את יעילות ושביעות הרצון של העובדים. כיום, בתחום הטלפוניה, ההבדלים בין חברות התקשורת מיטשטשים, לכן הפתרונות שמציעה המערכת של קומברס מאפשרת לחזק את מיצוב החברה בשוק ולייחד אותה מכל שאר החברות."