יפעת במגזר הדתי: עלייה של 30% בהיקפי הפרסום
בדירוג יפעת בקרת פרסום של ענף הפרסום במגזר הדתי למחצית הראשונה של 2006, מוביל בולטון פוטנציאל את טבלת משרדי הפרסום במגזר בגידול של בין 30-40% בהיקף הפעילות. זאת, בשל התחזקות הלקוחות הקיימים של המשרד, כמו הצורפים, קופת חולים לאומית, סוגת ודגל התורה, לצד הצטרפות לקוחות חדשים, כמו דיסקונט, איקאה ונוברטיס. במקום השני בדרוג טבלת משרדי הפרסום ממוקם פרסום אפיקים עם גידול קל. בין הלקוחות העיקריים של המשרד: קו אופ הריבוע הכחול, סנו ופלאפון. פרסום גל ממוקם במקום השלישי עם פרסום לתנובה, חוגלה קימברלי ואל-על. במקום הרביעי ממוקם פרסום מימד בזכות הגידול הדרמטי בתקציב יוניליוור, עבודה אינטנסיבית עם סנו, פרטנר ועוד. גידול נאה נוסף נרשם במחצית זו למק'אן אריקסון, הממוקם במקום החמישי ונהנה אף הוא מצמיחת הסלולר במגזר עם פרסום מאסיבי לסלקום ואסם. מגזרים, שהתמזג עם שקד מוכיח כי המהלך השתלם ומתמקם במקום התשיעי בעשירייה המובילה. הלקוחות העיקריים של המשרד הם: קידי שיק, ברק 013 ועוד. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "טבלת משרדי הפרסום של המגזר מצביעה על כך שהמשרדים המגזריים העצמאיים עדיין שולטים בטבלה. לקבוצות הגדולות של משרדי הפרסום שתי נציגויות בטבלה- מק'אן אריקסון במקום החמישי וטריו במקום השמיני". באופן כללי, ניכרת עליה של כ-30% בהיקפי הפרסום לעיתונות הדתית לעומת סטגנציה במגזר הכללי. כאשר הסיבה לכך היא כניסת מפרסמים חדשים למגזר וגידול בפרסום של המפרסמים הקיימים. בדירוג תתי הענפים, ממשיך להוביל תת ענף דיור את הטבלה, אך כמעט ללא גידול בהוצאה לפרסום. בין המותגים המובילים בענף הדיור ניתן למצוא את "חפציבה" עם "רמת חפציבה" ו"אחוזת אלעד". תת ענף רשתות שיווק מפגין גידול נאה של כ-50%. המותגים המובילים בפרסום הם "שפע שוק", התופס כשליש מהקטגוריה, עם הסלוגן "ממשיכים לשבור את השוק" באמצעות פרסום אפיקים, "זול למהדרין" באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, ו"זול פה" באמצעות טריו. בנוסף, תת הענף המבטא את הגידול המרשים ביותר (כ-100%) הוא תת ענף ביגוד, הממוקם במקום השלישי. זאת, בשל פרסום דינמי של אופנת "קידי שיק" באמצעות פרסום מגזרים, וכן בזכות פרסום של "בגיר" באמצעות אפיקים פרסומאים. תת ענף נוסף אשר פרח במחצית זו הוא תקשורת סלולרית, שאף הכפיל את היקף הפרסום שלו במגזר, לאחר ביטול החרם הרבני וקבלת הכשר מוועדת הרבנים לענייני תקשורת. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה זו הוא סלקום באמצעות מק'אן אריקסון, המפרסם את סלקום ווליום בגרסת תזמורת חרדית במתנה למתחתנים, מוטורולה V191 עם ה"קידומת הכשרה" ועוד. מק'אן אריקסון מוביל גם את הפרסום של מאורות הדף היומי- המותג המוביל בענף הספרים, הסוגר את הטבלה. לדברי יעקובי: "במבט על רשימת תתי הענפים המובילים בפרסום במגזר עולה תמונה שונה מזו שהורגלנו לה ממגזרים אחרים וזאת עקב אורח החיים השונה של האוכלוסייה הדתית חרדית. ניתן לראות שתת ענף דיור דומיננטי ביותר עם פרסומות לפרוייקטים רבים לאוכלוסיה הדתית וזאת בשל העובדה שאוכלוסיה זו מרבה לקנות דירות, וחיים בשכירות מקובלים פחות. כמו כן, נושא הלימודים והספרים הוא חלק חשוב מאורח החיים של המגזר". בראש טבלת המפרסמים ממשיכה סנו להוביל עם פינת ייעוץ פרסומית בעיתונות לטיפול בבעיות ניקיון, פרסום לסנו רהיט, סנו ריצפז ועוד באמצעות אפיקים ומימד. יוניליוור, שהוריד פרופיל פרסומי באופן מופגן במגזר הכללי, בולט דווקא במגזר הדתי עם גידול של מאות אחוזים בהוצאה לפרסום למותגים: ורד הגליל, קליק, קוקומן, דאב וליפטון באמצעות פרסום מימד. מפרסמים נוספים שהגדילו את מחזור הפרסום שלהם במאות אחוזים הם סלקום וקידי שיק, הסוגרים את טבלת 10 הגדולים. גידול מרשים נוסף של עשרות אחוזים נרשם להצורפים, המפרסמים כלי כסף לבית באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל. מנגד, קיימים מפרסמים אשר צמצמו היקפי פרסום במגזר לעומת המחצית המקבילה אשתקד כדוגמת אל-על, הבנק הבינלאומי הראשון, דוד לובינסקי, מוטורולה וקבוצת בנק הפועלים. בשל ריבוי הזרמים במגזר: חסידי, ליטאי, ש"ס, דתי לאומי, חב"ד, בלז', חרדי לאומי (חרד"ל), נוצרת סיטואציה בה מפרסם הרוצה להגיע לכלל המגזר חייב פריסת מדיה בעיתונים רבים, שכן כל זרם קורא את העיתונות שלו ומכאן הגידול בפרסום בעיתונות החרדית-דתית. נתון נוסף שיש להתייחס אליו בדרוג הוא התווספות של שני עיתונים לבקרה המגזרית: "יום ליום" ו"כפר חב"ד", אשר מהווים תוספת "מלאכותית" של כ-5% בהשוואה לסכומי המחצית המקבילה אשתקד.