תתכוננו לדרמה: כך צפויה להשפיע מניית פריגו על המעו"ף ביום ראשון בבוקר, ועל הבורסה בת"א בכלל בתקופה הקרובה

חברת התרופות קיבלה הצעת רכש ממיילן. יש לזה השלכה על ת"א. שימו לב מה עושה כעת פריגו בטרום מסחר
 | 
(108)
סוחר, צילום: Getty images Israel
מניית פריגו +1.73% פריגו 17,010 +1.73% פריגו בסיס:16,720 פתיחה:16,720 גבוה:17,070 נמוך:16,680 תמורה:13,135,094 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה אתמול ב-18.3% במסחר בוול סטריט אחרי שקיבלה הצעת רכש מחברת מיילן האמריקנית. פריגו סגרה במחיר של 195 דולר בעוד הצעת הרכש היא במחיר של 205 דולר, כלומר במידה ופריגו תסכים להצעה - יש עוד אפסייד של 5%, וזה לפני האפשרות של דרישה מצד פריגו העלאת המחיר (אם ההצעה בכלל תתקבל). נכון לעכשיו, יום ראשון בבוקר יהיה סוער מאוד בבורסה בת"א - תתכוננו לראלי עוצמתי.

פריגו היא אמנם חברה אמריקנית אבל היא נסחרת במדד המעו"ף מאז רכשה ב-2005 את חברת התרופות הישראלית אגיס. עם משקל של 9.78%, פריגו היא המניה בעלת המשקל השני בגודלה במדד המעו"ף. רכישת פריגו ע"י מיילן תביא למחיקת החברה מהבורסה בת"א (וסבירות נמוכה שנראה את מיילן בת"א, כפי שעשתה פריגו בזמנו לאחר שרכשה את אגיס של מורי ארקין).

לפי שעה פריגו חוזרת לת"א עם פער ארביטראז' של 18.2%, ובהתאם למשקלה - זה אומר שמניה זו לבדה תביא לעלייה של כמעט 1.8% במעו"ף. ויש גם את טבע (המניה הכבדה כעת במעו"ף עם משקל של 10.46%) שחוזרת לפי שעה עם פער של 3.2% וצפויה לתרום עוד 0.33%. שאר המניות, מלבד אופקו, מעט יעיבו וזה אומר נכון לעכשיו צפי לעליות של 1.5%-2% בפתיחה ביום א' במעו"ף לשיא כל הזמנים. במצב רגיל, שאר המניות היו מאזנות מעט כלפי מטה את הראלי במניה הבודדת, במקרה הנוכחי - יציאה של פריגו מהבורסה, אם תתרחש, צפויה להזרים סכום עתק לשאר המניות, ולכן מדובר באירוע חיובי שלא צפוי ללחוץ מטה את שאר המניות לצורך איזון של סוחרי מעו"ף.

ההשפעה על שאר המניות בת"א: מעבר לתגובה ביום א', בתעודות הסל על המעו"ף יש כיום כ-6.5 מיליארד שקלים ובתעודות על ת"א-100 יש עוד 12.5 מיליארד שקלים, פריגו היא 10% מהסכומים הללו, וזה אומר כ-1.9 מיליארד שקלים שיזרמו לשאר המניות לאחר ביצוע העסקה - מדובר בסכום אדיר. מצד תעודות הסל המעבר יהיה במכה אחת, בשוק הסוחרים יתחילו לתמחר את המהלך הרבה קודם - אבל כנראה רק לאחר שהדברים יראו סגורים יותר בעסקה הזו שלפי שעה היא רק הצעה לרכישה.

כמובן שמעבר לסכום הפסיבי (תעודות וקרנות מחקות) יש הרבה מאוד כסף ישראלי מנוהל (קרנות נאמנות, גמל, פנסיה...) שמושקע בפריגו, הכסף הזה יזרום ככל הנראה לשוק המניות המקומי.

ואירוע מחיקת פריגו (אם יתרחש) ישפיע לא רק על הבורסה, אלא גם על שער הדולר וגם ברמת המאקרו. הגופים הישראלים מחזיקים בפריגו בהיקף של מיליארדי שקלים ויקבלו בעת ביצוע העסקה מזומן דולרי וגם מניות של מיילן (העסקה מורכבת ממוזמן ומניות כאשר לא ברור כעת היחס). ההנחה היא שהמוסדיים ימירו את הדולרים שיקבלו לשקלים וגם לא יישארו עם מניות מיילן וזה אומר לחץ נוסף על הדולר. בנק ישראל צריך להיות בתמונה.

ברמת המאקרו, יש פה אירוע מס גדול עבור מדינת ישראל. ב-5 השנים האחרונות פריגו עלתה כמעט 200% וכעת המוסדיים וכל שאר המחזיקים יצטרכו למכור ולשלם מס.

שימו לב: החודש פקיעת האופציות החודשית קרובה מאוד באופן יחסי ותתרחש ביום שלישי הבא (21 לחודש).

*נכון לשעה 13:25, פריגו עולה 3.6% בטרום מסחר בוול סטריט ל-201 דולר
תגובות לכתבה(108):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    יוסף לוי 8 דרה 3 נהרייה
    אל תר אריה 12/04/2015 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדין אין תגובה.
    סגור
  • 56.
    שמועה איין מסחר מחר החתול
    לוזון 11/04/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רוצים עליות
    סגור
  • 55.
    בקיצור עזרה
    יניב 11/04/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור מה עושה השוק מחר?3 ימים הנסד"ק עלה חלק כותבים וויסות חלק עליות חדות תחלס למה לצפות?
    סגור
  • 54.
    נקנו ב 2160 ש"ח-תודה למילן
    קול 1620 70 יח 11/04/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחלה חג שמחחחחח
    סגור
  • 53.
    אם יאזנו את המדד ע"י מכירת מניות זאת טרגדיה
    יום א דרמה או טרגדיה 11/04/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והימורים עם "הפתעה" .
    סגור
  • 52.
    יום א - יהיה יום דרמטי , כנסו
    אייל 11/04/2015 00:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ע"פ פריגו , טבע והבורסות מסביב לעולם הולך להיות מהלך של כ 4% במעוף !!
    סגור
  • 51.
    אני מחכה ליום ראשון אני חתול רעב אוהב עכברים.
    ירון החתול 10/04/2015 20:59
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תקנו מניות להעמיס להעמיס מחלקים כסף עוד דירה מתנה ביום ראשון
    סגור
  • בבקשה לא להתיחס ולענות הוא מחפש כל יום תשומי למה ככה (ל"ת)
    עמוס 11/04/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    לא למכור בזול (ל"ת)
    ויסות מניות 10/04/2015 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    וויסות
    אלי 10/04/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם יהיה וויסות יום א זו חוצפה הבורסות ביוון ורוסיה עלו וירדו ב 6 7 8 ויותר אחוזים ביום זה אירוע נדיר עם כל הכבוד לפריגו טבע והמעוף מצידי שיטוס הנסד"ק עולה 3 ימים רצוף מקווה שמניות הבנקים הגז והשאר יסחרו לפי העליות בעולם ולא לפי גחמות ורצונות של שחקני מעו"ף
    סגור
  • 48.
    אם פריז תיסגור היום ה 10/04 בפחות מ 5119.52 נקודות.
    מעניין אותי מאד 10/04/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו כן תוך כמה זמן יגיע ניקיי כצעד ראשון ל 16999 נקודות.
    סגור
  • שער
    הכוונה לפריז ב 10/09 10/04/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    2119.52.
    סגור
  • 47.
    תרדימו את החתול
    לוזון 10/04/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איין לי כח לקרוא אותו דייייייייייייייייייייייי
    סגור
  • ללוזון
    עמוס 10/04/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יעזור לך הוא כמו קרציה נטפל ומברבר ללא הפסק כל יום וכל היום על עכברים וחתול מרופט ומסכן שמחפש תשומי הבנת אז אל תתיחס כלל וכלל שבת שלום
    סגור
  • עכבר ברח מהר (ל"ת)
    החתול 10/04/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מהחתול הזה.
    איזה פחד 10/04/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זמין ובא לידי ביטוי באתרים 25 שעות ביממה. עונה ומגיב מיידית. צמוד למקינטוש גם בשינה ובשרותים ואם היה מתקלח ומזיין..גם שם המק היה מחובר לו בבולבול. אני חושב שהוא טוב וחיובי. אך. החוסר בצבא..בלימודי קודש..בשפיכת זרע שאינה ידנית וצעירות..מביאה אותו למחוזות משונים ומסכום של 360000 שקל שקפץ פי 5.7 לדבריו בחצי שנה לשני מליון ..והיום אחרי 3 ימים זה כבר 7 דירות..השאלה אם הדירות במגדלי יו או בשכונה ד בערד מערב פינת רחוב זבולוני. נריע לקושקוש וכשאנו יוצאים כרגע לסבתנו עם כל העשרות ילדים ונכדים לסעודת שבת...הוא מחפש את הפתח של המקינטוש ומתרגז שהוא מידי צר אפילו לגזר גמדי שכמוהו. היידה הכח רמת גן ושרלה ועילעי וכל הקושקושים שקמו שלא עובדים ורק חיים מתרומות וגניבת מסטיקים בקיוסק ומתנת חג מדודה ברכה
    סגור
  • טען עוד
  • זמין ובא לידי ביטוי באתרים זה גם איזה פחד בכבודו ובעצמו
    בלי פחד 10/04/2015 20:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כן 7 דירות 1 בברלין 1 בטורנטו 1בניו יורק . לא קונה במגדלי יו וגם לא בערד רק במרכז. ולקנאה אין כנראה תרופה
    סגור
  • גיחי גיחי גיחי דירות איזה נייר טואלט אין לו גיחי גיחי ג (ל"ת)
    האיזה פחד כביכול 11/04/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    קרתה תופעה שאי אפשר להסבירה כרגע.והיא נדירה במיוחד.
    ממש בשניות אלו 10/04/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בין השעה המדוייקת 15/41/22 לבין השעה המדוייקת15/42/37(שתיהם כוללות דקות ושניות.)מחשבי על ברחבי העולם התבייתו על אותם 55 שניות קריטיות ומנסים בעזרת מפעילי המכשירים להבין מדוע זה הגיע בדיוק באותם 55 שניות ספציפיות. יש לציין שתופעה בעוצמה כזאת קרתה בעבר פעם אחת בלבד בפברואר 1637 בהולנד.
    סגור
  • ממש
    c 300 10/04/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 4
    חייב לקחת את הכדורים.זיוני מח זה לא מקצוע
    סגור
  • אתה מעליב אותי פעם ראשונה ואיני מבין למה.
    יובב 10/04/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המקצוע הרישמי שלי זה זיוני מוח שזה גם פרנסה וגם כייף. ניסיתי הרגע לזיין מח אבל לא קיים כזה דבר וממש הצטערתי ובא לי לבכות. בקשר לכדורים את מתכוון כדורי רגל או כדורי קרפלך שעכשיו סבתולה עשתה לי. אתה מרצדס C300 יאללא איזו נלוק פאאי היייתי בטוח שלמפחות יש איתך שבע ג'יפים או שתי גמלים בסח הכל אתה חבוב חבוביא דרכ הגב הבנת בכלל מב כתווב למעלה כי התששובה לא מיתקשרת לכתוב
    סגור
  • נראה ששכחת שהיום לפני3000 שנה בדיוק באותה דקה
    למיבב 10/04/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שהשמש שקעה קרה דבר מוזר שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון שמת לב?
    סגור
  • למרצדס
    יובב 10/04/2015 20:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבנת מב כתוב בכלל כתוב למעלה כי אני שכתבתי כתבתי זה לאמבין בכלל מה כתבתו. יאיזה ביאוס
    סגור
  • ליובב החביב החבוב החביבי החבובתי אתה שחקן נשמה אמיתי...
    א100 11/04/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איני מכירך..אך ברוך הבא..הארוע שהבחור שאתה מתדיין עימו "שמש בגבעון...." ארע לפני 5383 שנים לפי הלוח העברי והתאריכים והזמנים שנימסרו וניכתבו בספר יהושע שירש את משה.כך ש 3000 שנה שמסר הבחור..ממש לא נכון או רלוונטי. בכל מקרה..שבוע טוב ומבורך לשניכם.
    סגור
  • 45.
    מגיב 13 נשאר
    לוזון 10/04/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה נשאר הכל רועים רק עתה לא רואה
    סגור
  • 44.
    הצילו את העכברים !!!! כרגיל רחמים עלייהם (ל"ת)
    ירון החתול 10/04/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • גם עליך רחמים יא קשקשן ללא הפסק ומנוח (ל"ת)
    עמוס 11/04/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    העכברים בורחים. ממחר אני בפנסיה לכל החיים
    ירון החתול 10/04/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 11
    הרווחתי 3 דירות בבורסה. בנוסף ל 4 שיש לי
    סגור
  • התאהבת בשם הזה "החתול" אתה כלום גם עכבר לא כלומניק (ל"ת)
    לירון החתול 11/04/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמעט (ל"ת)
    ירון החתול האמיתי 10/04/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • האמיתי לא האמיתי מה זה משנה פשוט נמאס מכל הכוונים (ל"ת)
    לירון החתול 11/04/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בכדי שיהיו 7 דירות
    ממשיך למלמל הברבר 10/04/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היית צריך להרוויח בבורסה לפי הכמויות שתיארת ..כל יום בלי הפסקה במשך 107 שנים. אומנם אתה בם 69..אבל יש עוד צ'אנס לא להחריב את המוח המזדקן ומברבר עצמו לאבדון.
    סגור
  • 42.
    המחזור בפריגו אתמול בניו יורק כ-1.5 מליארד $
    המשקיען 10/04/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או כ-6 מליארד ש"ח . תזכירו לי מה המחזור היומי בבורסה ? מישהו מאמין שמיילן תחליט להסחר בת"א?
    סגור
  • 41.
    גם אפריקה תהיה ירוקה (ל"ת)
    אפריקאי 10/04/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    בשורות מצוינות לליויתן !!!!!!!!!! ממקורב
    בקרוב !!!!!!!!!! 10/04/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש מגעים רציניים מתחת לפני השטח ושלא תגידו שלא אמרתי ממקורב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 39.
    בקרוב הצעת רכש לטאואר ... (ל"ת)
    שי 10/04/2015 04:55
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • אמן (ל"ת)
    טאואריסט 10/04/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 38.
    אפריקה תהיה ירוקה שבוע הבא (ל"ת)
    לבייב 09/04/2015 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    קולים
    יוסי 09/04/2015 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 9
    מה עושה מי שיש לו קולים כמו 1570 80 90 גם ככה הם שמנים באיזה מחיר יכול למכור אם השוק עולה 2 אחוז יש לזה קונים?אשמח לעזרה
    סגור
  • אם 2%
    shlomo 10/04/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1570אמור לעלות בכ 3200 ש"ח,1580 ב 3100, 1590 ב 2900
    סגור
  • אם המעוף עולה 2%
    shlomo 10/04/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1670 אמור לעלות בכ 1000 ש"ח, 1680 ב 650 , 1690 ב 450.
    סגור
  • לגבי הקולים
    רון 09/04/2015 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקולים שלך יעלו בערך ב-200% ותמיד תוכל למכור אותם. יש מכונות שקונות תמיד במחיר הוגן פלוס מינוס כמה שקלים.
    סגור
  • 36.
    ברמת המקרו יש אירוע מס - ואת זה ברוב טובו לפיד
    תקראו 09/04/2015 21:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מנע באי מכירת כיל. והצבור עוד הצביע עבור האדיוט הזה איזה מזל שלא רואים ושומעים אותו. שישאר באופוזיציה ורק שלא יגיע לטלויזיה ושוב נראה את פרצופו היהיר
    סגור
  • ועוד איך
    36 10/04/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה צודק. האידיוט ההוא רצח את כי"ל, והיה ממשיך לרצוח, לולא נשלח לאופוזציה. וההמון? דווקא הצעירים ו"האינטלגנטים" המשיכו להצביע עבורו. השכל בתחת. המפלגה שלו חייבת להימחק, לפני שתמחק כל יוזמה חופשית, יחד עם יחימוביץ, ויתר האנטישמים, שהצביעו בעבר לחד"ש ולבל"ד, ושהוחדרו כסוס טרויאני ל"מחנה (הלא) ציוני." הנה ההוכחה עד כמה הציבור איננו מבין מהו האינטרס האמיתי שלו בכל הקשור בתעסוקה.
    סגור
  • 35.
    יש מסחר גם ביום שישי? (ל"ת)
    לירון 09/04/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    בדקות האחרונות....
    איציק 09/04/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בדקות האחרונות גם שאר הישראליות עולות נייס אופקו אורמת קנון טבע בשמיים זה נוטה לכיוון 2.5 אחוז לפחות בפתיחה
    סגור
  • 33.
    כן פייט ביו..
    אבו געפר 09/04/2015 20:17
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איזה מסכנים מי שמושקע במניה, הולכת להישחט ביום ראשון, ליבי איתכם !!!
    סגור
  • 32.
    יש לי פוטים.....
    אלי 09/04/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש לי פוטים ז"ל יעלה הרבה הנסד"ק עלה אתמול 0.9 היום גם ...צריך להודות 1.9 עליה פה מינימום
    סגור
  • 31.
    מה הצפי לקולים 1710 , 20 ו30? (ל"ת)
    היילנדר 09/04/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה כנראה הולך לקבל הלם חייך. תמשוך מיד הכסף לחשבון
    זיפו 10/04/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר אתה על סוס מנצח. חצה את קו הסיום רד מהסוס. קח את נכסף ולך לחגוג עם המשפחה והילדים. זכור עדיף לבכות וליילל עם המשפט "חבל שיצאתי מוקדם מדי מאשר חבל שלא יצאתי" .
    סגור
  • 30.
    האמת, נראה לי שמדובר במאומה רבה על לא דבר
    סקפטי 09/04/2015 19:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בסוף המעוף יעלה 0.6-0.7% וזהו, לא משהו לכתוב עליו.
    סגור
  • התכוונת
    ודאי 10/04/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל"מהומה." למד עברית. גם ההמשך שלך הוא לא ריאלי מבחינת ההערכה.
    סגור
  • 29.
    אני
    איש פשוט 09/04/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משקיע סכומי עתק תמיד יש לי גם פוטים להגנה לא יודע מה נכנס בי ואין לי פטים תרשום פלאפון תקבל שוק...בהצלחה לכולם העיקר הבריאות
    סגור
  • 28.
    לאבי
    איש פשוט 09/04/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תרשום את מספר הפלפון שלך ואשלח לך בוואצאפ תמונה עם חשבון הבנק מעולם לא שיקרתי אני מבואס כי הקולים שלי כבדים
    סגור
  • 27.
    למה אתם לא מפרסמים את תגובתי!!! נוכלים!!! (ל"ת)
    מגן הציבור 09/04/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 26.
    טבע....
    איש פשוט 09/04/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טבע לבד זה 4 עשיריות מזנקת עוד מעט תעבור את פריגו לצערי יש לי המון כסף בקול 1590 עמוק מידי....עדיף היה מעט כסף בקולים פחות עמוקים שמזנקים חזק נאמר והמעוף יעלה 1 וחצי אחוז כמה יכול לעלות קול כבד כמו 1590?למישהו יש מושג
    סגור
  • לאבי בוקר טוב לך מה יש לחפש בקול
    סוחר חתיך 09/04/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עמוק בכסף תמיד עדיף רחוק מהמדד אבל אולי קנית אותו בזול מזמן ובעצם אתה כבר ברווח של 500% אה בכל מקרה אתה תרוויח טוב ביום א חג שמח
    סגור
  • אם המעוף יעלה 30 נקודות אז תקבל עוד 3000 שח
    זיפו 09/04/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם היה לך 20 קולים 1670 היית יכול לחגוג יחד עם הסוחר החתיך
    סגור
  • איש
    אבי 09/04/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש לך קולים ואתה שואל שאלה כזאת ,או שקרן או שקרן.
    סגור
  • 25.
    וויסות אסור
    איש פשוט 09/04/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש הסבר של ביזפורטל אסור לעשות וויסות במקרה הזה מכירה של פריגו תזרים סכומי עתק לשאר המניות לכן מדובר בארוע חיובי.
    סגור
  • 24.
    מברוק למחזיקי קולים. קפיצה של 30 נקודות לפחות
    זיפו 09/04/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 9
    המעוף בדרך לחציית 1700 נקודות . הסטיסטיקה קובעת שבחגים פסח וסוכות הבורסה תמיד עולה חזק. אך הפעם בגלל שהמעוף זינק חדות לפני החג אף אחד לא ציפה לראלי כזה במהלך החג. מחזיקי קולים ירקדו ויחגגו הרבה במימונה. למחזיקי פוטים ובמיוחד לכותבי קולים מימונה 2015 יהיה יום קשה ביותר.
    סגור
  • לגמרי אבל המעוף לא יעבור 1690 ביום א
    סוחרחתיך 09/04/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אני צופה וויסות בנקים גזיות בזק כמובן,שטראוס עם הליסטריה שלה בחומוס בארהב תחטוף ולדעתי עזריעל מליסרון גזית בקיצור הנדלן במעוף יחטוף מצד שני טבע בטירוף פרצה 66$ ותראו אותה עכשיו.יהיה סופר מעניין כל מי שאוהב מניות וכו יהיה מרותק ביום א בבוקר ובמשך היום יהיה ניתן לעשות המון טריידים קצרים באופ.מה אני אגיד אני לגמרי בקטע של חג שמח!!!!לכולםםםם חחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • והניסיון אומר פקיעה 1750 (ל"ת)
    ותיק 11/04/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לדעתי אתה טועה. הארביטראז כבר 2.2% = 36 נקודות
    זיפו 09/04/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כנראה חותך את 1700 כבר ביום א. חבל אני לא בנגזרים ולא בפריגו אך הבחלט מחזיק תיק מניות סולידי והאווירה חיובים תתקבל בברכה. אני מתחיל לעכל שכאן לא סוף פסוק. טבע תמשיך לעלות לכיוון 100$ , פריגו לכיוון 250 , פייסבוק לכיוון 100$ , טוויטר לכיוון 70% , אפל לכיוון 200%. זו לא פנטזיה זה קורה ממש עכשיו. בישראל הבנקים חייבים להגיע לשיאים. אם לא עכשיו אז מתי ????
    סגור
  • כמה שטויות אתה כותב
    האמיתי 10/04/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השוק מנוהל כאן לפי אינטרסים של שחקני מעוף גדולים סביר להניח שביום א מדד הבנקים ירד 3 אחוז כדי לאזן את העלייה בפריגו לא מתאים להם מעל 1670 1680 מתי תפנימו זאת
    סגור
  • 23.
    בפשטות - כתבה חסרת אחריות. (ל"ת)
    מיקי 09/04/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 22.
    אצלכם רק דרמות
    שרלוק הולמס 09/04/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם צריכים לשאול את עצמכם האם דרמות יביאו לכם רייטינג או כותרת כזו ביום א בפתיחה צפי לעליות בגלל פריגו jQuery203009009794681333005_1428582688353
    סגור
  • 21.
    כמה שטויות וכמה קולים קניתם
    האמיתי 09/04/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אם השחקנים ירצו השוק לא יזוז יותר מ06אל תשכחו שישנה בועה אדירה בכל העולם בעיקר בסין הונגקונג ואמריקה ששם יתפרק בקרוב אלוהים ישמור
    סגור
  • 20.
    החיפזון מהשטן
    מירב 09/04/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    9 6
    ולמה ראשית אין תגובה של בעלי המניות של פריגו העסקה מאוד מורכבת יתכן שבכלל לא תהיה עיסקה אז הפראירים שיקנו ביום א יפסידו הרבה הרבה כסף
    סגור
  • 19.
    PLX
    f15 09/04/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מי יודע מה קרה למניה שעלת ך ובמחזור עצום
    סגור
  • הסיבה לעליות במניה
    קורא בין השורות 09/04/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורסמה כתבה של סאקס בה ממליצים על המני העם מחיר יעד של 2 דולר.. שוב תרבות הכותרות מכתיבה את התנהגות המניות..
    סגור
  • plx
    yaniv 09/04/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קבלה המלצה לקנייה
    סגור
  • פרצה 2.03$ במחזור גדול
    סוחר חתיך 09/04/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי משהו קורה והיא בתיק שליב 25k משער 690 היעד שלי גבוה בהרבה מ 2.38$ שזו רמת ההתנגדות הבאה
    סגור
  • 18.
    האם היא תעלה? (ל"ת)
    כיל 09/04/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 17.
    זה קורה כי הבורסה היא קזינו עם סלים מדדים
    אם יש דרמה 09/04/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פקיעה שבועית חודשית חצי שנתית ופקיעת חג מיוחדת באמצע השבוע העיקר יש נזילות .
    סגור
  • 16.
    זוכרים שהיא התנגדה למכירת כיל בטענה שזה ישפיע על
    גב' לבנון 09/04/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הבורסה במידה והיא תימחק מהמסחר? תרחישי בלהות אהובים על ביזפורטל.
    סגור
  • 15.
    המעו"ף,במכה אדירה בראשון!!!!!..הלכו הפוטים!!!
    yaronking 09/04/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    9 6
    התאדו!!!
    סגור
  • 14.
    אפשר לקנות את המניה של פריגו בשיטת backdating ? (ל"ת)
    יהושע 09/04/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 13.
    אוהב את הניתוחים האלה
    יהושע 09/04/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יש עוד שני ימי מסחר עד לפתיחת הבורסה בתל אביב. נראה איך יתפתח.
    סגור
  • 12.
    צפו
    ממקורות זרים.. 09/04/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    21 6
    פגיעה..
    סגור
  • למר יוספוס
    א 09/04/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    49 0
    1)יש לי תחושה שרצית לכתוב דרכמה ומשום מה רשמת דרמה. 2)אצבעותיכם קלות על המיקלדת בהבאת מושגים ותאורי מצב שבם אתם משתמשים בהם בצורה לא ראויה..בתאטרון היווני(יש קשר ל סעיף 1)העלו דרמות. אבל תמיד ציינו וכך נוהגים עד היום אם הדרמה היא קומדיה או דרמה מסוג טרגדיה. אז..נמתין בסבלנות וניראה מה ילד יום עלינו לטובה. שבת טובה.
    סגור
  • דרמה
    פתרון עכשווי 10/04/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טרגדיה. ראו מה קרה לפני 378 שנים בדיוק ויש פירוט דקות ושניות.
    סגור
  • בתגובתנו שמספרה 45.
    המשך והסבר 10/04/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדהים הצירוף מקרים..הנסיבות..והתוצאות.
    סגור
  • רציתי לכתוב אצבע..עם ן.. ויצא עם .. מ.
    א100 09/04/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מקווה שזאת טעות ניסלחת.
    סגור
  • בקטנה..סיפור מהחיים.
    ובהמשך לסיפור פריגו 09/04/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    14 1
    די בצער אנו נוקטים הצעדים שכתבתי..וזאת משום איכותה של החברה ועתידה. אולם שנפל הפור במחלקה הכלכלית..כמעט ואין דרך חזרה.הרומן היה ארוך מאד ואף פורה ואף היקנה לנו זכויות בעניין. זיהינו אותה לפני שנים בארה"ב ואספנו בהתמדה. גם את החברה הישראלית (אגיס של מורי ארקין) שניקנתה על ידם בתחילת שנות האלפיים אספנו במשך שנים ..הרבה לפני הרכישה..וזה הסיפור על קצה המזלג.
    סגור
  • להפתעתנו הרבה
    חם מהתנור 09/04/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    17 2
    נציגנו בN.Y ניסה שעות לפני המסחר למצוא קונים לכמות גדולה מאוד בפריגו. להפתעתו..גם במחיר סביר לא היו קופצים. גם כרגע לאחר פתיחת המסחר הוא מצליח לשווק סחורתנו בצורה סבירה לא כמו שציפה להסתערות. לשמחתנו ..אמש בשערים שבין 212 ל215 המוח והמכונה שיחררו כמויות גדולות.
    סגור
  • 11.
    כמה זרזירים יש
    לוזון 09/04/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 7
    יום א עליה ל 1700 חבל על הזמן
    סגור
  • 10.
    20% ירידה בטרום פריגו. (ל"ת)
    אמנון 09/04/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    הרעיון יפה ופריגו מסרבת..היו פה שחקנים שהרויחו הרבה כסף
    חיים 09/04/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תחשבו על זה...
    סגור
  • 8.
    וויסות?פריגו זה לא מלאנוקס וויסות יעשה
    סוחר חתיך 09/04/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 8
    בבנקים במניות הגז בזק אבל הכי יפה שאני אמכור פריגו ואקנה את המניות המווסתות מי שתרד אני אקנה כי יום לאחר מכן הם יתקנו הכל למעלה.איזה בורסה טובה יש לנו סוף סוף כסף קל בתא חג שמח לעם ישראל!!!
    סגור
  • לסוחר חתיך
    ניסים 09/04/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אני לא בטוח שביום א הכל לטובה לא פעם שכולם ציפו לתזוזה אז באו בתי השקעות וזרקו היצע מכל סוג אז יכול להיות שאתה צודק וכדאי לרכוש היצע שיווסת את העליות אבל בתי השקעות גם מחזיקים את פריגו בארה"ב והם ימכרו אותה היום ומחר ולמה להם למהר ולזרוק לשוק היצע לא רלוונטי מבחינתם היות ולא מעט מהם יושבים על מעוף פוט מה דעתך בנושא כל טוב וחג שמח
    סגור
  • נכון שהמעוף הגיע ליעד למימוש אבל
    סוחר חתיך 09/04/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יושב בפוטים במצב של שוק שוורי לגמרי לא מכיר כאלה אצלי בחברים כמעט כולם בקולים מי שהולך נגד המגמה לא מבין כלום במסחר ולכן יפסיד את כספו אני אישית בלי קולים אבל עם הרבה מאוד מניות בלונג בארץ.חשבתי שנרד ביום ראשון אבל פוטים ממש לא היה בראש שלי.נראה מה יהיה ארביט ליום א.בהצלחה חג שמח
    סגור
  • 7.
    פריגו הודיע עכשיו שהיא לא מוכרת
    אנליסטו 09/04/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    13 7
    בטרום המסחר המניה נופלת ב20%
    סגור
  • ללא מוכרת
    יעקבס 09/04/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה ההודעה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בטרום עולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • יורדת בטרום? עולה!
    פפלוכטר 09/04/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    13 4
    מה אתה מפיץ שטויות. פריגו עולה בטרום ב 3.5%
    סגור
  • פריגווו
    שרולי 09/04/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בטוח שאתה לא מחזיק פריגו ולכן אתה מנסה להעיב על מחזיקי פריגו.
    סגור
  • 6.
    ביזפורטל- יום ראשון ??? אולי שני? (ל"ת)
    אבי 09/04/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 5.
    החיפזון מהסטן
    צפוני 09/04/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 9
    יש מסחר בניו יורק בחמישי ושישי אז מה החגיגה המוקדמת אני יותר משמח שהמעוף יעלה אבל עוד הכול יכול להתהפך יש עוד שני ימי מסחר בחו"ל ובוודאי יהיו שחקנים שיממשו אז נא להז.... בסבלנות
    סגור
  • היום אין מסחר בנסדק (ל"ת)
    שוש 09/04/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    כותבי הקולים הולכים לחטוף
    אפי 09/04/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מסכן מי שכתוב על קולים גם מקבלים סכום פעוט סטיה מאוד נמוכה לעומת התנודה בפועל שאני תמיד תמהה מי הפראירים שכותבים בסטיה כזו נמוכה השאלה היא האם כמו בעבר הנוכלים יזרקו מניות אחרות כמו בנקים בזק ואחרות כדי למתן את השוק או שלא
    סגור
  • ברור שיזרקו (ל"ת)
    אסף 09/04/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    פריגו
    קובי 09/04/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ניתוח יפה
    סגור
  • 2.
    לחכות לראות מה פריגו תעשה
    לונג 09/04/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    7 4
    היוםאולי מימוש? וויסות בבנקים.רק לאחר המסחר בוול נדע לאן נושבת הרוח.
    סגור
  • בעצם רק מחר חשבתי היום שישי. (ל"ת)
    לונג 09/04/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    יוסי ההיסטרי-תרגע
    אחד שמבין 09/04/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    10 9
    אתה כל הזמן מכניס דרמטיות.. יבוא איזון כמו במקרים דומים בעבר
    סגור
  • דרמה
    דדי 09/04/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל הזמן דרמטי
    סגור
  • ברור שתהיה השפעה
    אחד שמבין יותר 09/04/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה לא ארוע קטן,שניתן לאזן אותו בקלות...ההשפעה תהיה ניכרת בראשון ( אם הארביטארז׳ יישמר)
    סגור
  • מה? ...קנית פוטים בסוף היום? לא נורא..יעבור לך (ל"ת)
    צבי 09/04/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור