מיכל אנסקי
צילום: צילום שי כהן ארבל

מיכל אנסקי נבחרה לפרזנטורית של רשת חנויות יהלומים

הקמפיין של רשת חנויות יהלומי המעבדה בהיקף X LAB DIAMONDS, הוא בהיקף של כמיליון שקלים, ויעלה בדיגיטל, שילוט חוצות, פרינט ונקודות מכירה
ביז מדיה |
נושאים בכתבה מיכל אנסקי

רשת חנויות יהלומי המעבדה X LAB DIAMONDS יוצאת בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד פיליזר תקשורת. את הקמפיין תוביל מיכל אנסקי שנבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של רשת.

הקמפיין בכיכובה של אנסקי, בהיקף של כמיליון שקלים, יעלה לקראת השקת קולקציית אביב-קיץ 2022 ויכלול בין היתר פרסום בדיגיטל, שלטי חוצות, עיתונות, מגזינים ובנקודות המכירה של המותג. אנסקי גם תענוג עגילים של החברה בפרקים של התוכנית מאסטר שף בה היא לוקחת חלק.

הפקתם של יהלומי מעבדה אינה פוגעת בסביבה. לרשת X LAB DIAMONDS שלושה סניפים בירושלים, פתח תקווה ונתניה, והיא מתעתדת לפתוח עוד שני סניפים עד סוף 2023. תכשיטי הרשת נמכרים גם באופן ישיר באתר החברה.

חגית שינובר-כץ, בעלת הרשת, מסרה כי "מיכל אנסקי היא השראה לנערות ונשים רבות. הצילומים איתה היו מהנים ומרגשים, אנו מאמינים שמיכל מייצגת נאמנה את המותג ותעביר את המסר של רשת X LAB DIAMONDS, שניתן לבחור ביופי ויוקרה, לצד שמירה על סביבה ירוקה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה