איילת צרפתי רוזן. חצי שעה של השראה
צילום: יחסי ציבור
פודקאסט

חצי שעה של השראה: ערן גפן עם מנכ"לית iDigital

השבוע מתארחת בפודקאסט של ערן גפן, איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital לשיחה על סוד ההצלחה של המותג, עברה באסם, האתגרים בדרך ועוד 
כתבי אייס | (1)

השבוע בחצי שעה של השראה פודקאסט השיווק והפרסום של ערן גפן, האורחת היא מנכ"לית iDigital איילת צרפתי-רוזן

צרפתי-רוזן משתפת במה שלמדה בעבודה המשותפת עם Apple, המותג מס' 1 בעולם, ועל סוד ההצלחה של המותג, על הפשטות, הדיוק והשליטה במסרים. לדוגמא, היא מספרת, אסור לכתוב מסרים מכירתיים בחנויות (מבצעים והצעות מכר), וכאשר Apple עושה ביקורת סמויה בחנות, הערה חמורה יכולה להיות אפילו אם שלט מחיר מוצב על השולחן בצורה לא ישרה.

 

לפני שמכרה אייפונים, צרפתי-רוזן מכרה בייגלה שטוחים - היא למעשה זו ש"ילדה" את החדשנות המוצרית הזו בזמן שניהלה את חטיבת המלוחים באסם. בשיחה עם גפן היא מספרת כיצד הגיעה לתובנה של המצאת "השטוחים" ועל האתגרים הקשים בדרך למימוש הרעיון. לדבריה, בכל פרויקט חדשני יהיו יותר אנשים שיגידו לך למה זה לא יעבוד מאשר ההפך. הדרייב האדיר של איילת לעשייה, אומר גפן, מגיע מנסיבות חיים לא פשוטות בתור ילדה לאם חד-הורית, וההבנה מגיל צעיר ש"זה שאין עכשיו, זה לא רלוונטי לכמה יהיה קדימה".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מוישה מנדעל 16/09/2019 15:42
    הגב לתגובה זו
    מרואיינת משעממת, חסרת כריזמה עם אפס תובנות שיווקיות. כולה דיסטריביוטר של אפל.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.