כיצד לנצל נכון הלוואה לעסק שלכם?
הלוואות לעסקים נעשו נפוצות מאוד בשנים האחרונות, וזאת תודות לשוק ההלוואות הנמצא בצמיחה ומציע לנו שלל אפשרויות. אם בעבר היה על בעלי עסקים להתחנן לבנקים כדי לקבל הלוואה, שהרי כיום הדבר שונה לחלוטין, מכיוון שהמונופול השתנה פלאים וגם גופים פיננסים, חברות אשראי וקרנות שונות מציעים הלוואות לעסקים בתנאים מועדפים.
אין ספק שמגמת ההלוואות החוץ בנקאיות הניתנות על ידי גופים פרטיים מאפשרת לעסקים ליהנות משלל יתרונות, כאשר היתרונות המרכזיים הם; אי חסימת מסגרת האשראי, מהירות קבלת הכספים והבירוקרטיה המופחתת.
הסיבות הנפוצות ללקיחת הלוואות לעסק
בעידן המודרני כל עסק חייב לצמוח, שהרי עסק הדורך במקום יוכל להפסיד, משום שמתחריו יוכלו לגבור עליו ולהציע מוצרים/שירותים חדשניים או טכנולוגיים יותר. זוהי הסיבה שעסקים נוטלים הלוואות לצורך פיתוח העסק, לדוגמה – לצורך פתיחת מחלקה חדשה, רכישת ציוד מתקדם, לפיתוחים טכנולוגיים ועוד.
סיבה נוספת ללקיחת הלוואה היא בעיות בתזרים המזומנים. לכל עסק יש תזרים מזומנים המאפשר לו לשלם משכורות, תשלומים לספקים והוצאות שונות של העסק. פעמים רבות תזרים המזומנים יכול להיפגע מסיבות שונות כמו מחסור בלקוחות, דחיית תשלומים, עונה פחות טובה וכו'. לצורך כך, עסקים זקוקים להלוואה שתאפשר להם להזרים כספים לתזרים המזומנים ולשלם את התשלומים הדרושים עד להגעה למצב מאוזן.
- הנחיות חדשות במימון: איך משפיע קיבוע הקלות המשכנתא על הזינוק בהלוואות "לכל מטרה"?
- מתנה או הלוואה? הכרעה במאבק בין החמות לכלה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'אוויר לנשימה' היא עוד סיבה ללקיחת הלוואה, שהרי פעמים רבות בעלי עסקים חשים קצת מחנק מבחינה פיננסית, אם זה בגלל הוצאה כספית גדולה, ריבוי תשלומים וכו'. גם במקרים אלה ניתן לקחת הלוואה לעסק וליהנות מאוויר לנשימה.
כיצד תוכלו לייעל את כספי ההלוואה?
עוד טרם קבלת ההלוואה לעסק, כדאי לנתב בצורה נכונה את הכספים, כדי לנצל בתבונה כל שקל שניתן לעסק. מנגד, עליכם לזכור שהלוואות יש להחזיר במלואן ובזמן, ולכן כחלק מתהליך התכנון, חשוב מאוד לנהל בצורה נכונה את ההחזר הכספי. כמו כן, חשוב מאוד לקחת בחשבון את נושא פריסת התשלומים, כך תוכלו לעמוד בהם חודש בחודשו.
לפניכם כמה טיפים לניצול הכספי ההלוואה;
- להתמקד בסיבה לנטילת ההלוואה
- תכנון מקדים
- תנאי תשלום נוחים
- היעזרו בשירותי ייעוץ חיצוני
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
