סמנכ"ל דיגיטל חדש במקאן: עודד לביא - לשעבר בבאומן
משרד הפרסום מקאן תל אביב מצרף לשורותיו רכש חדש במחלקת הדיגיטל. עודד לביא, לשעבר מנהל הקריאייטיב דיגיטל בבאומן בר ריבנאי מצטרף למשרד בתפקיד סמנכ"ל דיגיטל, תחת ניהולו של מאור חן מנכ"ל מקאן דיגיטל.
לביא החל את דרכו במסלול הדיגיטלי לפני כעשור, אז שימש ככותב ומנהל תוכן ב-Rest. לאחר מכן, עבר לעולם הפרסום ועסק במגוון תפקידים, החל מקופירייטינג וניהול קריאייטיב בגליקמן, דרך ניהול פרויקטים טכנלוגיים בחברת טק-מרקטינג, ובתפקידו האחרון ניהל את הקריאייטיב דיגיטל בבאומן.
בשנתיים האחרונות עבד לביא במספר סטארטאפים בתפקיד ששילב קריאייטיב, חווית משתמש, מוצר ואסטרטגיה, וכן משמש במקביל כמנטור לסטארטאפים באקסלרטורים באירופה ובישראל.
לדברי מאור חן מנכ"ל מקאן דיגיטל: "במסגרת הצעת הערך החדשה שפיתחנו בשנה האחרונה, הבנו שחלק גדול מלקוחותינו מחפשים שותף עמוק שייקח חלק בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, פיתוח וניהול הנכסים הדיגיטליים, ובניית תוכניות תקשורתיות מבוססות דאטה ותוכן. עודד מגיע עם המון ניסיון ושילוב נדיר בין תוכן קריאייטיב וטכנולוגיה, ואין לי ספק שיתרום רבות להצעה הזו. מאחל לו המון הצלחה".
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 11.בחירה אש! (ל"ת)אוה 10/01/2017 20:06הגב לתגובה זו
- 10.רמבו 09/01/2017 19:51הגב לתגובה זועוד מנהל לאוסף במקאן. חבל שלא נשאר את מי לנהל
- 9.ערן 09/01/2017 16:25הגב לתגובה זואתה סופר מוכשר. שיהיה המון בהצלחה.
- 8.עוד מנהל קמפיינים? (ל"ת)nurit 09/01/2017 14:33הגב לתגובה זו
- 7.קליאופטרה דה פות 09/01/2017 12:48הגב לתגובה זוהוא אז היה צעיר אני אז הייתי אישה.
- 6.מעין 09/01/2017 11:56הגב לתגובה זואוהב המון... תמות
- 5.קולגה 09/01/2017 11:27הגב לתגובה זואחד האנשים הכי מוכשרים בוואקום של ביצת הפרסום כאן שמשלב ידע בטכנולוגיה ובפרסום ויותר מהכל באנושיות ובחברות נפלאה - מקאן לא יודעים עדיין מה נפל עליהם , כולי תקווה שלא ייבלע בכוחות האופל של יוניברסל
- 4.אלי קופטר 09/01/2017 10:57הגב לתגובה זויודע לדבר יפה ומכיר את כל הבאזוורדז
- 3.מפ 09/01/2017 10:35הגב לתגובה זובן-אדם שתמיד מתקשר בגובה העיניים, בלי פוזה, רעש וצלצולים - העובדים והלקוחות במקאן זכו!
- 2.מקצוען אמיתי, בהצלחה! (ל"ת)רוי 09/01/2017 10:29הגב לתגובה זו
- 1.עוד לקחתם את סוניה מהכספים (ל"ת)דנה 09/01/2017 10:06הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
