יוסי ברוך
צילום: יח"צ

יש מחליף: יוסי ברוך מונה לסמנכ"ל האסטרטגיה בבאומן

ברוך, בעל וותק של כ-13 שנים בענף הפרסום פרש לפני כשנתיים מ-LEAD לטובת הקמת המיזם העצמאי show me the market. הוא יחליף את שי ניסנבוים שפרש מתפקידו לפני כ-4 חודשים
משה בנימין | (8)

4 חודשים לאחר פרישתו של שי ניסנבוים - יוסי ברוך מונה לסמנכ"ל האסטרטגיה החדש בבאומן בר ריבנאי. בעבר שימש ברוך כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום LEAD  מקבוצת אדלר חומסקי, ובשנתיים האחרונות היה מייסד ושותף במיזם show me the market לפיתוח עסקי שיווקי. במקביל ברוך ליווה באופן עצמאי מותגים וחברות סטארט אפ כיועץ אסטרטגי למיתוג ופיתוח שווקים גלובאליים.

 

ברוך, בעל וותק של כ-13 שנים בענף הפרסום פרש לפני כשנתיים לטובת הקמת המיזם העצמאי show me the market לצד ליאור זייד, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של LEAD  ולאחר שהשניים עבדו יחד במשרד. 

לדבריו, "לאחר שנתיים מרתקות ואינטנסיביות בצד העסקי שיווקי של המתרס, אני נרגש לחזור אל הענף שממנו יצאתי, מלא תובנות ועם כלים חדשים שאני מאמין שיוכלו להיות בעלי ערך מוסף למשרד וללקוחותיו. החיבור למשרד כמו באומן, שמוביל בשנים האחרונות את מגמת המעבר של משרדי הפרסום לעולם החדש, הן ברמת השליטה במרחב הדיגיטלי והן ברמה הקריאיטייבית והטכנולוגית היה טבעי, פגשתי צוות מדהים עם חזון אמיתי והבנה עמוקה בכלים ובמתודות חדשניות ששם לו למטרה להוביל דרך חשיבה חדשה בענף ולהתאים אותו להתמודדות בשוק שנדרש להמציא את עצמו מחדש".

 

מנכ"ל באומן בר ריבנאי, יוסי לובטון אמר: "אנו שמחים על הצטרפותו של יוסי למשרד. יוסי מביא עימו נסיון רב הן בעולם הפרסום והן בעולם הטכנולוגיה ואין לי ספק שתהיה לו תרומה רבה להמשך ההובלה של המשרד ולהתמודדות עם ההזדמנויות שפותח עולם הדיגיטל והטכנולוגיה בפני עולם הפרסום והשיווק".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יעל - עובדת לשעבר 21/12/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    בין הבודדים בענף שהם גם וגם....שילוב של מקצועיות וקסם של בן אדם! בהצלחה יוסי!
  • 6.
    יוכית 19/12/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    אלוף אמיתי!
  • 5.
    גלי 19/12/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    אין על יוסי. בהחלט זכו חבל שכבר לא עובדת עם באומן...
  • 4.
    בהצלחה ג'ו המלך (ל"ת)
    דנה 19/12/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לוביק 19/12/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    הן הטובות ביותר בתולדות ליד. גירוד גירוד.
  • תכלס (ל"ת)
    ליאור 19/12/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מינוי ראוי ואיכותי... (ל"ת)
    עובדת לשעבר 19/12/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה אלוף - זכיתם באומן (ל"ת)
    מבריק 19/12/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.