מורן באליק ויוסי צרפתי. twentythree
צילום: יח"צ

לאחר 9 שנים בלפ"מ: מורן באליק עוברת ל-twentythree

באליק תנהל את מחלקת הלקוחות ב-twentythree ובנוסף תהיה אמונה על הפיתוח העיסקי
משה בנימין | (11)

לאחר 9 שנים בלשכת הפרסום הממשלתית, מורן באליק מצטרפת לסוכנות הפרסום הדיגיטלית twentythree של יוסי יוסי צרפתי, שבה תשמש כסמנכ"ל לקוחות. בתפקידה האחרון שימשה באליק כמנהלת תחום הפרסום הדיגיטלי בלפ"מ

 

באליק תנהל את מחלקת הלקוחות ב-twentythree ובנוסף תהיה אמונה על הפיתוח העיסקי. בנוסף לתפקידיה בלפ"מ שימשה באליק גם כחברת הנהלה והובילה קמפיינים דיגיטליים משמעותיים בישראל ומחוצה לה, בהיקף של כ-100 מיליון שקל בשנה.

 

twentythree שהוקמה לפני 7.5 שנים מתמחה בפרסום ושיווק דיגיטלי בישראל ומחוצה לה. לאחרונה רכש משרד הפרסום חברון זלצמן מניות ב-twentythree כחלק משיתוף פעולה בתחום הדיגיטל.

מורן באליק: ״אחרי כ-9 שנים מרתקות ומאתגרות בלפ"מ, אני ממשיכה הלאה לעבר אתגר חדש. לפ"מ הייתה עבורי בית ומשפחה, התפתחתי ופיתחתי ואני מגיעה עם הרבה רעיונות חדשים ושמחה מאוד להצטרף ל- twentythree״. 

 

יוסי צרפתי אמר לאייס: ״שמח על הצטרפותה של מורן, שכנתי היקרה, שמגיעה אלינו בסיומה של שנה מאתגרת ומרתקת שבה ביצענו שינויים משמעותיים. מורן מביאה איתה הרבה מאוד ניסיון וידע מקצועי ללקוחות שלנו ואני מקווה שהיא גם תהפוך את הפקקים של הבוקר לנעימים ומעניינים יותר״.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מפרגנת לך יא מלכה. המתחרות בלחץ :P (ל"ת)
    דור 04/12/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אלירן 03/12/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    בטוח שתצליח.
  • 8.
    היא מבינה דיגטל כמו שאני מבין מחול (ל"ת)
    מי אלו 23 ? 29/11/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בהצלחה רבה! אוהב אותך (ל"ת)
    מוליאן 24/11/2016 00:45
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יואל 24/11/2016 00:20
    הגב לתגובה זו
    ברכות ובהצלחה!
  • 5.
    היא נכס! (ל"ת)
    אנונימי שיודע 23/11/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מורן תעשי לי ילד (ל"ת)
    הפרוגרמטי 23/11/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ענת 23/11/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    המתחרים מפרגנים :)
  • 2.
    שאי ברכה אישה יקרה (ל"ת)
    אורן 23/11/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלופת העולם! תמשיכי לעשות חיל. (ל"ת)
    החברים מפייסבוק 23/11/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
  • הדר גריידי 24/11/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד תותחית
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.