בן סטילר ואפי. פרסומת AIG
צילום: יח"צ

מהלך דיגיטל חדש ל-AIG: בן סטילר בפרסומת עם אפי

המהלך מבוסס על שת"פ של משרד הפרסום וחברת הביטוח עם חברת AnyClip שברשותה מאגר קטעי סרטים הוליוודיים המפולחים לפי נושאים וניתנים לשימוש בתכנים פרסומיים
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום ראובני פרידן יוצא במהלך דיגיטל חדש שכולל 7 סרטים עבור חברת AIG. המהלך מבוסס על שת"פ של משרד הפרסום וחברת הביטוח עם חברת AnyClip שברשותה מאגר קטעי סרטים הוליוודיים המפולחים לפי נושאים וניתנים לשימוש בתכנים פרסומיים. 

AnyClip מחזיקה בזיכיון ספריית תוכן שבה לא פחות ממיליון קליפים מתוך סרטים מוכרים המוגדרים כפרימיום מאולפני יוניברסל ואחרים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי היודע לחפש ולהתאים קטעי תוכן רלוונטי לכל פרסומת ושוזר את התוכן לתוך הפרסומת עצמה. ראובני פרידן הוא המשרד הראשון שעושה שימוש בתכני החברה לפרסומת בישראל. 

לפרסומת אפי ו-AIG עם "מהיר ועצבני"

פרסומת אפי ו-AIG עם "ואז הגיעה פולי"

"AIG היא חברה דיגיטלית ותמיד מחפשת לתת ערך של חדשנות ללקוחותיה, גם בתוכן. החיבור עם AnyClip עושה בדיוק את זה ונותן לנו להמשיך ולספר את הסיפור של אפי, מורה לנהיגה ישראלית, מזווית קצת אחרת", כך לדברי גיל שגיב סמנכ"ל השיווק של AIG.

גיל בקר, מנכ"ל AnyClip : "אנחנו גאים לשתף פעולה עם משרד מוביל כמו ראובני פרידן ומעריכים את החלוציות של המשרד ושל חברת AIG . לאחר השקה בינלאומית מוצלחת, הם יזכו להיות הראשונים בארץ ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית שלנו שמאפשרת להתאים אישית תוכן של פרסומות וידיאו".

גיא קמחי, CFO ראובני פרידן: "עבודה מול קהלים ואימוץ טכנולוגיות מתקדמות הם עקרונות מרכזיים בעשייה הדיגיטלית שלנו, הספרייה הרחבה של AnyClip והטכנולוגיה הייחודית שלהם אפשרה זאת, בשילוב עם לקוח מתקדם דיגיטלית כמו AIG שהיה השותף האידיאלי למהלך".

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אבא של שבילברג 02/11/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    תביא לבן אדם שני שיבודי ברגית וגם אז זו התאמה אישית אעלק. עבודה בעניים ווידאו מלפני אשר שנים.
  • הרגת אותי מתה מצחוק (ל"ת)
    גאון 03/11/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
  • הבן 03/11/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    שיפודי פרגית
  • 3.
    טכנולוג חובב 31/10/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    אומת הסטארטאפ במיטבה :)
  • 2.
    אהם 31/10/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    מאגר קטעים מתוך סרטים המיועד לשימוש בתכנים פרסומיים - מה חדשני פה טכנולוגית? זה כמו שאטען שגטי פוטג' זו טכנולוגיה מתקמת וראשונה מסוגה.
  • אריה 31/10/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    אני אסביר לך לאט כדי שתבין. יש להם טכנולוגיה שיודעת להתאים בין התוכן והפרסומת באופן אוטומטי ואז להתאים את התוכן אישית. כמה חברות אתה מכיר שעושות את זה?
  • עמרי 01/11/2016 14:44
    איפה ההתאמה האישית כאן? מה מותאם בין ביטוח נהג לרכב לריקוד בסרט? זה סתם שימש כהסחת דעת לנהג, באותה מידה יכלו להשתמש בכל תוכן אחר לווא דווקא קליפ "מותאם אישית". לא הבנתי מה הרעש. אז יש להם זיכיון לשימוש בסרטים הוליוודים שניתן להשתמש בהם בפרסומות, שאפו. דיגיטלי? שו דיגיטלי?
  • לביאה 31/10/2016 18:09
    מה מותאם שם בדיוק? גטי אימג' לעשירים
  • 1.
    שפילברג 31/10/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    חדשני? ראשון מסוגו? אתם אמיתיים? עולב