בן סטילר ואפי. פרסומת AIG
צילום: יח"צ

מהלך דיגיטל חדש ל-AIG: בן סטילר בפרסומת עם אפי

המהלך מבוסס על שת"פ של משרד הפרסום וחברת הביטוח עם חברת AnyClip שברשותה מאגר קטעי סרטים הוליוודיים המפולחים לפי נושאים וניתנים לשימוש בתכנים פרסומיים
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום ראובני פרידן יוצא במהלך דיגיטל חדש שכולל 7 סרטים עבור חברת AIG. המהלך מבוסס על שת"פ של משרד הפרסום וחברת הביטוח עם חברת AnyClip שברשותה מאגר קטעי סרטים הוליוודיים המפולחים לפי נושאים וניתנים לשימוש בתכנים פרסומיים. 

AnyClip מחזיקה בזיכיון ספריית תוכן שבה לא פחות ממיליון קליפים מתוך סרטים מוכרים המוגדרים כפרימיום מאולפני יוניברסל ואחרים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי היודע לחפש ולהתאים קטעי תוכן רלוונטי לכל פרסומת ושוזר את התוכן לתוך הפרסומת עצמה. ראובני פרידן הוא המשרד הראשון שעושה שימוש בתכני החברה לפרסומת בישראל. 

לפרסומת אפי ו-AIG עם "מהיר ועצבני"

פרסומת אפי ו-AIG עם "ואז הגיעה פולי"

"AIG היא חברה דיגיטלית ותמיד מחפשת לתת ערך של חדשנות ללקוחותיה, גם בתוכן. החיבור עם AnyClip עושה בדיוק את זה ונותן לנו להמשיך ולספר את הסיפור של אפי, מורה לנהיגה ישראלית, מזווית קצת אחרת", כך לדברי גיל שגיב סמנכ"ל השיווק של AIG.

גיל בקר, מנכ"ל AnyClip : "אנחנו גאים לשתף פעולה עם משרד מוביל כמו ראובני פרידן ומעריכים את החלוציות של המשרד ושל חברת AIG . לאחר השקה בינלאומית מוצלחת, הם יזכו להיות הראשונים בארץ ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית שלנו שמאפשרת להתאים אישית תוכן של פרסומות וידיאו".

גיא קמחי, CFO ראובני פרידן: "עבודה מול קהלים ואימוץ טכנולוגיות מתקדמות הם עקרונות מרכזיים בעשייה הדיגיטלית שלנו, הספרייה הרחבה של AnyClip והטכנולוגיה הייחודית שלהם אפשרה זאת, בשילוב עם לקוח מתקדם דיגיטלית כמו AIG שהיה השותף האידיאלי למהלך".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אבא של שבילברג 02/11/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    תביא לבן אדם שני שיבודי ברגית וגם אז זו התאמה אישית אעלק. עבודה בעניים ווידאו מלפני אשר שנים.
  • הרגת אותי מתה מצחוק (ל"ת)
    גאון 03/11/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
  • הבן 03/11/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    שיפודי פרגית
  • 3.
    טכנולוג חובב 31/10/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    אומת הסטארטאפ במיטבה :)
  • 2.
    אהם 31/10/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    מאגר קטעים מתוך סרטים המיועד לשימוש בתכנים פרסומיים - מה חדשני פה טכנולוגית? זה כמו שאטען שגטי פוטג' זו טכנולוגיה מתקמת וראשונה מסוגה.
  • אריה 31/10/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    אני אסביר לך לאט כדי שתבין. יש להם טכנולוגיה שיודעת להתאים בין התוכן והפרסומת באופן אוטומטי ואז להתאים את התוכן אישית. כמה חברות אתה מכיר שעושות את זה?
  • עמרי 01/11/2016 14:44
    איפה ההתאמה האישית כאן? מה מותאם בין ביטוח נהג לרכב לריקוד בסרט? זה סתם שימש כהסחת דעת לנהג, באותה מידה יכלו להשתמש בכל תוכן אחר לווא דווקא קליפ "מותאם אישית". לא הבנתי מה הרעש. אז יש להם זיכיון לשימוש בסרטים הוליוודים שניתן להשתמש בהם בפרסומות, שאפו. דיגיטלי? שו דיגיטלי?
  • לביאה 31/10/2016 18:09
    מה מותאם שם בדיוק? גטי אימג' לעשירים
  • 1.
    שפילברג 31/10/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    חדשני? ראשון מסוגו? אתם אמיתיים? עולב
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.