
מהלך דיגיטל חדש ל-AIG: בן סטילר בפרסומת עם אפי
משרד הפרסום ראובני פרידן יוצא במהלך דיגיטל חדש שכולל 7 סרטים עבור חברת AIG. המהלך מבוסס על שת"פ של משרד הפרסום וחברת הביטוח עם חברת AnyClip שברשותה מאגר קטעי סרטים הוליוודיים המפולחים לפי נושאים וניתנים לשימוש בתכנים פרסומיים.
AnyClip מחזיקה בזיכיון ספריית תוכן שבה לא פחות ממיליון קליפים מתוך סרטים מוכרים המוגדרים כפרימיום מאולפני יוניברסל ואחרים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי היודע לחפש ולהתאים קטעי תוכן רלוונטי לכל פרסומת ושוזר את התוכן לתוך הפרסומת עצמה. ראובני פרידן הוא המשרד הראשון שעושה שימוש בתכני החברה לפרסומת בישראל.
לפרסומת אפי ו-AIG עם "מהיר ועצבני"
פרסומת אפי ו-AIG עם "ואז הגיעה פולי"
"AIG היא חברה דיגיטלית ותמיד מחפשת לתת ערך של חדשנות ללקוחותיה, גם בתוכן. החיבור עם AnyClip עושה בדיוק את זה ונותן לנו להמשיך ולספר את הסיפור של אפי, מורה לנהיגה ישראלית, מזווית קצת אחרת", כך לדברי גיל שגיב סמנכ"ל השיווק של AIG.
גיל בקר, מנכ"ל AnyClip : "אנחנו גאים לשתף פעולה עם משרד מוביל כמו ראובני פרידן ומעריכים את החלוציות של המשרד ושל חברת AIG . לאחר השקה בינלאומית מוצלחת, הם יזכו להיות הראשונים בארץ ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית שלנו שמאפשרת להתאים אישית תוכן של פרסומות וידיאו".
- מנורה מצטיינת בשירות הפנסיה, אבל יכולה להשתפר בחלק משירותי הביטוח
- ביטוח נסיעות לחו"ל - כיסוי שלא כדאי לנסוע בלעדיו
גיא קמחי, CFO ראובני פרידן: "עבודה מול קהלים ואימוץ טכנולוגיות מתקדמות הם עקרונות מרכזיים בעשייה הדיגיטלית שלנו, הספרייה הרחבה של AnyClip והטכנולוגיה הייחודית שלהם אפשרה זאת, בשילוב עם לקוח מתקדם דיגיטלית כמו AIG שהיה השותף האידיאלי למהלך".
- 4.אבא של שבילברג 02/11/2016 22:53הגב לתגובה זותביא לבן אדם שני שיבודי ברגית וגם אז זו התאמה אישית אעלק. עבודה בעניים ווידאו מלפני אשר שנים.
- הרגת אותי מתה מצחוק (ל"ת)גאון 03/11/2016 09:06הגב לתגובה זו
- הבן 03/11/2016 09:02הגב לתגובה זושיפודי פרגית
- 3.טכנולוג חובב 31/10/2016 17:12הגב לתגובה זואומת הסטארטאפ במיטבה :)
- 2.אהם 31/10/2016 15:48הגב לתגובה זומאגר קטעים מתוך סרטים המיועד לשימוש בתכנים פרסומיים - מה חדשני פה טכנולוגית? זה כמו שאטען שגטי פוטג' זו טכנולוגיה מתקמת וראשונה מסוגה.
- אריה 31/10/2016 16:57הגב לתגובה זואני אסביר לך לאט כדי שתבין. יש להם טכנולוגיה שיודעת להתאים בין התוכן והפרסומת באופן אוטומטי ואז להתאים את התוכן אישית. כמה חברות אתה מכיר שעושות את זה?
- עמרי 01/11/2016 14:44איפה ההתאמה האישית כאן? מה מותאם בין ביטוח נהג לרכב לריקוד בסרט? זה סתם שימש כהסחת דעת לנהג, באותה מידה יכלו להשתמש בכל תוכן אחר לווא דווקא קליפ "מותאם אישית". לא הבנתי מה הרעש. אז יש להם זיכיון לשימוש בסרטים הוליוודים שניתן להשתמש בהם בפרסומות, שאפו. דיגיטלי? שו דיגיטלי?
- לביאה 31/10/2016 18:09מה מותאם שם בדיוק? גטי אימג' לעשירים
- 1.שפילברג 31/10/2016 15:09הגב לתגובה זוחדשני? ראשון מסוגו? אתם אמיתיים? עולב