אמנון מרנדה
צילום: יח"צ

אמנון מרנדה מרכיב נבחרת משלו ב-ynet: גידו רן ודרור עמיר ימונו לסגני עורך האתר

במייל שהעביר מרנדה לעובדי ynet הוא מציין כי "גידו ודרור עובדים במצטבר ב-ynet מעל 20 שנה. הם חלק בלתי נפרד מהנוף של ynet, ושניהם מגלמים סמל למקצוענות עיתונאית
משה בנימין | (1)

3 חודשים לאחר פרישתו המתוקשרת של עורך ynet ערן טיפנברון, מחליפו אמנון מרנדה מתחיל להרכיב את צוות משלו. היום הודיע מירנדה על 2 מינויים לתפקידי סגן עורך ynet: גידו רן ודרור עמיר.  

גידו רן (33), הצטרף ל-ynet ב-2005 כעורך במחלקת הספורט, בהמשך עבר למחלקת החדשות ושימש כעורך, ראש דסק וסגן ראש מערכת החדשות. בשלב זה, הוא ישמש כסגן העורך לענייני אקטואליה במקביל לתפקידו כראש מערכת החדשות. 

דרור עמיר (34) הצטרף ל-ynet בינואר 2007 והחל את דרכו כעורך בדסק הסלולר (טיפקומים לשעבר). ב-2008 עבר לערוץ התרבות, שם ערך מדורים שונים ובהמשך שימש כעורך המשנה של הערוץ. ב-2010 מונה לעורך ערוץ התרבות. ביולי 2014, אחרי 4 שנים בתפקיד, הצטרף לצוות עורכי דף הבית של האתר. בשלב זה, הוא ישמש כסגן כעורך במקביל לתפקידו כעורך דף הבית ויתמקד בתחומי המגזין. 

במייל שהעביר מרנדה לעובדי ynet הוא מציין כי "גידו ודרור עובדים במצטבר ב-ynet מעל 20 שנה. הם חלק בלתי נפרד מהנוף של ynet, ושניהם מגלמים סמל למקצוענות עיתונאית ומסירות גדולה ל-ynet. העובדה ששניהם צמחו מלמטה, בעשר אצבעות על המקלדת, היא הוכחה נוספת לכל עובד ב-ynet  שלמצטיינים - השמיים הם הגבול". 

במקביל למינויים של רן ועמיר, לתפקיד סגנית ראש ערוץ התרבות תמונה נילי לוין המשמשת בתפקידי עריכה שונים ב-8 השנים האחרונות בקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות היא משמשת כעורכת אחראית לתחום הטלוויזיה בערוץ התרבות של ynet. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כולנו 09/06/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    חבל מאוד שעם כל הטייטלים שהם מחלקים שם, משכורות הם לא מחלקים. אנשים שעובדים שם שנים בתפקידים מרכזיים מרוויחים כמו סטודנטים ומקבלים יחס של עובדי קבלן "יש עוד אלף כמוך בחוץ". מזעזע.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.