Airbnb מסמנת את ישראל: ממנה לראשונה מנהל שיווק ופיתוח עסקי לשוק המקומי - אמרי גלאי
כמו רבים בעולם, גם הישראלים אימצו בחום את Airbnb, החברה ששינתה את הדרך בה אנשים מוצאים, צורכים ומשלמים על לינה כשהם יוצאים לחופש. מינוי חדש של החברה מעיד על כך שגם ב-Airbnb שמו לב לגרף השימוש העולה בשירותיה על ידי ישראלים. אמרי גלאי יהפוך לנציג הבכיר של החברה בישראל לאחר שמונה למנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה. גלאי ישמש בתפקיד על קו ישראל-ברלין שם שוכן המשרד האחראי על ישראל ומדינות נוספות כגון יוון, תורכיה וגרמניה.
למעשה, מאז שהוקמה Airbnb, זו הפעם הראשונה בה החברה ממנה מנהל בכיר לשוק הישראלי. השינוי מסביר גלאי, נובע מהעובדה שהחברה רואה את ישראל כמדינה מובילה בתחומי ההייטק והכלכלה השיתופית. אחד מיעדיה של Airbnb הוא ליצור שיתופי פעולה עם חברות ישראליות וארגונים ממשלתיים כדי לקדם את התיירות לישראל באמצעות הפלטפורמה השיתופית שלה.
לפני שמונה לתפקיד הנוכחי גלאי (26) שימש כמנהל הפיתוח העסקי של חברת גליספה הגרמנית שלאחרונה נרכשה על ידי קבוצת Market Tech שבבעלות טדי שגיא. לפני כן שימש כמנהל פיתוח עסקי והנציג בניו יורק של חברת Woobi. תפקידו בפועל יהיה לחזק את המותג של Airbnb בישראל, ובין היתר להתאים את המוצר לשוק הישראלי (Localization) ולהוציא לפועל את האסטרטגיה הגלובלית של Airbnb בישראל. בשורה התחתונה מדובר כמובן בהגדלת נפח הפעילות של החברה בתיירות נכנסת ותיירות יוצאת.
לדברי גלאי "Airbnb רוצה להפוך למותג חזק בישראל ולקדם תיירות נכנסת לישראל ותיירות יוצאת באמצעותה. ישראל נתפסת כמעצמה טכנולוגית וכקרקע לשיתופי פעולה בעתיד. לינה בת״א וירושלים עשויה להיות יקרה מאוד ו-Airbnb מנגישה את ישראל למבקרים שתקציבם דל".
- בעלי הדירות נגד Airbnb: נדחתה בקשה לסילוק ייצוגית
- בית המשפט אסר על השכרת דירות לטווח קצר: 'שימוש חורג ללא היתר'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גלאי יהפוך עם מינויו למנהל הישיר של פעילות החברה בישראל וידווח ישירות למנהל האיזורי של מדינות אגן הים התיכון. הוא ירכז את הפעילות של המחלקות השונות כגון המחלקה המשפטית, מדיניות ציבורת, שיווק ויחסי ציבור. החברה צפויה להשקיע בפרסום בישראל בגזרת הדיגיטל ובאופליין. המהלכים השיווקים יכללו גם מתן חסויות לכנסים בנושאי טכנולוגיה ובניית שיתופי פעולה אסטרגיים עם חברות וארגונים מקומיים.
גלאי אמר היום (יום ג') לאייס: "אני שמח וגאה להצטרף לחברה מהפכנית שמשנה תעשיה שלמה. השילוב של טכנולוגיה, תיירות וישראל יצר עולם תוכן מרתק עבורי וכמו כן אחרי תקופה בניו יורק ואירופה אני מודה על ההזדמנות לבלות יותר זמן בישראל. אני מאמין ש-Airbnb מובילה מהלך חיובי בעולם ובישראל בפרט, מבקרים שבאים לישראל ומתארחים אצל תושבים מקומיים מקבלים הצצה אמיתית לתרבות שלנו וחוזרים לספר על כך".
- 12.סבתא 29/06/2015 08:07הגב לתגובה זוהיה ברור שתגיע רחוק כל הכבוד עלה והצלח
- 11.Julie Schreiber 11/06/2015 07:14הגב לתגובה זוThis is a very talented young man with Cham and wit and a good business head on his shoulders. Air B and B made a good professional decision. We are in good hands. Good luck to the new COE
- 10.רן צח 10/06/2015 00:00הגב לתגובה זואין על הגלאים זה בגנים ברכה והצלחה אחי
- 9.חבר מהשירות 09/06/2015 22:44הגב לתגובה זומכיר את אמרי עוד מגיל 18, בחור מוכשר וחבר אמת. החברה זכתה! שיהיה בהצלחה
- 8.אליה יוספיאן 09/06/2015 21:30הגב לתגובה זובלי צל של ספק, החברה עוד תפרח ותשגשג בזכותך. אתה מיוחד וכשרוני ביותר מר גלאי
- 7.באנון 09/06/2015 20:16הגב לתגובה זוהעתיד צופן גדולות עבור הבחור. עלה והצלח
- 6.ליאור סבג 09/06/2015 18:42הגב לתגובה זושמחתי לקרוא והתעדכן, שיהיה המון בהצלחה תותח!
- 5.תותח הבחור!! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:59הגב לתגובה זו
- 4.תותח הבחור! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:58הגב לתגובה זו
- 3.ערן פרונטי 09/06/2015 17:20הגב לתגובה זומדובר במנהל מבטיח ובאדם חריף ביותר, כל הכבוד על המינוי!
- 2.סתיו 09/06/2015 17:14הגב לתגובה זוהרוויח את זה ביושר, בחור מוכשר. בהצלחה
- 1.מישו 09/06/2015 16:07הגב לתגובה זומי רוצה לשתף מה הסיפור שם?
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
