Airbnb מסמנת את ישראל: ממנה לראשונה מנהל שיווק ופיתוח עסקי לשוק המקומי - אמרי גלאי
כמו רבים בעולם, גם הישראלים אימצו בחום את Airbnb, החברה ששינתה את הדרך בה אנשים מוצאים, צורכים ומשלמים על לינה כשהם יוצאים לחופש. מינוי חדש של החברה מעיד על כך שגם ב-Airbnb שמו לב לגרף השימוש העולה בשירותיה על ידי ישראלים. אמרי גלאי יהפוך לנציג הבכיר של החברה בישראל לאחר שמונה למנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה. גלאי ישמש בתפקיד על קו ישראל-ברלין שם שוכן המשרד האחראי על ישראל ומדינות נוספות כגון יוון, תורכיה וגרמניה.
למעשה, מאז שהוקמה Airbnb, זו הפעם הראשונה בה החברה ממנה מנהל בכיר לשוק הישראלי. השינוי מסביר גלאי, נובע מהעובדה שהחברה רואה את ישראל כמדינה מובילה בתחומי ההייטק והכלכלה השיתופית. אחד מיעדיה של Airbnb הוא ליצור שיתופי פעולה עם חברות ישראליות וארגונים ממשלתיים כדי לקדם את התיירות לישראל באמצעות הפלטפורמה השיתופית שלה.
לפני שמונה לתפקיד הנוכחי גלאי (26) שימש כמנהל הפיתוח העסקי של חברת גליספה הגרמנית שלאחרונה נרכשה על ידי קבוצת Market Tech שבבעלות טדי שגיא. לפני כן שימש כמנהל פיתוח עסקי והנציג בניו יורק של חברת Woobi. תפקידו בפועל יהיה לחזק את המותג של Airbnb בישראל, ובין היתר להתאים את המוצר לשוק הישראלי (Localization) ולהוציא לפועל את האסטרטגיה הגלובלית של Airbnb בישראל. בשורה התחתונה מדובר כמובן בהגדלת נפח הפעילות של החברה בתיירות נכנסת ותיירות יוצאת.
לדברי גלאי "Airbnb רוצה להפוך למותג חזק בישראל ולקדם תיירות נכנסת לישראל ותיירות יוצאת באמצעותה. ישראל נתפסת כמעצמה טכנולוגית וכקרקע לשיתופי פעולה בעתיד. לינה בת״א וירושלים עשויה להיות יקרה מאוד ו-Airbnb מנגישה את ישראל למבקרים שתקציבם דל".
- בעלי הדירות נגד Airbnb: נדחתה בקשה לסילוק ייצוגית
- בית המשפט אסר על השכרת דירות לטווח קצר: 'שימוש חורג ללא היתר'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גלאי יהפוך עם מינויו למנהל הישיר של פעילות החברה בישראל וידווח ישירות למנהל האיזורי של מדינות אגן הים התיכון. הוא ירכז את הפעילות של המחלקות השונות כגון המחלקה המשפטית, מדיניות ציבורת, שיווק ויחסי ציבור. החברה צפויה להשקיע בפרסום בישראל בגזרת הדיגיטל ובאופליין. המהלכים השיווקים יכללו גם מתן חסויות לכנסים בנושאי טכנולוגיה ובניית שיתופי פעולה אסטרגיים עם חברות וארגונים מקומיים.
גלאי אמר היום (יום ג') לאייס: "אני שמח וגאה להצטרף לחברה מהפכנית שמשנה תעשיה שלמה. השילוב של טכנולוגיה, תיירות וישראל יצר עולם תוכן מרתק עבורי וכמו כן אחרי תקופה בניו יורק ואירופה אני מודה על ההזדמנות לבלות יותר זמן בישראל. אני מאמין ש-Airbnb מובילה מהלך חיובי בעולם ובישראל בפרט, מבקרים שבאים לישראל ומתארחים אצל תושבים מקומיים מקבלים הצצה אמיתית לתרבות שלנו וחוזרים לספר על כך".
- 12.סבתא 29/06/2015 08:07הגב לתגובה זוהיה ברור שתגיע רחוק כל הכבוד עלה והצלח
- 11.Julie Schreiber 11/06/2015 07:14הגב לתגובה זוThis is a very talented young man with Cham and wit and a good business head on his shoulders. Air B and B made a good professional decision. We are in good hands. Good luck to the new COE
- 10.רן צח 10/06/2015 00:00הגב לתגובה זואין על הגלאים זה בגנים ברכה והצלחה אחי
- 9.חבר מהשירות 09/06/2015 22:44הגב לתגובה זומכיר את אמרי עוד מגיל 18, בחור מוכשר וחבר אמת. החברה זכתה! שיהיה בהצלחה
- 8.אליה יוספיאן 09/06/2015 21:30הגב לתגובה זובלי צל של ספק, החברה עוד תפרח ותשגשג בזכותך. אתה מיוחד וכשרוני ביותר מר גלאי
- 7.באנון 09/06/2015 20:16הגב לתגובה זוהעתיד צופן גדולות עבור הבחור. עלה והצלח
- 6.ליאור סבג 09/06/2015 18:42הגב לתגובה זושמחתי לקרוא והתעדכן, שיהיה המון בהצלחה תותח!
- 5.תותח הבחור!! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:59הגב לתגובה זו
- 4.תותח הבחור! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:58הגב לתגובה זו
- 3.ערן פרונטי 09/06/2015 17:20הגב לתגובה זומדובר במנהל מבטיח ובאדם חריף ביותר, כל הכבוד על המינוי!
- 2.סתיו 09/06/2015 17:14הגב לתגובה זוהרוויח את זה ביושר, בחור מוכשר. בהצלחה
- 1.מישו 09/06/2015 16:07הגב לתגובה זומי רוצה לשתף מה הסיפור שם?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.