Airbnb מסמנת את ישראל: ממנה לראשונה מנהל שיווק ופיתוח עסקי לשוק המקומי - אמרי גלאי
כמו רבים בעולם, גם הישראלים אימצו בחום את Airbnb, החברה ששינתה את הדרך בה אנשים מוצאים, צורכים ומשלמים על לינה כשהם יוצאים לחופש. מינוי חדש של החברה מעיד על כך שגם ב-Airbnb שמו לב לגרף השימוש העולה בשירותיה על ידי ישראלים. אמרי גלאי יהפוך לנציג הבכיר של החברה בישראל לאחר שמונה למנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה. גלאי ישמש בתפקיד על קו ישראל-ברלין שם שוכן המשרד האחראי על ישראל ומדינות נוספות כגון יוון, תורכיה וגרמניה.
למעשה, מאז שהוקמה Airbnb, זו הפעם הראשונה בה החברה ממנה מנהל בכיר לשוק הישראלי. השינוי מסביר גלאי, נובע מהעובדה שהחברה רואה את ישראל כמדינה מובילה בתחומי ההייטק והכלכלה השיתופית. אחד מיעדיה של Airbnb הוא ליצור שיתופי פעולה עם חברות ישראליות וארגונים ממשלתיים כדי לקדם את התיירות לישראל באמצעות הפלטפורמה השיתופית שלה.
לפני שמונה לתפקיד הנוכחי גלאי (26) שימש כמנהל הפיתוח העסקי של חברת גליספה הגרמנית שלאחרונה נרכשה על ידי קבוצת Market Tech שבבעלות טדי שגיא. לפני כן שימש כמנהל פיתוח עסקי והנציג בניו יורק של חברת Woobi. תפקידו בפועל יהיה לחזק את המותג של Airbnb בישראל, ובין היתר להתאים את המוצר לשוק הישראלי (Localization) ולהוציא לפועל את האסטרטגיה הגלובלית של Airbnb בישראל. בשורה התחתונה מדובר כמובן בהגדלת נפח הפעילות של החברה בתיירות נכנסת ותיירות יוצאת.
לדברי גלאי "Airbnb רוצה להפוך למותג חזק בישראל ולקדם תיירות נכנסת לישראל ותיירות יוצאת באמצעותה. ישראל נתפסת כמעצמה טכנולוגית וכקרקע לשיתופי פעולה בעתיד. לינה בת״א וירושלים עשויה להיות יקרה מאוד ו-Airbnb מנגישה את ישראל למבקרים שתקציבם דל".
- בעלי הדירות נגד Airbnb: נדחתה בקשה לסילוק ייצוגית
- בית המשפט אסר על השכרת דירות לטווח קצר: 'שימוש חורג ללא היתר'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גלאי יהפוך עם מינויו למנהל הישיר של פעילות החברה בישראל וידווח ישירות למנהל האיזורי של מדינות אגן הים התיכון. הוא ירכז את הפעילות של המחלקות השונות כגון המחלקה המשפטית, מדיניות ציבורת, שיווק ויחסי ציבור. החברה צפויה להשקיע בפרסום בישראל בגזרת הדיגיטל ובאופליין. המהלכים השיווקים יכללו גם מתן חסויות לכנסים בנושאי טכנולוגיה ובניית שיתופי פעולה אסטרגיים עם חברות וארגונים מקומיים.
גלאי אמר היום (יום ג') לאייס: "אני שמח וגאה להצטרף לחברה מהפכנית שמשנה תעשיה שלמה. השילוב של טכנולוגיה, תיירות וישראל יצר עולם תוכן מרתק עבורי וכמו כן אחרי תקופה בניו יורק ואירופה אני מודה על ההזדמנות לבלות יותר זמן בישראל. אני מאמין ש-Airbnb מובילה מהלך חיובי בעולם ובישראל בפרט, מבקרים שבאים לישראל ומתארחים אצל תושבים מקומיים מקבלים הצצה אמיתית לתרבות שלנו וחוזרים לספר על כך".
- 12.סבתא 29/06/2015 08:07הגב לתגובה זוהיה ברור שתגיע רחוק כל הכבוד עלה והצלח
- 11.Julie Schreiber 11/06/2015 07:14הגב לתגובה זוThis is a very talented young man with Cham and wit and a good business head on his shoulders. Air B and B made a good professional decision. We are in good hands. Good luck to the new COE
- 10.רן צח 10/06/2015 00:00הגב לתגובה זואין על הגלאים זה בגנים ברכה והצלחה אחי
- 9.חבר מהשירות 09/06/2015 22:44הגב לתגובה זומכיר את אמרי עוד מגיל 18, בחור מוכשר וחבר אמת. החברה זכתה! שיהיה בהצלחה
- 8.אליה יוספיאן 09/06/2015 21:30הגב לתגובה זובלי צל של ספק, החברה עוד תפרח ותשגשג בזכותך. אתה מיוחד וכשרוני ביותר מר גלאי
- 7.באנון 09/06/2015 20:16הגב לתגובה זוהעתיד צופן גדולות עבור הבחור. עלה והצלח
- 6.ליאור סבג 09/06/2015 18:42הגב לתגובה זושמחתי לקרוא והתעדכן, שיהיה המון בהצלחה תותח!
- 5.תותח הבחור!! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:59הגב לתגובה זו
- 4.תותח הבחור! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:58הגב לתגובה זו
- 3.ערן פרונטי 09/06/2015 17:20הגב לתגובה זומדובר במנהל מבטיח ובאדם חריף ביותר, כל הכבוד על המינוי!
- 2.סתיו 09/06/2015 17:14הגב לתגובה זוהרוויח את זה ביושר, בחור מוכשר. בהצלחה
- 1.מישו 09/06/2015 16:07הגב לתגובה זומי רוצה לשתף מה הסיפור שם?
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקוהאם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים
במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו
חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים ועוד
ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה
רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על
רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
