Airbnb מסמנת את ישראל: ממנה לראשונה מנהל שיווק ופיתוח עסקי לשוק המקומי - אמרי גלאי
כמו רבים בעולם, גם הישראלים אימצו בחום את Airbnb, החברה ששינתה את הדרך בה אנשים מוצאים, צורכים ומשלמים על לינה כשהם יוצאים לחופש. מינוי חדש של החברה מעיד על כך שגם ב-Airbnb שמו לב לגרף השימוש העולה בשירותיה על ידי ישראלים. אמרי גלאי יהפוך לנציג הבכיר של החברה בישראל לאחר שמונה למנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה. גלאי ישמש בתפקיד על קו ישראל-ברלין שם שוכן המשרד האחראי על ישראל ומדינות נוספות כגון יוון, תורכיה וגרמניה.
למעשה, מאז שהוקמה Airbnb, זו הפעם הראשונה בה החברה ממנה מנהל בכיר לשוק הישראלי. השינוי מסביר גלאי, נובע מהעובדה שהחברה רואה את ישראל כמדינה מובילה בתחומי ההייטק והכלכלה השיתופית. אחד מיעדיה של Airbnb הוא ליצור שיתופי פעולה עם חברות ישראליות וארגונים ממשלתיים כדי לקדם את התיירות לישראל באמצעות הפלטפורמה השיתופית שלה.
לפני שמונה לתפקיד הנוכחי גלאי (26) שימש כמנהל הפיתוח העסקי של חברת גליספה הגרמנית שלאחרונה נרכשה על ידי קבוצת Market Tech שבבעלות טדי שגיא. לפני כן שימש כמנהל פיתוח עסקי והנציג בניו יורק של חברת Woobi. תפקידו בפועל יהיה לחזק את המותג של Airbnb בישראל, ובין היתר להתאים את המוצר לשוק הישראלי (Localization) ולהוציא לפועל את האסטרטגיה הגלובלית של Airbnb בישראל. בשורה התחתונה מדובר כמובן בהגדלת נפח הפעילות של החברה בתיירות נכנסת ותיירות יוצאת.
לדברי גלאי "Airbnb רוצה להפוך למותג חזק בישראל ולקדם תיירות נכנסת לישראל ותיירות יוצאת באמצעותה. ישראל נתפסת כמעצמה טכנולוגית וכקרקע לשיתופי פעולה בעתיד. לינה בת״א וירושלים עשויה להיות יקרה מאוד ו-Airbnb מנגישה את ישראל למבקרים שתקציבם דל".
- בעלי הדירות נגד Airbnb: נדחתה בקשה לסילוק ייצוגית
- בית המשפט אסר על השכרת דירות לטווח קצר: 'שימוש חורג ללא היתר'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גלאי יהפוך עם מינויו למנהל הישיר של פעילות החברה בישראל וידווח ישירות למנהל האיזורי של מדינות אגן הים התיכון. הוא ירכז את הפעילות של המחלקות השונות כגון המחלקה המשפטית, מדיניות ציבורת, שיווק ויחסי ציבור. החברה צפויה להשקיע בפרסום בישראל בגזרת הדיגיטל ובאופליין. המהלכים השיווקים יכללו גם מתן חסויות לכנסים בנושאי טכנולוגיה ובניית שיתופי פעולה אסטרגיים עם חברות וארגונים מקומיים.
גלאי אמר היום (יום ג') לאייס: "אני שמח וגאה להצטרף לחברה מהפכנית שמשנה תעשיה שלמה. השילוב של טכנולוגיה, תיירות וישראל יצר עולם תוכן מרתק עבורי וכמו כן אחרי תקופה בניו יורק ואירופה אני מודה על ההזדמנות לבלות יותר זמן בישראל. אני מאמין ש-Airbnb מובילה מהלך חיובי בעולם ובישראל בפרט, מבקרים שבאים לישראל ומתארחים אצל תושבים מקומיים מקבלים הצצה אמיתית לתרבות שלנו וחוזרים לספר על כך".
- 12.סבתא 29/06/2015 08:07הגב לתגובה זוהיה ברור שתגיע רחוק כל הכבוד עלה והצלח
- 11.Julie Schreiber 11/06/2015 07:14הגב לתגובה זוThis is a very talented young man with Cham and wit and a good business head on his shoulders. Air B and B made a good professional decision. We are in good hands. Good luck to the new COE
- 10.רן צח 10/06/2015 00:00הגב לתגובה זואין על הגלאים זה בגנים ברכה והצלחה אחי
- 9.חבר מהשירות 09/06/2015 22:44הגב לתגובה זומכיר את אמרי עוד מגיל 18, בחור מוכשר וחבר אמת. החברה זכתה! שיהיה בהצלחה
- 8.אליה יוספיאן 09/06/2015 21:30הגב לתגובה זובלי צל של ספק, החברה עוד תפרח ותשגשג בזכותך. אתה מיוחד וכשרוני ביותר מר גלאי
- 7.באנון 09/06/2015 20:16הגב לתגובה זוהעתיד צופן גדולות עבור הבחור. עלה והצלח
- 6.ליאור סבג 09/06/2015 18:42הגב לתגובה זושמחתי לקרוא והתעדכן, שיהיה המון בהצלחה תותח!
- 5.תותח הבחור!! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:59הגב לתגובה זו
- 4.תותח הבחור! (ל"ת)אחת שיודעת 09/06/2015 17:58הגב לתגובה זו
- 3.ערן פרונטי 09/06/2015 17:20הגב לתגובה זומדובר במנהל מבטיח ובאדם חריף ביותר, כל הכבוד על המינוי!
- 2.סתיו 09/06/2015 17:14הגב לתגובה זוהרוויח את זה ביושר, בחור מוכשר. בהצלחה
- 1.מישו 09/06/2015 16:07הגב לתגובה זומי רוצה לשתף מה הסיפור שם?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
