עובדי Dot Compliance
צילום: החברה

הסטארטאפ הישראלי דוט קומפליינס גייס 17.5 מיליון דולר

הסטאטראפ, המספק פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניהול תהליכי איכות בחברות בתחום מדעי החיים השלים גיוס של 17.5 מיליון דולר, אשר מביא  את סך ההשקעות בחברה, המעסיקה כיום 130 עובדים, ל-50 מיליון דולר
איתן גרסטנפלד |

חברת הסטאטראפ דוט קומפליינס (Dot Compliance), המספקת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניהול תהליכי איכות בחברות בתחום מדעי החיים, מודיעה על הרחבת סיבוב גיוס (סדרה B) בסך 17.5 מיליון דולר. בסיבוב השתתפו המשקיעים הקיימים, בהובלה משותפת של הקרנות IGP Capital ו-Vertex Ventures, ובהשתתפות קרן TPY Capital. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה ל-50 מיליון דולר

דוט קומפליינס נוסדה בשנת 2015 על ידי דורון סיטבון המשמש כמנכ"ל, ומעסיקה כיום 130 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב ואירופה. החברה מספקת לחברות בתחומי הפארמה, ביוטכנולוגיה ומיכשור רפואי, סל כלים רחב, לניהול תהליכי איכות ועמידה בדרישות הרגולציה. כספי ההשקעה ישמשו להאצת פיתוח פתרונות התוכנה מבוססי בינה מלאכותית, גיוס כוח אדם והרחבת בסיס הלקוחות, חברות גדולות וקטנות בתחומי מדעי החיים.

החברה הציגה בשנת 2015 פתרון eQMS, מערכת לניהול איכות שסיפקה פתרון ענן, המאפשר לארגוני פארמה וציוד רפואי לציית לדרישות הרגולציה. לפני כשנה השיקה החברה את Dottie AI, המשלבת יכולות Generative AI. הסורקת באופן אוטומטי כמויות עצומות של טקסט ודאטה, ומספקת בתוך שניות תובנות לצרכים הספציפיים של לקוחותיה. כלי זה מאפשר לצוותים לעבוד בצורה יעילה יותר, לחסוך לחברה משאבי זמן וכסף, להפחית את עומסי העבודה הידנית ולצמצם סיכונים הכרוכים בהפרת דרישות הרגולציה.

דורון סיטבון, מייסד ומנכ"ל Dot Compliance: "ההשקעה החדשה תאפשר לנו להאיץ את המומנטום שלנו ולהגביר את קצב הפיתוח של כלי הבינה המלאכותית שלנו. אנחנו שמחים להציע פתרון שהופך תובנות מבוססות בינה מלאכותית לנגישות לכל העוסקים בתעשיות מדעי החיים, ללא קשר לבסיסי הנתונים והאפליקציות שעימם הם עובדים כיום. דוט קומפליינס הופכת לחברת דאטה שיוצרת קטגוריה חדשה של תאימות מבוססת בינה מלאכותית."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".