חגיגות ברוממה: 6.6% למשחק העונה בכדורסל - בשבוע ספורטיבי נהדר לערוץ 1
נתון גבוה יחסית למשחק העונה בכדורסל בו ניצחה הפועל ירושלים את מכבי תל אביב. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק בערוץ 1 ניפק 6.6% עם פיק של 8.4% בדקות הסיום. לא מדובר בנתון השיא העונה, אבל זהו אחד המשחקים מושכי הרייטינג השנה בכדורסל.
בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני הצפייה בתחילת השבוע במשדרי הספורט שלהם, אחרי שיא הרייטינג של משחק העונה בכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, ששודר יום לפני כן.
משחקי השף (רשת, ערוץ 2) ירדה במקצת ביחס ליום שני שעבר, מ-26.1% ל-25.9%, אולם אז היא התמודדה עם משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שהניב לערוץ 1 יותר מ-11%. בלתי נראה (רשת, ערוץ 2) ירדה ב-2 נקודות ל-13.4%, הכל אבוד (ערוץ 10) מתחזקת בנקודה ועדיין עם נתון נמוך של 6.5%, הצינור (ערוץ 10) קיבלה 5.6%.
שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) רשם 6.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 5.9%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ 10) ניפק 4.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 4.3%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 1.5%.
- תשעה באב ומתיחות בדרום: זה היה הרייטינג של סוף השבוע
- עדי אשכנזי שולטת עם 16.4%; 438 אלף צפו בליגת האלופות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.8%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.6%, מול נתון חלש של 'חדשות 10' – 9.3%. ב'מבט' (ערוץ 1) צפו 4.4%.
- 1.מבפנים 22/03/2016 16:04הגב לתגובה זוחגיגות על סיפון הטיטניק הטובעת

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.