ללקוחות הוט נמאס לחכות: הגישו תביעה בגין זמני המענה בשירות הלקוחות

התובעים מבקשים לפצות כל אחד מהם ב-10 שקלים. הנזק הכספי המוערך על ידם נאמד בכ-35 מיליון שקל
משה בנימין |

הרצל עוזר, מנכ"ל הוט החדש אך נכנס לתפקידו במקום דוד קמיניץ ומבלי לקבל שום תקופת חסד,לקוחות הוט מחכים לו מעבר לפינה ומגישים תביעה בעשרות מיליוני שקלים בעקבות זמני ההמתנה בשירות הלקוחות של החברה.

רבות דובר בעבר על שירות הלקוחות הבעייתי של חברת הוט, דבר שהעמיד בזמנו אפילו את ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלווין על המשמר שאמר: "הגיעו אלינו עשרות רבות של תלונות נזעמות מלקוחות שלא מצליחים ליצור קשר טלפוני עם מוקד השירות".

הוט הודיעה היום (ד') כי אתמול בשעות אחר הצהריים התקבלו במשרדיה תביעה ובקשה לאישור התביעה כייצוגית בשם 3 תובעים. התובעים מבקשים מבית המשפט המחוזי- מרכז לאשר את תביעתם כייצוגית, ולהוציא צו אשר יורה לחברה לנקוט לאלתר בכל הפעולות הנדרשות ליישום זמני המענה כמפורט בבקשתם.

בנוסף דורשים התובעים להורות לחברה לפצות את המבקשים וכן כל תובע הנמנה על חברי הקבוצה בסך של 10 שקל ו/או סכום אחר שיקבע בית המשפט כאומדן הנזקים שנגרמו להם ו/או בפיצוי גלובלי לטובת הקבוצה ו/או לטובת הציבור. לפי הערכות קבוצת התובעים הנזק הכספי נאמד בכ-35 מיליוני שקלים.

הוט ויועציה המשפטיים לומדים את פרטי התביעה ואת סיכוי הבקשה לאישורה כתביעה ייצוגית אם בכלל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה