יוניליוור מחפשת קונה: רוצה למכור את חלקה ב'בייגל בייגל'

בחברה מסבירים שהמהלך הוא חלק מאסטרטגייה עסקית של פישוט הארגון והתמקדות במספר קטן יותר של קטגוריות ומותגים
משה בנימין |

חברת יוניליוור ישראל מודיעה כי החליטה למכור את חלקה בחברת בייגל בייגל. ביוניליוור, אחת מחברות מוצרי הצריכה המובילות בעולם, מסבירים כי מזה מספר שנים הם מכוונים לפישוט הארגון, התמקדות והגברת ההשקעות במספר קטן יותר של קטגוריות ומותגים שהינם בליבת העסקים של החברה – קטגוריות בעלות היקף עסקי משמעותי ונתחי שוק משמעותיים.

בהמשך לתהליך שנעשה במהלך השנים האחרונות במסגרתו נמכרו מספר פעילויות שלא היו בליבת העסקים של החברה (ביניהם מזון לבעלי חיים, אבקות כביסה, טחינה ועוד), החליטה החברה לצאת מתחום מוצרי האפייה ולחפש קונה עבור חלקה בחברת בייגל בייגל. תחום זה, אשר בו בייגל בייגל הינו מותג מוביל ומצליח, אינו נמצא בתחומי המומחיות של יוניליוור.

"אנו מאמינים שלמותג ולחברה עצמה, על כל עובדיה ומנהליה, צפוי עתיד מבטיח וכי בעלות שונה, עם תמהיל מוצרים מתאים יותר למוצרי החברה, יכול אף להעצים את השגשוג והצמיחה שלה בעתיד". כך מסבירים ביוניליוור את המהלך ומוסיפים ש"ההחלטה נתקבלה לאחר בחינה ממושכת ובדיקות מעמיקות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה