orange משנה את מערך המכירות: פורשת עמדות מכירה עצמאיות בקניונים בהשקעה של 7 מ' שקל
חברת orange מודיעה על מהלך שיווקי אסטרטגי עליו היא עומלת בחצי השנה האחרונה, ובמסגרתו תפרוש החברה עמדות מכירה עצמאיות בקניונים המובילים ברחבי הארץ .
בחצי השנה האחרונה עורכת החברה שינוי במערך המכירות כחלק מתהליך אסטרטגי רחב היקף, בו מעמיקה החברה פעילויותיה בתחומי התקשורת והמדיה ובמקביל מרחיבה את נקודות המגע עם הלקוח בערוצים השונים.
החל מהשבוע ועד הרבעון השני של שנת 2009 יוקמו עשרות עמדות מכירה ייחודיות של orange בעיצוב ייחודי של המותג , בהשקעה של 7 מיליון שקל.
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר מסר כי: "השנה אנו עומדים להשיק באופן הדרגתי ערוצי פעילות נוספים: טלפוניה קווית, שירותי אינטרנט ופורטל מולטימדיה הגדול בישראל. פעילות ענפה זו הולידה את הצורך בהקמת חנויות ודוכנים עצמאיים".החברה נערכה מזה זמן למהלך זה , ותוך מספר חודשים יוקמו 32 עמדות המכירה בפרישה רחבה בקניונים המובילים ברחבי הארץ.
יוזכר עוד, כי לפני מס' חודשים החליטה חברת אורנג', (כנראה במקביל להיערכותה החדשה) שלא להמשיך עם הסכם השיווק של מכשיריה באמצעות פלטפורמת סניפי סופר-פארם. את מקומה בסניפי סופר-פארם תפסה חברת סלולר אחרת - פלאפון.
עמדות המכירה של אורנג' ימוקמו בפריסה ארצית בקניונים המובילים ב: ירושלים, ת"א, גבעתיים, ראשל"צ, חיפה, נתניה, בת- ים, הרצלייה, רחובות, מודיעין, עפולה, רעננה, אשקלון, קריית ביאליק, קריית אונו, אשקלון ואילת.