אפילו הפורנו נחתך: פלייבוי מחסלת את עסקי ה-DVD ותתמקד באינטרנט

באתר רויטרס מדווחים כי המותג פלייבוי שמפיץ את המגזין למבוגרים הנקרא ביותר בעולם יפסיק לייצר סרטי DVD ויחסוך כך 12 מיליון דולר לשנה
משה בנימין |

המותג המפורסם פלייבוי, אשר מפיץ את המגזין הנקרא ביותר בעולם בקטגוריית הבידור למבוגרים מודיע כי יפסיק להפיק סרטי DVD. בכך תחסוך החברה כ-12 מיליון דולר בשנה ותתמקד בהפצת התוכן באינטרנט. כך מדווחת רויטרס, לפי הצהרות שפרסמו קברניטי פלייבוי.

חיסול הפעילות ב-DVD תעלה במשרותיהם של כ-80 אנשים ובנוסף, כ-2 מיליון דולר בכדי להתמודד עם השינויים המבניים הכרוכים במהלך.

דוברת פלייבוי, מרתה לינדמן אמרה שפעילות ה-DVD של החברה נכללה בהכנסותיה של החברה תחת ההגדרה "אחר", יחד עם פעילות הרדיו של החברה וחברת 'הפקות אלטה לומה'. במחצית הראשונה של 2008 המחזור בקטגוריה זו עמד על 2.9 מיליון דולר, בהשוואה למחזור של 3.4 מיליון דולר ב-2007. לפי לינדמן ה-DVD היה המרכיב המוביל בין השלושה.

בפלייבוי אמרו, כי הם צופים לראות את ההשפעה החיובית של חיסול עסקי ה-DVD ברבעון האחרון של 2008 ובעיקר במהלך השנה הבאה. בחודש אוגוסט פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני מהם עלה שהחברה הפסידה 2.1 מיליון דולר. בכירי החברה סבורים כי בשנת 2009, ולאחר הקיצוצים ותהליכי התייעלות הם יחזרו לרווחיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה