מזרחי טפחות מצאו פרזנטור חדש: יעקב פרי, יו"ר הבנק יככב בקמפיין

יעקב פרי, יו"ר מזרחי טפחות ישמש מעתה כפרזנטור של הבנק לקראת קמפיין הטבות לסטודנטים. עמוס שפירא, מאחוריך
משה בנימין |

במסגרת גיוס הפרזנטורים in house, ובמיוחד גיוס אלו שנמצאים בחלונות הגבוהים כמו עמוס שפירא מסלקום, מזרחי-טפחות מציבים את יו"ר הבנק, יעקב פרי, לשעבר ראש השב"כ, בפרונט ככוכב הקמפיין לקידום ההטבות של מזרחי טפחות לסטודנטים.

הקמפיין הופק באמצעות חברת "קטע קטע", המציעה שירותי הפצה ויראליים בהשקעה של כ- 350 אלף שקל יעלה באינטרנט ויופץ באופן ויראלי לקהל היעד באמצעות דואר אלקטרוני, בלוגים ואתרים.

בקמפיין, מגלם פרי מנהל בכיר המגלה, כי אחד הבנקאים העניק למספר סטודנטים שהגיעו לבנק מענקים של 500 שקל כ"א, על דעת עצמו ועל חשבון הבנק. פרי שמלבד היותו יו"ר הבנק, שימש בעבר גם כראש השב"כ, מזמן את הבנקאי "לשיחה צפופה" במשרדו ונוזף בו על מעשיו, שמאלצים את הבנק "לישר קו" ולהעניק מעתה 500 שקל לכל הסטודנטים שיצטרפו למזרחי טפחות. פרי אשר משמש כאמור, כיו"ר הבנק, לא קיבל שכר בעבור הקמפיין.

נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "הבחירה במדיום האינטרנט נבעה מקהל היעד של המוצר, סטודנטים שחשופים במידה גבוהה לאינטרנט ועושים שימוש קבוע בדואר אלקטרוני". גת ציינה, כי "על מנת ליצור טריגר מעניין שידרבן את הלקוחות להעביר את הקמפיין הלאה, בחרנו ביו"ר הבנק יעקב פרי כפרזנטור לא שיגרתי, תוך שימוש במעמדו בבנק וברמיזות הומוריסטיות עדינות לעברו הביטחוני. לשמחתנו נענה יו"ר הבנק לבקשתנו והתגייס לטובת העניין תוך הפגנה של הומור עצמי משובח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות אונליין
צילום: rupixen/UNSPLASH

חג קניות שמח: עלייה ברכישות באשראי בערב ראש השנה

הציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל, כך על פי נתוני שבא. מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה

עוזי גרסטמן |

נתוני שבא SHVA  , מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב, מצביעים על כך שהציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל. 

מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה תשפ״ה, ביום שישי ה-2 באוקטובר 2024, שהיקף ההוצאות בין 8:00 ל-11:00 באותו היום הגיע ל-422.93 מיליון שקל. בערב ראש השנה תשפ״ד, שחל ביום שישי ה-15 בספטמבר 2023, לפני פתיחת מלחמת חרבות ברזל, היקף ההוצאות בשעות האלה עמד על סכום כולל של 378.39 מיליון שקל.


שבא פרסמה באחרונה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2025. הכנסות שבא הסתכמו ברבעון שעבר בכ-38.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וכ-38.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה נבעה בעיקר מצמיחה בהכנסות מבוססות תנועה. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 הגיע לכ-12.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה וכ-12.2 מיליון ברבעון הקודם. הרווח התפעולי הושפע בעיקר מעלייה בהוצאות הנובעות מהמשך חיזוק המערך הטכנולוגי ואבטחת מידע וכן עלייה בפחת. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון החולף הגיע לכ-13.4 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2024, וכ-10.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה מיוחסת ברובה לרווח על ניירות ערך למסחר.


ביולי האחרון נרשם שיא כל הזמנים בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי, עם סכום כולל של כ-51.8 מיליארד שקל, עלייה של 11.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בפעם הראשונה שהיקף ההוצאות החודשי חוצה את רף ה-50 מיליארד שקל. ממוצע ההוצאות היומי הגיע ל-1.671 מיליארד שקל - זינוק של 20.3% לעומת יוני, שבו התנהלה הלחימה במסגרת מבצע עם כלביא מול איראן. גם ביחס למאי האחרון, השיא הקודם, מדובר בעלייה של 8.8%. לפי מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב, מדובר ב"תיקון בהיבט של הצריכה במשק" שמבטא חזרה מהירה של הביקושים.