יו-טיוב החלה לשדר תוכניות טלוויזיה באורך מלא, אבל אל תתרגשו יותר מדי

הבשורה אמנם משמחת אבל המגוון הקיים בינתיים הוא לא פחות ממעליב, וזה עוד לפני שדיברנו על הפרסומות מסביב
משה בנימין |

אתר הוידאו הפופולרי בבעלות גוגל, YouTube החל לשדר בשבוע האחרון את סדרות הטלוויזיה הראשונות באורך מלא. למרות השמחה המתבקשת מקרב אלו שמבקרים באתר על בסיס יומ-יומי, זו עדיין מוקדמת.

המבחר הקיים כיום נחשב למעליב אפילו לאלו שלא מחזיקים מעצמם 'עכברי טלוויזיה'. מה שניתן לצפייה כיום באתר הם שידורים חוזרים, ישנים של תוכניות CBS, כמו בברלי הילס 90210, מק'גיוור, מסע בין כוכבים ו-14 פרקים של צעירים חסרי מנוח.

את אנשי יו-טיוב כמובן מה שמענין יותר הוא לא המגוון אלא הנסיון הראשון לשדר תוכניות מבוססות פרסומות, כאשר שידור התוכנית ימומן למעשה בעזרת שידור פרסומות שמאוד מורגשות בחווית הצפייה.

אתרים אמריקאיים אחרים משדרים כבר תוכניות טלוויזיה ברשת, ולא כאלו מימי הביניים. ביניהם ניתן למצוא את Veoh.com, Joost.com ו-Hulu.com.

בהקשר זה של המהלך האחרון של יו-טיוב אפשר להזכיר את חברת הסלולר המקומית שלנו, פרטנר שהכריזה לפני כשבועיים על כוונותיה להיכנס באופן משמעותי לתחום המדיה לקראת השנה-שנתיים הקרובות ובין השאר להעניק את השירות של צפייה בסדרות ברשת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה