מוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס: "התקציבים נחתכים אבל טרם הגענו לקריסה. 2009 הולכת להיות קשה"

בראיון לרויטרס אומר מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת פובליסיס העולמית, על המשבר הכלכלי: "אנחנו מרגישים באופן מוחשי את החששות של המפרסמים"
משה בנימין |

מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום ה-4 בגודלה בעולם, פובליסיס, שלה גם מספר אחזקות בשוק הפרסום המקומי, "גלר-נסיס", "אריאלי" ועוד, מסר בראיון לרויטרס על המשבר הכלכלי העולמי כי, "לקוחות של הקבוצה מסביב לעולם החלו לחתוך את תקציבי הפרסום אך עדיין לא צפוי משבר בענף". "אנחנו רואים צניחה בהפניית התקציבים בכל העולם. ניתן לומר בבטחה, כי המפרסמים חוששים". כך לוי לרויטרס. ברקע למשבר הכלכלי העולמי שתוקף באופן מאסיבי בארה"ב, באירופה ובחלקים נוספים בעולם, אמר לוי, כי הרבעון האחרון של שנת 2008 יהיה מתון, אך לדבריו תוך מספר שבועות תתייצב המערכת הכלכלית העולמית ולא צפויה קריסה בענף. לוי התייחס כמובן לפסיכולוגיה הרבה ולפניקה המדבקת שטמועה עמוק במשבר, ואמר שהנפילה במניות משמעותה "עצבנות בקרב מנהלי החברות הגדולים, למרות שהתוצאות הרבעוניות שלהם אינן נמצאות תחת איום, וזה בחלקו מנותק מהמציאות". לוי הוסיף ואמר כי סגמנטים מסוימים כמו new-media עדיין צומחים, להבדיל מהמדיה המסורתית יותר. "המדיה האינטראקטיבית תעשה גם היא את העבודה, אך כל שאר המדיות עתידות לסבול".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה