רמי שלמור, יו"ר איגוד חברות הפרסום: "רפורמה בתחום הטלוויזיה חשובה מאוד להתפתחות התעשייה"

הנהלת איגוד חברות הפרסום תקיים דיון מעמיק עם ראשי תעשיית הטלויזיה בנושא פתיחת הכבלים והלווין לפרסום
משה בנימין |

אמש קיימה הנהלת איגוד חברות הפרסום, דיון בנושא פתיחת ערוצי הכבלים והלווין לפרסום.

רמי שלמור יו"ר האיגוד, ציין את חשיבות המהלך לקידום תעשיית הפרסום בישראל. לדבריו פתיחת ערוצים נוספים לפרסום יכולה להיות הזדמנות להגדלת שוק הפרסום הטלוויזיוני, בכך שיביא להצטרפות מפרסמים חדשים למעגל המפרסמים בטלוויזיה, כאלה שאינם יכולים להרשות לעצמם להשתמש במדיום זה היום, בגלל עלויות הפרסום הגבוהות.

מצד שני ציינו שם כי מבנה השוק היום הנשען על 2 ערוצים שנגשו למכרז בנתוני השוק הקיימים, עלול להיות שביר אם התחום יפתח ללא בחינה מעמיקה, על ההשלכות הכלכליות העשויות להיות לו על הזכיינים הקיימים.

רפורמה כזאת חשוב שתתקיים, הסבירו באיגוד, תוך בחינה מעמיקה ע"י ועדה ייעודית שתוקם לשם כך. יש להמנע מלהעביר חקיקה חפוזה כחלק מחוק ההסדרים.

הנהלת האיגוד קיבלה החלטה לכנס את התעשייה לדיון מעמיק בהשלכות ובהזדמנויות שיש ברפורמה המוצעת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה